was je er al om 13.00 uur, want mensen die later kwamen konden niets meer zienquote:Op maandag 12 juli 2010 12:23 schreef Deceit het volgende:
wow Museumplein gisteren was fabeltastisch
neh ik was er om 6 uur in de grote mensenmassa gelopen en stond voor het grote schermquote:Op maandag 12 juli 2010 12:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was je er al om 13.00 uur, want mensen die later kwamen konden niets meer zien
is vast iets dat je nooit meer gaat vergetenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh ik was er om 6 uur in de grote mensenmassa gelopen en stond voor het grote schermuiteindelijk stond ik op de plek die ik wilde pas om 19:00 uur..
Had dus een perfecte plek
Eerst zonder, en dan plagend likken langs de onder lip of tegen de bovenlip aan. En dan steeds iets meer tot het gewoon volop is. Ok?quote:
ZSMquote:Op maandag 12 juli 2010 12:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is vast iets dat je nooit meer gaat vergeten
vooral de bloemen nietquote:Op maandag 12 juli 2010 12:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is vast iets dat je nooit meer gaat vergeten
het waren toch oranje chrysanten ?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:40 schreef Deceit het volgende:
ehh jullie snappen wat ik bedoel toch met die bloemen?
kwamen uit helikopters ladingen.. was t ook op tv te zien?
Pfff, da's een hoop verliefdheid!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het resultaat ja, maaar toch niet het feit dat Deciet daar met nog 179999 mensen aanwezig was
Had je een witte blouse aan?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Vanmorgen dacht ik nog, ach, ik heb vast geen jas of paraplu nodig.
Ik ben zojuist helemaal nat geregend. Helemaal doorweekt.
Tori Amos deed dat nr tijdens haar Nederlandse concert.quote:
Niet alleen in mijn ogen.. Ze liepen zomaar over mijn wangen. Maar er werd veel gesnift om ons heenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tori Amos deed dat nr tijdens haar Nederlandse concert.
Degene die met me mee was en niet eens echt heel erg tori-fan is zat met tranen in de ogen
Een wit overhemd met blauw strepen. Dus ja, die was doorschijnend geworden.quote:
Het was dan ook een enorm ontroerende versiequote:Op maandag 12 juli 2010 13:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet alleen in mijn ogen.. Ze liepen zomaar over mijn wangen. Maar er werd veel gesnift om ons heen
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tori Amos deed dat nr tijdens haar Nederlandse concert.
Degene die met me mee was en niet eens echt heel erg tori-fan is zat met tranen in de ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |