Je hebt de voorkant nog niet eens gezien.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs..... dat is voor mij een 11 op de schaal van 1 tot 10!
Je-zus..
Er was een stoel vrij aan tafel...quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bedankt voor de tweet maar nee ik heb de kids.
Ja,... hij weet ze te posten ja!quote:
Wat zie Eddy Murphy nou ook alweer? "Have a Coke and a smile and shut the fuck up" ofzo?! Wat is er mis met huisvaders?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er was een stoel vrij aan tafel...
Fuckin' huisvaders...
Jawel,... zo nu en dan. Ze komen echter wel minder het huis uit ja! Dat kan ik echt beamen. Zoals nu bv,... 1 gaat de hele tijd naar de WC. Die is aan het rekken,... de ander slaapt en de derde is snotverkouden en kan niet slapen. Mijn rust begint pas rond 22:00 vanavond,.... snel een film kijken, want ik moet er om 06:15 weer uitquote:
Ik sta nog steeds in de rij voor de gevangenpoort... Beetje drukquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:31 schreef Wessiej het volgende:
Strol hoe gaat het met jpn chick.altijd lachen om die zin. Nu naar dezelfde tent als Roy toe, misschien voor het eerst een Gijs spotten
Jong he! Ja Gijs,.... dan merk je dat je wel wat ouder wordt he.quote:Op zondag 5 september 2010 02:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu wachten op de trein, geen meet meer voor W.
Ik ben dol op agentje spelenquote:Op zondag 5 september 2010 07:32 schreef Chocobo het volgende:
Ben alweer agent aan het spelen! Dag is nog niet eens begonnen,.....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |