Ja ik denk dat ik maar eens met SBS moet gaan bellen, of ze nog een gaatje hebben voor een nieuwe Real Life Soapquote:Op maandag 12 juli 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
O heerlijk
Bloehoehoese is een geval apart.
pardon, een overhemd voor een man mag je geen blouse noemen?!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok ok ok sorry dat ik het NL woord nite zo snel wist, ik wist alleen dat blouse fout was, daar ben ik al zo vaak op neergezet
"Bloes" is Brabants en kan voor allebei.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pardon, een overhemd voor een man mag je geen blouse noemen?!
Dat is voor het eerst dat ik dat hoor
Ik zet hem wel eens op... maar hij zit niet automatisch in mijn kijksysteemquote:
Jij komt nooit bij de Kabberdoes toch.... anders zou jij Bloehoese vast ook wel kennenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet hem wel eens op... maar hij zit niet automatisch in mijn kijksysteem
Komt geen Sesamstraat op, dus kun je vergeten.quote:
Nee de Kabberdoes sla ik altijd over...quote:Op maandag 12 juli 2010 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij komt nooit bij de Kabberdoes toch.... anders zou jij Bloehoese vast ook wel kennen
oh.. typische dingen die alle dagen voor komen bij een of geenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef wonderer het volgende:
Ik droomde dat ik in Nederland was en pizza ging bestellen in een of andere pizzatent (geen pizzeria), meer een lopend buffet ding, waar je aan het begin bestelt en aan het einde je pizza ophaalt) en ik vond de service zo belabberd dat ik kwaad naar buiten ben gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |