NOTquote:Op zondag 11 juli 2010 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mobiele fipo uit een oranje trein richting utrecht
Ik durfde geen: Waar we kampioen worden ofzo te openen. Dan jinx ik alles!quote:Op zondag 11 juli 2010 18:23 schreef Leandra het volgende:
Die onderste natuurijk![]()
En nou niet snel om gaan wisselen
Eenschquote:Op zondag 11 juli 2010 18:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik durfde geen: Waar we kampioen worden ofzo te openen. Dan jinx ik alles!
Maar ik wissel niks. Hopelijk wisselen ze van Persie snel. Dat wel!
Hear, hear.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:36 schreef Gert het volgende:
OK mensen... Voor volk en vaderland, omdat we na 40 jaar mooi voetbal recht hebben op de hoogste prijs! Omdat we klein maar fijn zijn! En voor Remlof's pa! Die gaat zéker door me heenschieten als we winnen. En de mijne er dan bij, hoewel die niet van voetbal hield.
Laat ik nu denken dat van Persie vandaag doelpunten gaat makenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Elia maakt het beslissende doelpunt. Wat ik je brom.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:27 schreef Noek het volgende:
Oh! Maar dat klopt dan ook wel weer prrrima. Viva Hollandia!quote:Op zondag 11 juli 2010 18:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Laat ik nu denken dat van Persie vandaag doelpunten gaat maken
Staat je goed. Die sjaggo kop past prima bij je UI.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik doe bij iedere wedstrijd m'n haar net zoals Hugo Borst, zo ook vanavond. We kunnen dus niet meer verliezen.
ik vind 'm wel wat hebbenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staat je goed. Die sjaggo kop past prima bij je UI.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |