abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_83950228
Een rondvaart doe je alleen bij winst .
pi_83950400
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:34 schreef Wokkel het volgende:

[..]


[..]

Kijk Andere Tijden vanaf 15:40. Natte voetjes betekent niet gezonken. En er is maar schadevergoeding betaald aan 1 boot, 5000 gulden.
Nou, ik weet niet precies hoe blij jij zal zijn als je in je huis loopt waar het water tot aan je enkels staat maar mij lijkt het verschrikkelijk. Alles wordt aangetast. Om al die schade te herstellen, dat red je niet met een lullige 5000 gulden. Plus er waren nog meer boten met flinke waterschade.

Kan me echt voorstellen dat het voor die mensen afschuwelijk is geweest.
  Admin maandag 12 juli 2010 @ 11:53:48 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_83950434
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:34 schreef Wokkel het volgende:

[..]

[..]

Kijk Andere Tijden vanaf 15:40. Natte voetjes betekent niet gezonken. En er is maar schadevergoeding betaald aan 1 boot, 5000 gulden.

M'n herinnering zegt toch écht anders.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 12 juli 2010 @ 11:54:37 #54
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83950473
Jammer, nu kan ik SBS niet uitlachen dat ze rechten voor niks hebben gekocht.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_83950477
5000 gulden in '88 is een heel ander bedrag dan 2250 euro nu, me dunkt.
pi_83950501
Het zal wel vanwege commerciële redenen doorgaan, maar ik kan me echt niet voorstellen dat mensen hierop zitten te wachten.
pi_83950551
Die rondvaart moet er niet komen. Hoewel ik enorm teleurgesteld ben omdat we hebben verloren ben ik niet teleurgesteld in het oranje team. Ik wil ze daarom best ontzettend bedanken en ze binnenhalen als helden, maar niet via een rondvaart. Je kan niet uitbundige en vrolijke tafrelen verwachten na verlies, ik kan me daarom geen leuke rondvaart-huldiging voorstellen.
Ik hoop dat het oranje team verstandig is en de rondvaart alsnog annuleert, voor zover ze dat kunnen.
pi_83950609
Belachelijk zeg... Nederland zet zichzelf morgen weer even flink voor lul dus, als die rondvaartboot een tocht door de grachten maakt en er geen dooie kip langs de kant te bekennen is.

Dat ze nog steeds rekening houden met een miljoen bezoekers vind ik echt onbegrijpelijk... Alsof half Nederland nog even uit gaat lopen om een tweede plek te vieren, kom op zeg.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:00:11 #59
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_83950685
wat een onzin zeg.

Die pipo's die helemaal 2 dagen vrij hebben gereserveerd hiervoor zullen wel helemaal balen
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 12 juli 2010 @ 12:01:31 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83950735
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:41 schreef bloodymary het volgende:
Aan de andere kant is een 2e plaats op het WK een grotere prestatie dan een 1e plaats op het EK. Of niet?
Ze hebben van Spanje de finale verloren........ stel nou dat het een EK was, dan zou Spanje ook gewoon meedoen en van ons winnen.

Maar ook als we van Argentinië verloren hadden dan was het niet meer dan een eerste plaats op het EK.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 12 juli 2010 @ 12:01:32 #61
38549 dewd
100% pure
pi_83950739
Nou ik kan het niet echt slecht noemen dat je 2e van de wereld bent geworden. Misschien zie ik het wat te positief ofzo.
pi_83950741
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:58 schreef Omniej het volgende:
Alsof half Nederland nog even uit gaat lopen om een tweede plek te vieren, kom op zeg.
mwa wat mij betreft is de huldiging niet alleen het vieren van een 2e plek. Ik heb net als iedereen het wk de afgelopen weken gevolgd en 'meegeleefd' met het oranje team. Ze hebben ons overwinningen gegeven, ik wil ze daar best voor bedanken. Maar wat mij betreft inderdaad niet dmv een rondvaart.
pi_83950758
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:54 schreef Redux het volgende:
5000 gulden in '88 is een heel ander bedrag dan 2250 euro nu, me dunkt.
Vijfduizend euro aan 1 boot is nog niet veel. En als er honderden mensen op je dak staan te springen zal dat naast alle waterschade ook wel vervangen moeten worden.

Maar de eigenaren van die andere boten zijn dus echt het schip in gegaan.

Overigens wel leuk filmpje om te zien. Maar het zal morgen vast niet zo gek druk zijn, denk ik.
Gisteravond overwoog ik nog wel om te gaan maar inmiddels niet meer. Het is toch verlies.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:03:09 #64
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_83950802
Ze gingen voor goud en komen terug met zilver. Als ik terug kom van de winkel met pure hagelslag ipv melk krijg ik ook geen huldiging
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_83950833
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:03 schreef MikeyMo het volgende:
Ze gingen voor goud en komen terug met zilver. Als ik terug kom van de winkel met pure hagelslag ipv melk krijg ik ook geen huldiging
Zit jij nou in ieder Oranjetopic te mekkeren? .
  maandag 12 juli 2010 @ 12:05:57 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83950901
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:54 schreef Redux het volgende:
5000 gulden in '88 is een heel ander bedrag dan 2250 euro nu, me dunkt.
Ja, maar niet zoveel dat je een serieuze schade ervan kon oplossen....

Een modaal inkomen was in 1988 trouwens ¤ 18.605 (ja euro's, geen guldens) dus ruim meer dan de de helft van het huidige modale inkomen van ¤ 32.500,=
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83950941
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:01 schreef Redux het volgende:

[..]

mwa wat mij betreft is de huldiging niet alleen het vieren van een 2e plek. Ik heb net als iedereen het wk de afgelopen weken gevolgd en 'meegeleefd' met het oranje team. Ze hebben ons overwinningen gegeven, ik wil ze daar best voor bedanken. Maar wat mij betreft inderdaad niet dmv een rondvaart.
Ja, uiteraard. Zo vaak komt het nou ook weer niet voor dat we in de WK-finale staan en dat is inderdaad best een mooie ontvangst van het elftal waard, maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen straks volop juichend langs de grachten staat en weer zoals in '88 van blijdschap de grachten induikt.

Als ze het nou bij het Museumplein hadden gehouden, was het net mooi genoeg geweest. Maar ja, blijkbaar ging men er zó vanuit dat we wel even wereldkampioen zouden gaan worden, dat alles voor dinsdag al geregeld was en het blijkbaar nog meer gedoe is het nu weer allemaal te moeten cancelen.
pi_83950976
volgens CBS heeft NL dan ook gewonnen.
ik zit overigens ook nog in ontkenningsfase.

http://www.cbsnews.com/st(...)ne/main6668199.shtml
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 12 juli 2010 @ 12:11:28 #69
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_83951113
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:07 schreef Omniej het volgende:

[..]

Als ze het nou bij het Museumplein hadden gehouden, was het net mooi genoeg geweest. Maar ja, blijkbaar ging men er zó vanuit dat we wel even wereldkampioen zouden gaan worden, dat alles voor dinsdag al geregeld was en het blijkbaar nog meer gedoe is het nu weer allemaal te moeten cancelen.
Blijkbaar of schijnbaar?
Ik bedoel, is er al een officiele reden bekend waarom met plotseling van het oorspronkelijke plan is afgeweken?
Wie dit leest is gek
pi_83951114
Dit zal inderdaad wel weer door de commercie komen

Ik boycot het bij deze. Fuck SBS
  maandag 12 juli 2010 @ 12:12:47 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83951163
Ik vraag me trouwens af hè... kunnen de spelers weigeren, of hebben ze dan ruzie met de KNVB, die de rechten aan SBS verkocht heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 12 juli 2010 @ 12:13:00 #72
15600 BB-King
Long live the King!
pi_83951169
Kan me niet voorstellen dat de spelers dit zelf ook willen....

Een kleine huldiging kan ik nog wel begrijpen maar die rondvaart moet je verdienen!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 12 juli 2010 @ 12:15:26 #73
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_83951276
Ik stem tegen
Wat je vindt, ...
pi_83951300
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:01 schreef dewd het volgende:
Nou ik kan het niet echt slecht noemen dat je 2e van de wereld bent geworden. Misschien zie ik het wat te positief ofzo.
Dat is wat anders, maar dan hoef je het nog niet te vieren alsof we kampioen zijn geworden.

Ajax gaat toch ook geen huldiging en feest organiseren als ze tweede zijn geworden?

Ik hoop dat er geen hond langs de kant staat dinsdag, (zou best eens kunnen, het wordt geloof ik slecht weer) en dat de kijkcijfers ook tegenvallen.

Die spelers zitten daar ook niet op te wachten, zelfs niet op een medaillle voor de tweede plaats. Gisteren bij de medaille-uitreiking zag ik Bert van Marwijk ook demonstratief meteen zijn zilveren medialle afdoen, hij wist niet hoe snel hij hem op moest bergen.

Met zo'n winnaarsmentaliteit zit je niet op een feest te wachten, en in feite zeg je met zo'n groots feest dat je hiermee al tevreden bent en dat dit uniek is en dat je dit niet zo gauw weer verwacht.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 12:17:13 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_83951346
Ik zou me zwaar opgelaten voelen als speler, sta je daar op die boot, je hebt niet eens gewonnen, vreselijk. Sowieso vind ik een grote huldiging al een beetje teveel van het goede, als je tweede bent geworden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83951394
Ik hoop dat ze de rondvaart alsnog afgelasten.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:19:08 #77
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_83951416
Over langere tijd zullen die spelers misschien ergens wel trots zijn, toch tweede op een wk. Zo hoog zijn 'we' al jaren niet geëindigd.

Maar nu zal wel het idee overheersen van "we waren zo dicht bij de penalty's, het kon... maar gebeurde weer niet"
Volgens mij zit je dan echt niet op een feest te wachten.
Ik weet niet hoe oranje het beleeft, maar volgens mij wordt zo'n rondvaart/onthaal een gelegenheid waar je zo snel mogelijk weg wilt zijn.
Al is het misschien wel even mooi om de (hopelijk toch een beetje trotse) oranjefans te zien.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_83951454
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:03 schreef MikeyMo het volgende:
Ze gingen voor goud en komen terug met zilver. Als ik terug kom van de winkel met pure hagelslag ipv melk krijg ik ook geen huldiging
En als je met melk hageslag terug komt wel?
pi_83951498
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:08 schreef Caesu het volgende:
volgens CBS heeft NL dan ook gewonnen.
ik zit overigens ook nog in ontkenningsfase.

http://www.cbsnews.com/st(...)ne/main6668199.shtml
quote:
The Netherlands Win World Cup

The Netherlands Wins First World Cup and Ends 22-Year Streak Without a Title of Any Kind

(CBS/ AP) The Netherlands defeated Spain by a score of SCORE to SCORE to win its first World Cup title.

Even with Spain dominating possession, it was the Netherlands that had the best chance to score after 75 minutes of Sunday's foul-filled World Cup final.

Arjen Robben took a through ball from playmaker Wesley Sneijder and went one-on-one with goalkeeper Iker Casillas, but his 62nd-minute shot was kicked out for a corner by Casillas' right foot.

Before that, it was Spain that had the best chances to take the lead and win their first World Cup.

Defender Sergio Ramos sent a header from Xavi Hernandez's cross on target, but goalkeeper Maarten Stekelenburg made the save in the fifth minute. Spain striker David Villa's left-foot volley from Xabi Alonso's cross then hit the side-netting in the 12th.

Spain ended a 44-year barren spell when it won the 2008 European Championship and can become only the third team to be world and European champion at the same time.

Spain's exquisite talent is reminiscent of that of the Dutch when "Total Football" carried them to the 1974 and '78 finals.

The Netherlands' streak without a title only stood at 22 years
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 12:21:19 #80
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_83951511
Precies ze hebben ons land tot schande gemaakt hoe durven ze een tweede plek geen goed woord voor over!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_83951513
Jammer, een rondvaart is toch iets speciaals en zou eigenlijk alleen plaats moeten vinden bij een titel. Ik denk ook niet dat de spelers er op zitten te wachten. Nu krijg je een boot met (terecht) chagrijnige lui erop. Geef ze gewoon een huldiging op het Museumplein, want dat verdienen ze, maar een rondvaart is een beetje ongepast.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83951822
Het zal alsnog wel afgelast worden, dit levert zo veel kritiek op dat het uiteindelijk toch niet door gaat denk ik
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 12:29:49 #83
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_83951853
Misschien kunnen de spelers het rondje zwemmen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 12 juli 2010 @ 12:31:16 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83951914
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zal alsnog wel afgelast worden, dit levert zo veel kritiek op dat het uiteindelijk toch niet door gaat denk ik
Ach, de gemeente Amsterdam hè.... zou me niets verbazen als ze het wel door laten gaan.

Ze hebben waarschijnijk een hele voorraad ambtenaren van het niveau "tweede plaats is ook knap hoor".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83952040
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach, de gemeente Amsterdam hè.... zou me niets verbazen als ze het wel door laten gaan.

Ze hebben waarschijnijk een hele voorraad ambtenaren van het niveau "tweede plaats is ook knap hoor".
Ze zijn in Amsterdam niet beter gewend hé.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_83957941
Ik hoor net volgens mij op het RTL nieuws dat ze een miljoen bezoekers verwachten morgen

Of verstond ik dat nou verkeerd, dat kan toch niet waar zijn, een miljoen mensen voor een verloren wk-finale
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 14:47:14 #87
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_83958062
De warme zomeravond die de geschiedenis in gaat als "de pijn van jo-burg"
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_83958411
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:11 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Blijkbaar of schijnbaar?
Ik bedoel, is er al een officiele reden bekend waarom met plotseling van het oorspronkelijke plan is afgeweken?
Ik bedoelde eigenlijk 'schijnbaar' inderdaad.

Officiële reden is voor zover ik weet niet bekend, maar het laat zich wel raden natuurlijk. Iedereen was klaar voor een kampioensfeest, dus de commerciële belangen zullen onderhand wel te groot zijn om alles alsnog niet door te laten gaan.

Behoorlijk triest in ieder geval.
pi_83959482
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoor net volgens mij op het RTL nieuws dat ze een miljoen bezoekers verwachten morgen

Of verstond ik dat nou verkeerd, dat kan toch niet waar zijn, een miljoen mensen voor een verloren wk-finale
Ik snap er ook helemaal niks van, die schatting was voor de finale ongeveer hetzelfde volgens mij. Nu komt er toch maar een fractie van dat aantal?
pi_83961657
huldiging door de grachten voor een 2e plaats
sowieso huldiging voor een 2e plaats
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 juli 2010 @ 18:51:25 #91
862 Arcee
Look closer
pi_83968225
Het halen van de finale was prachtig, maar uiteindelijk is er diezelfde kater als na elk groot toernooi sinds 1988. Ze mogen best even zwaaien op het museumplein, maar damn je gaat toch geen rondvaart doen nu? Die mensen snappen niet wat sport is. Bij sport heb je winnaars en verliezers en de winnaars huldig je en de verliezers niet. Die balen dat ze niet gewonnen hebben.
pi_83968302
Rondvaart = absurd!
pi_83968322
volgens mij komt er geen hond.
pi_83968348
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:51 schreef Arcee het volgende:
Het halen van de finale was prachtig, maar uiteindelijk is er diezelfde kater als na elk groot toernooi sinds 1988. Ze mogen best even zwaaien op het museumplein, maar damn je gaat toch geen rondvaart doen nu? Die mensen snappen niet wat sport is. Bij sport heb je winnaars en verliezers en de winnaars huldig je en de verliezers niet. Die balen dat ze niet gewonnen hebben.
spelers schijnen het zelf gewild te hebben, die rondvaart.....dus tja, dan is er weinig mis mee lijkt me. al ga ik nu niet hossend en schreeuwend geforceerd vrolijk staan doen.
  maandag 12 juli 2010 @ 18:55:43 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83968378
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:51 schreef Arcee het volgende:
Het halen van de finale was prachtig, maar uiteindelijk is er diezelfde kater als na elk groot toernooi sinds 1988. Ze mogen best even zwaaien op het museumplein, maar damn je gaat toch geen rondvaart doen nu? Die mensen snappen niet wat sport is. Bij sport heb je winnaars en verliezers en de winnaars huldig je en de verliezers niet. Die balen dat ze niet gewonnen hebben.
Dat dus.
Laat ze lekker per onderzeeër door die grachten gaan.
Je gaat toch niet een verlies vieren en huldigen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_83968391
Ik hoor dus op tv dat ze dit doen omdat er honderduizenden mensen worden verwacht en het met een grachtentocht veiliger is.

Dat is toch absurd, ik kan me niemand in mijn vriendenkring voorstellen die hier heen gaat
٩๏̯͡๏)۶
pi_83968428
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat dus.
Laat ze lekker per onderzeeër door die grachten gaan.
Je gaat toch niet een verlies vieren en huldigen.
een schande voor het land he, dat Oranje....en 12 uur geleden stond je nog in je Oranje outfitje en wilde je er maar al te graag bijhoren he........lulletje.
  Redactie Frontpage maandag 12 juli 2010 @ 18:57:09 #98
145738 superworm
is erbij
pi_83968440
Ik vond het ook bizar toen ik het las op mijn werk vandaag. Ik was wel van plan naar de huldiging op het Museumplein te gaan, maar een rondvaart? Wat een onzin, en inderdaad wat iemand al noemde, het verliest dan enorm z'n waarde. Volgende rondvaart bij de halve finale? Of de kwart? Over een halve eeuw varen ze elke keer als ze een interlandje winnen een rondje man

Maar toen ik het vroeg aan collega's, kreeg ik vrijwel unaniem de reactie: 'da's toch léuk man!', dus het zal wel vollopen inderdaad.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_83968461
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:54 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

spelers schijnen het zelf gewild te hebben, die rondvaart.....dus tja, dan is er weinig mis mee lijkt me. al ga ik nu niet hossend en schreeuwend geforceerd vrolijk staan doen.
de spelers zelf??? Waar heb je dat vandaan? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de spelers hier op zitten te wachten
٩๏̯͡๏)۶
pi_83968505
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

de spelers zelf??? Waar heb je dat vandaan? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de spelers hier op zitten te wachten
dat werd op het NOS journaal gezegd, dat de spelers er zelf om gevraagd hebben.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')