En jij bent wel een ghostrider?quote:Op maandag 12 juli 2010 07:25 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf geen " angel" te noemen hoor want ben je echt niet.
Is dat jou tegen aanval?quote:Op maandag 12 juli 2010 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij bent wel een ghostrider?
Ben je al oud genoeg voor een motor?
Moet je me recht is me gezicht zeggen. Ben bang dat je je gezicht niet meer terug herkent danquote:
krijp jij hier nu een strakke plasser van ?quote:Op maandag 12 juli 2010 08:00 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Is dat jou tegen aanval?
wow i'm not impressed at all
Moet jij je homo matje ff steunen ofzo?quote:Op maandag 12 juli 2010 08:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
krijp jij hier nu een strakke plasser van ?
Kom maar danquote:Op maandag 12 juli 2010 08:05 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Moet je me recht is me gezicht zeggen. Ben bang dat je je gezicht niet meer terug herkent dan
En, ik sla geen meisjes wel jongens.
Denk ik dat ja? nee hoor. Denk een man te zijn.quote:Ach ja wat lul ik nou zul je wel denken... homo's denken meisjes te zijn en zo alles te kunnen zeggen.
MONGOOL.quote:Ik moet je teleurstellen, mocht een mannelijke homo me zwaar beledigen krijgt hij echt wel een klap voor z'n kanis hoor.![]()
Nee ongeletterde aap. Dat was niet mijn tegenaanval.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:00 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Is dat jou tegen aanval?
wow i'm not impressed at all
Ik ben nog steeds aan het lachen. dan doe je toch iets niet goed als je me beledigen wil hahahahquote:Op maandag 12 juli 2010 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ongeletterde aap. Dat was niet mijn tegenaanval.
Dat was slechts een opmerking om aan te geven dat ene nickname, een naam en een persoonlijkheid 3 verschillende dingen zijn.
Is 't nog vroeg of heb je echt heteropudding i.p.v. echte hersenen? Aap!
Ik zeg wel eens: als elke kerel homo is zijn alle meisjes vrij, dus meer kansquote:
Ik weet niets van je. Alleen dat je dom bent, lelijk (als het je echte foto is in je avatar, maar ik betwijfel het) en hetero.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:23 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het lachen. dan doe je toch iets niet goed als je me beledigen wil hahahah
Laat me ff de WK woede eruit typen zegquote:Op maandag 12 juli 2010 08:29 schreef Vlarp het volgende:
Negeren werkt volgens mij beter dan rellen hoor
't is vast een rel kloon, want Lasser ben je niet voor de lol. Ik zou me niet in de samenleving durven te begeven als ik Lasser zou zijn
16:00, sgoolplein.quote:
Zelfs al zou je de enige overgebleven hetero zijn op aarde dan zou je met zo'n houding, IQ en kop nog niet kunnen scoren.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:30 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens: als elke kerel homo is zijn alle meisjes vrij, dus meer kans
Jammer dus dat er niet meer homo's zijn
Wow je hebt me ff gechektquote:Op maandag 12 juli 2010 08:29 schreef Vlarp het volgende:
Negeren werkt volgens mij beter dan rellen hoor
't is vast een rel kloon, want Lasser ben je niet voor de lol. Ik zou me niet in de samenleving durven te begeven als ik Lasser zou zijn
Ik check hetero's altijd.quote:
Ik ben altijd blij dat homo's me lelijk vindenquote:Op maandag 12 juli 2010 08:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs al zou je de enige overgebleven hetero zijn op aarde dan zou je met zo'n houding, IQ en kop nog niet kunnen scoren.
Beetje zoals NL gister. Helaas.
Ik vind "plaatsnemen op ivan" wel een leuke Freudiaanse versprekingquote:Op maandag 12 juli 2010 09:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Oh hebben we weer een closet case, neem maar plaats op de divan jochie...
En toch hebben hetero-vrouwen en homo-mannen ongeveer dezeldfe smaak. Dus als WIJ (homo's die minder kieskeurig zijn natuurlijk want we neuken alles wat los en vast zit) al lelijk vinden, dan kun je je wel voorstellen met je peanutbrains wat de vrouwen dan al niet van je vinden!quote:Op maandag 12 juli 2010 08:38 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij dat homo's me lelijk vinden
Het zal je maar overkomen als hetero dat een homo je het hof wil maken?![]()
Ik had een grappige "Flikker op" verwacht eigenlijk. Slecht hoor!quote:Al moet ik je eerlijk bekennen dat het me 2 keer overkomen is, dus je kunt je soortgenoten niet echt goed inschatten merk ik.
Ik heb niet meer gezegd dan: OPDONDEREN. En dat deden ze toen ook![]()
Ja daar kun je al zien dat het een rotkop is. Come on! Een blinde om de hoek kan dat nog aanvoelen en tis niet eens braille! Maar feel free om een grotere foto te posten om het tegendeel te laten zien hoor. Ik hou je niet tegen. Ik wil wel ff lachen deze ochtend!quote:En ik moet ook wel lachen dat je me beoordeeld op die kleine avatar, met zonnebril op ook nog haahaha (gijplach).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |