Rechts onder, linksonder of recht onder?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l volgens mij heeft je onderbuurman vanavond troosthugs nodig, die leuke met die motor, de blues knettert over het plein net als zijn stem, soms denk ik er zelfs een snikje in te horen, zoek jij hem even op vanavond?
Alles aan gedaan? Mens je zat nog VOOR ik uberhaubt kleren ana had al te klagen!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en blijven liggen heeft ook geen zin, want jij zet altijd de muziek meteen aan, het is jou huis, en ik heb er alles aan gedaan om vanochtend je niet voor de voeten te lopen, niet zo mopperen pop, dat jij die katers niet uit je bed kunt houden is niet mijn schuld
ik heb niet geklaagd, wat heb ik geklaagd danquote:Op maandag 12 juli 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles aan gedaan? Mens je zat nog VOOR ik uberhaubt kleren ana had al te klagen!
rechts onder, het hoekappartement onderquote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rechts onder, linksonder of recht onder?
Whohh! De knappe lange donkerharige brede!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
rechts onder, het hoekappartement onder
Je moet wel je broodtrommel eens in de zoveel tijd uitwassen hooooor!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb niet geklaagd, wat heb ik geklaagd dan
Aan de kant!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whohh! De knappe lange donkerharige brede!
en dan noem jij mij een dramaqueen, dit is wel ernstig gedramatisseerdquote:Op maandag 12 juli 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet wel je broodtrommel eens in de zoveel tijd uitwassen hooooor!
Heb je die stiekjes nou nog niet meegenomeeeeeeen?
Etc.
![]()
Je weet dat ik rust wil in de ochtend want ik HAAT wakker worden!
En die kater in bed.... die was gelukkig al weer snel vertrokken maar ik schrok me helemaal het leplazerus!
Bij gebrek aan El Mismo Loco en Mieke ga jij nu als andere halve buitenlander hier nu zout in onze wonden strooien ?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pique van spanje ..
Let-ter-lijkquote:Op maandag 12 juli 2010 14:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dan noem jij mij een dramaqueen, dit is wel ernstig gedramatisseerd
Rene is een goede gast, ik ken hem (helaas) persoonlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 09:31 schreef theghostrider het volgende:
Ik ben fan van Rene dus gooii er nog een filmpje tegenaan.
Of kunne homo's niet lachen om René?
Ik wel dus denk jullie niet hahaah
"schuim" hahaah geeen ideee waar ie het over heeft of niet? hahah
shirt, vrouwen dragen een blousequote:
Je best is niet goed genoegquote:Op maandag 12 juli 2010 15:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is het een of het ander, als ik blijf liggen stoor ik me aan jou geluiden, ik doe echt mijn best om het zo ongestoord mogelijk te doen, echt...
ok ok ok sorry dat ik het NL woord nite zo snel wist, ik wist alleen dat blouse fout was, daar ben ik al zo vaak op neergezetquote:Op maandag 12 juli 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Overhemd. Shirt is iets anders.
Als je me verbeterd doe het dan goed
moest je ook aan Ajuu denken ?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Overhemd. Shirt is iets anders.
Als je me verbetert doe het dan goed
en om bij dat onderwerp te blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |