NOTquote:Op zondag 11 juli 2010 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mobiele fipo uit een oranje trein richting utrecht
Ik durfde geen: Waar we kampioen worden ofzo te openen. Dan jinx ik alles!quote:Op zondag 11 juli 2010 18:23 schreef Leandra het volgende:
Die onderste natuurijk![]()
En nou niet snel om gaan wisselen
Eenschquote:Op zondag 11 juli 2010 18:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik durfde geen: Waar we kampioen worden ofzo te openen. Dan jinx ik alles!
Maar ik wissel niks. Hopelijk wisselen ze van Persie snel. Dat wel!
Hear, hear.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:36 schreef Gert het volgende:
OK mensen... Voor volk en vaderland, omdat we na 40 jaar mooi voetbal recht hebben op de hoogste prijs! Omdat we klein maar fijn zijn! En voor Remlof's pa! Die gaat zéker door me heenschieten als we winnen. En de mijne er dan bij, hoewel die niet van voetbal hield.
Laat ik nu denken dat van Persie vandaag doelpunten gaat makenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Elia maakt het beslissende doelpunt. Wat ik je brom.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:27 schreef Noek het volgende:
Oh! Maar dat klopt dan ook wel weer prrrima. Viva Hollandia!quote:Op zondag 11 juli 2010 18:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Laat ik nu denken dat van Persie vandaag doelpunten gaat maken
Staat je goed. Die sjaggo kop past prima bij je UI.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik doe bij iedere wedstrijd m'n haar net zoals Hugo Borst, zo ook vanavond. We kunnen dus niet meer verliezen.
ik vind 'm wel wat hebbenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staat je goed. Die sjaggo kop past prima bij je UI.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik ook. Scrut is een kanjer.quote:
Vandaag met een ninja-staartje op het hoofd, hè?quote:Op zondag 11 juli 2010 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staat je goed. Die sjaggo kop past prima bij je UI.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Uhuh.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Vandaag met een ninja-staartje op het hoofd, hè?
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat Madiba er vanavond bij is, het is nog niet zeker, begreep ik.
Het leuke aan de opening was dat ik meer dan de helft van de artiesten al eens in kleine zaaltjes had zien optreden.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:04 schreef beequeen het volgende:
Just love African music. De voorbeschouwing is top.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk moment om die kut layout er weer in te gooien. Weg smileys. Goffer de goffer.
Just love African music. De voorbeschouwing is top.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Het leuke aan de opening was dat ik meer dan de helft van de artiesten al eens in kleine zaaltjes had zien optreden.
quote:
quote:
quote:Wie kan het zijn:
1. Een andere parkbewoner, die heeft ze laten vallen voor mij
2. Een vrachtwagenchauffeur., woont tegenover mij, die ze in zit te palmen en hij is nogal een heethoofd. Misschien zit ze hem te voeren m.b.t. mij.
3. Ze was het zelf, maar daar acht ik haar eigenlijk niet toe in staat.
Nummer 2, dat lijkt mij goed mogelijk.
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik vind het echt een waardeloze lay-out
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:13 schreef Marrije het volgende:
IE is sowieso toch niet goed (lees: minder veilig dan FF)?
Krijg ik nou een automatische refresh elke keer terwijl ik gewoon nog bezig ben met een bericht te tikken, wat is dat voor ongein.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:12 schreef Marrije het volgende:
Ik krijg gewoon alle smileys te zien als ik op die ene lachende smiley klik die wel te zien is. FF inderdaad.
Maar quoten uit een vorig topic ging niet lukken. . .
[..]
Zij werkt dat hele park ff af?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:15 schreef Marrije het volgende:
Nou, ok, hoe kan ik terug naar de oude layout? Bij profiel ofzo?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar bij nummer 1 was ze echt grof bezig. Hoorde ik vandaag van die buurman die ik naar dat glas liet kijken. Die nodigde ze uit voor wat "gezelligheid". Hij kwam, zat er tien minuten, in die tien minuten zat te sms-en met een ander, ze stuurde hem naar huis na die tien minuten, kwartier later zat die andere knakker er, die was waarschijnlijk wat attractiever.
quote:
ok, dank je, dat heb ik nu meteen eerst maar even gedaanquote:Op zondag 11 juli 2010 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Boven aan je scherm die schuif naar links zetten.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Boven aan je scherm die schuif naar links zetten.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:17 schreef Deisyy het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik heb een oranje shirtje aan![]()
Is er al een poule hier?
Ik voorspel 3-1 voor NL
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kweenie hoor, maar ze komt op mij een beetje trailer trash over. . .
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:19 schreef Marrije het volgende:
Wel jammer dat als ik al die smileys wil dat je dat telkens weer op diemoet klikken, of is dat ergens in te stellen, dat ie dat uit zichzelf blijft doen. Mijn persoonlijke instellingen ofzo.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:17 schreef Deisyy het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik heb een oranje shirtje aan![]()
Is er al een poule hier?
Ik voorspel 3-1 voor NL
Dat ze trailer trash is sluit niet uit dat je van haar kunt genieten natuurlijk, juist dat he!quote:Op zondag 11 juli 2010 19:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is psycholoog en vertelde mij dat hij, na enig contact met haar, hij tot de constatering kwam dat ze beter wat hulp kon zoeken en alle kenmerken had van borderline. Ik weet het niet, ik vind haar absoluut geen trailer trash. Ik vind dat ze wat minder leuke kanten heeft maar daarnaast kon ik ook echt genieten van haar, de manier waarop de dingen deed en daar over vertelde. Het is voor mij niet zo zwart-wit. Maar hey, fuck it, 't is over (wel even de tuin checken de komende maanden)
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is psycholoog en vertelde mij dat hij, na enig contact met haar, hij tot de constatering kwam dat ze beter wat hulp kon zoeken en alle kenmerken had van borderline. Ik weet het niet, ik vind haar absoluut geen trailer trash. Ik vind dat ze wat minder leuke kanten heeft maar daarnaast kon ik ook echt genieten van haar, de manier waarop de dingen deed en daar over vertelde. Het is voor mij niet zo zwart-wit. Maar hey, fuck it, 't is over (wel even de tuin checken de komende maanden)
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik had niet begrepen dat het glas van DE buuv kwam
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Good for you, ik heb alleen oranje lipstick maar dat voldoet.We gaan gewoon winnen.... [insert pomponsmiley]
Geen poule maar ik ga voor 2-1 voor Nederland.
Hoe is het met zusjelief?
quote:
En dat trekt wel weer bij of is dat afwachten?quote:Op zondag 11 juli 2010 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik heb oranje koeken. Ga je bij je vader kijken BQ?
Mijn zus mocht vanmiddag al een beetje aan de wandel, het gaat dus goed, alleen is haar zicht nog slecht.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:23 schreef Toverheks het volgende:
1-1 en in de verlenging schieten de spanjaarde er 1tje bij.
maar geloof me niet hoor ik heb het geheid vanavond zooooooooo fout, mijn glazen bolletje was vanmorgen gevallen en er zit een barst in dus echt helder zie ik het niet.
maar mijn uitslag 2-1 voor hunnie.
heb buikpijn ppfftt laten ze nu maar beginnen heb de zenuwen gewoon
allemaal veel plezier met de wedstrijd.
intypenquote:Op zondag 11 juli 2010 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie bij jou wel een smiley. Hoe kan dat nou?
dus datquote:Op zondag 11 juli 2010 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier heksje![]()
Niet vergeten te genieten door de spanning.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
diewel, maar persoonlijke instellingen niet, dat custom menu stelt ook niks voor
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat trekt wel weer bij of is dat afwachten?
Hier geen oranje. Wel popcorn
dat gaat je in deze testfase niet lukken vrees ik?quote:Op zondag 11 juli 2010 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Ik wil mijn originele ava terug. Maar hoe
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ze trailer trash is sluit niet uit dat je van haar kunt genieten natuurlijk, juist dat he!Maar ik geloof die man meteen, dat ze wel wat hulp kan gebruiken.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier heksje![]()
Niet vergeten te genieten door de spanning.
quote:
Poeh, nou dan hoop ik mee.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hopen dat het bijtrekt.
Deze week is de week voor jou Marrije.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je wel Deisyy en las over je zusje ik volg je hoor.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik had niet begrepen dat het glas van DE buuv kwam
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:24 schreef Deisyy het volgende:
En ik heb oranje koeken. Ga je bij je vader kijken BQ?
Mijn zus mocht vanmiddag al een beetje aan de wandel, het gaat dus goed, alleen is haar zicht nog slecht.
Goede opleiding, slimheid, kan allemaal samen gaan met trailer trash, misschien niet voro de hand liggend, maar plat is ze zeker wel. Come on, dat hele park afwerken en de een sms' en terwijl de ander voor je zit, die dan maar naar huis sturen zodat de een kan langskomen. . .veel platter kan niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Trailer trash is plat. Zij is niet plat, goede opleiding gehad, slim, weet één en ander absoluut raak te verwoorden, etc. Haar probleem zit ergens anders.
Die man heeft misschien wel gelijk, ik heb er geen verstand van.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:29 schreef Toverheks het volgende:
hey wat is dit nu allemaal, als ik wat typ dan verschuift me beeldscherm steeds en bibbert en ik klik ook op de smilies maar er komt niks te staan
ja ff die schuif bovenin naar links zettenquote:Op zondag 11 juli 2010 19:29 schreef Toverheks het volgende:
hey wat is dit nu allemaal, als ik wat typ dan verschuift me beeldscherm steeds en bibbert en ik klik ook op de smilies maar er komt niks te staan
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:29 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ff die schuif bovenin naar links zetten
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Goede opleiding, slimheid, kan allemaal samen gaan met trailer trash, misschien niet voro de hand liggend, maar plat is ze zeker wel. Come on, dat hele park afwerken en de een sms' en terwijl de ander voor je zit, die dan maar naar huis sturen zodat de een kan langskomen. . .veel platter kan niet.
Dan hebben we denk ik een ander idee van platquote:Op zondag 11 juli 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is niet plat, dat is verknipt egoïstisch. Dat is jezelf het middelpunt van het universum voelen en empathie voor derden daar ondergeschikt aan maken. Leven in je eigen wereldje?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:32 schreef Toverheks het volgende:
ja gedaan kan maar tot 60 sec.
Marrije ga jij je niet teveel opwinden vanavond,gewoon rustig in en uitademen hoor.
Ik doe rustig aan hoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:32 schreef Toverheks het volgende:
Marrije ga jij je niet teveel opwinden vanavond,gewoon rustig in en uitademen hoor.
quote:Duitsland kan de pot op met Paul de Octopus, volgens de mossel van Yolanthe gaan wij winnen! Dit is bekend geworden na de laatste peilig van Wesley Snijder.
quote:
ik zou kiezen voor nietquote:Op zondag 11 juli 2010 19:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar goed, je kunt analyseren wat je wil, proberen na te gaan wat er in haar hoofd omgaat, dat heb ik meer dan eens gedaan, maar het is allemaal zinloos. Alleen zijzelf weet het en misschien dat ook nog niet eens. Mensen die met haar omgaan moeten voor zichzelf een weg vinden om het te hanteren.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:32 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, een smilie met 2 duimen is dit he, want ze doen het niet bij mij.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij moet juist helemaal uitgeschakeld worden, dus helemaal naar links.
Spuit 11![]()
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke gedaan, dacht al het bibbert nog steeds
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deze lay-out is vast prima, maar niet voor mij
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is het beste denk ik. Maar sommigen gaan echt onder je huid zitten vanaf het moment dat je ze tegenkomt
dikke huidquote:Op zondag 11 juli 2010 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Borderliners zijn vaak heel innemend en dat maakt het moeilijker om afstand te nemen.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deze lay-out is vast prima, maar niet voor mij
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Borderliners zijn vaak heel innemend en dat maakt het moeilijker om afstand te nemen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar de puinhoop , die ze achterlaten is soms erger dan je denkt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:44 schreef Toverheks het volgende:
meer dan 10025duizend alleen al op museumplein en er zitten er dus nog veel meer vast op cs en in de stad, lekker druk hier
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben echt een beetje naar van de spanning
Net even een rondje gelopen, komen we thuis moeten we nog steeds 3 kwartier wachten.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sommigen zijn fucking teasing en spannend, dit was de tweede die ik tegen ben gekomen en die mij te grazen had.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:46 schreef beequeen het volgende:
Ik geef het op. Wat een kut layout als je niet eens smileys kunt plaatsen. Danny is er al 2 dagen van op de hoogte maar doet er geen moer aan. Dit gaat alleen op voor IE blijkbaar. In FF en Chrome heeft men geen problemen.
Fijne wedstrijd allemaal en morgen kunnen de oranje vlaggetjes gewoon blijven hangen heur.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook dat je ze voor je eigen gemoedsrust op afstand moet houden.
Ren Teun ren.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
pppfftt jack bijna huilen ik zit al te huilen, nou pppfftt vind het niet eens leuk meer hahaha en had me er zo op verheugd.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sommigen zijn fucking teasing en spannend, dit was de tweede die ik tegen ben gekomen en die mij te grazen had.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een glaasje wijn of biertje wil weleens helpen
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wacht maar, dan wordt het weer janken als ze het Wilhelmus zingen
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wacht maar, dan wordt het weer janken als ze het Wilhelmus zingen
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook dat je ze voor je eigen gemoedsrust op afstand moet houden.
Ren Teun ren.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat is standaard, daar jank ik hoor, had het gister met vriendin verderop over dat dat ook wel erg raar is, zegt ze nee hoor ton heb ik ook hahaha die huilt ook om mooie muziek ze vertelde andre rieuu had een zangeres op podium was ze zo van onder de indruk dat de tranen vanzelf komen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik schenk er net 1 in.
Het liefst zou ik nog een rondje lopen maar vriendje wil niet meer.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
automatische updates is wel handig, nu nog automagisch mee scrollen
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij moet zich natuurlijk geestelijk voorbereiden voor de buis![]()
Die van mij begon vanmiddag om 5 uur al dat hij naar huis wilde om zich voor te bereiden
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is nu wel klaar hoor Dees. Maar ik vind het heel erg lastig omdat die types voor mij fungeren als een rode lap in een arena waarin ik de stier ben. Nauwelijks een ontkomen aan. Ik begrijp het ook wel. Die types hebben veelal een laag zelfbeeld, komt er een knakker zoals ik langs die haar min of meer op een voetstuk zet. Dan moet zo eentje wel op je neerkijken en je vertrappen, want je plaatst jezelf nog lager dan ze zichzelf al voelt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan daarna dat er automatisch voor je gepost wordt zeker.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ik hier de ergste ben, hij zit te spelen op zijn PSP.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het ook wel naar voor je Teun, je lijkt me gewoon een leuke lieve vent en dat dit avontuurtje zo raar eindigde jammer, maar je komt heus wel weer een leuk wijf tegen dat je denkt, ach waarom niet.
en kom je niks tegen ach ook geen ramp, alleen is ook lekker hoor.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:44 schreef Toverheks het volgende:
meer dan 10025duizend alleen al op museumplein en er zitten er dus nog veel meer vast op cs en in de stad, lekker druk hier
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:57 schreef Jian het volgende:
Nog maar een koude douche genomen, dat slappe geouwehoer over die wedstrijd maar even uitgezet, ik heb nu alles wel zo'n beetje gehoord. Ik blijf lekker thuis en ga alleen als ze gewonnen hebben naar het centrum, ik heb geen zin in sjaggerijnige smoelen.![]()
Mooie lay-out trouwens
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:57 schreef Deisyy het volgende:
Bert Maalderink interviewt de koningin van Spanje![]()
Ik zie dat Bea nog niet doen
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:57 schreef Jian het volgende:
Nog maar een koude douche genomen, dat slappe geouwehoer over die wedstrijd maar even uitgezet, ik heb nu alles wel zo'n beetje gehoord. Ik blijf lekker thuis en ga alleen als ze gewonnen hebben naar het centrum, ik heb geen zin in sjaggerijnige smoelen.![]()
Mooie lay-out trouwens
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan ze horen op mijn balkon..Zo dichtbij is het niet denk dat de wind goed staat
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
Er moet nog het een en ander aangepast worden ja
Fijne wedstrijd BQ
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ik hier de ergste ben, hij zit te spelen op zijn PSP.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
even een testje...
je kan dus gewoon alle quotes achter elkaar zetten![]()
die komen automatisch onder elkaar te staan...
of was dat al zo?
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij ook Hidi, als de jouwe fijn is zal de mijne dat ook wel zijn.Je bent toch geen Spanjaard hè
nou ik zwaaide ff tewrug, klik op smilie maar hij doet het niet, jij ook mooie wedstrijd en ook de rest.quote:Op zondag 11 juli 2010 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er weg van.
Prettige wedstrijd iedereen
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou daar niet tussen willen zitten![]()
stel je voor dat je moet piesen
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou daar niet tussen willen zitten![]()
stel je voor dat je moet piesen
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat heb ik het laatste kwartier al twee keer gedaan, de spanning loopt op
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een ouwe prostaat![]()
nah... grappie heur...![]()
eigenlijk ben ik gewoon een bitch
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat nou plastuit, hier kun je tenminste mee richten
(zo bij een spanjaard in zijn nek)
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik wilde het net gaan zeggen![]()
dat je hem dan leeg kan laten lopen in iemands nek
zou ik noooooooit doen heurmaar het ken wel
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:12 schreef Soury het volgende:
Aaah gevonden. Ik ga maar wel snel naar de oogarts
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:15 schreef Toverheks het volgende:
nou ik ga ff voor de tv ik wens jullie een onwijs mooie 1e helft en we gaan ervoor met zijn alle.
we laten die spanjolen eens een poepie ruiken.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan heel verwonderd naar je biertje kijken
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:15 schreef Toverheks het volgende:
nou ik ga ff voor de tv ik wens jullie een onwijs mooie 1e helft en we gaan ervoor met zijn alle.
we laten die spanjolen eens een poepie ruiken.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nederland haalt Spanje aardig uit het ritme zo af en toe
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:45 schreef Toverheks het volgende:
heb jij de link van museumplein Hidi, en hoppa van Persie eruit wisselen met die handel, straks krijgt dat ei rood spelen we met een man minder.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
AT5 heeft de camera op museumplein staan, maar durf niet over te schakelen naar at5
en weer trappen ze robben, net als toen bij van basten, zijn enkels zijn ook naar gort getrapt steeds pppffttt
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
En die spanjolen doen alsof ze dood geschopt worden
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
En die spanjolen doen alsof ze dood geschopt worden
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Spanje is sterker, maar niet echt vaak gevaarlijk
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Spanje is sterker, maar niet echt vaak gevaarlijk
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het retespannend hoor
EN IK HAAT DEZE VERTIEFTE LAY-OUT
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het retespannend hoor
EN IK HAAT DEZE VERTIEFTE LAY-OUT
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo dat is duidelijk, niet agresief worden hoor Teun, we schieten er heus wel 1tje voor je in.
pppffttt spannend he niet normaal meer, nou 5 gele kaarten hoop dat de 2e helft beter gaat.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Oranje speelt hartstikke slecht. Ze zullen dus wel winnen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Op de BBC zeggen ze dat we geluk mogen hebben. Volgens de mannen daar hadden er twee rode kaarten getrokken moeten worden.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Eindelijk beseffen we dat we eigenlijk gewoon Duitsers zijn
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er ging in '45 alleen iets fout, dat was wel jammer
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Oranje__.html?p=2,2
Sportief zijn ze wel.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:26 schreef Toverheks het volgende:
misschien bijgeloof maar heb maar me oranje wollen sokken erbij aangetrokken en mijn lampjes buiten op balkon aangestoken, hielp de laatste keer ook.
misschien bijgeloof maar heb maar me oranje wollen sokken erbij aangetrokken en mijn lampjes buiten op balkon aangestoken, hielp de laatste keer ook.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nooit problemen met die mensen gehad.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ben ik dat oorlog gezeik zat, en stiekem blij dat het geen Duitsland/Nederland finale is.
Ik ook niet, daarom ben ik dat oorlog gezeik zat, en stiekem blij dat het geen Duitsland/Nederland finale is.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nooit problemen met die mensen gehad.
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
1
2
3<?php
effe testen...
?>
eensch met deze posts 8-) :7
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:35 schreef FANN het volgende:
[youtube [/youtube]]http://www.youtube.com/watch?v=tegTZ_Tqq9M&feature=related][/youtube]
effe nog laatste test voor toepjes
die is wel errug belangrijk
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik kom even mijn voorspelling aanpassn.
Het wordt 1-0
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:36 schreef Toverheks het volgende:
Laysa en D-K zitten in de filmzaal te kijken op groot doek.ze vertelde, als ze het niet vol hield dan gewoon knus op de afdeling naar haar eigen tvtje kijken en er waren hapjes enzo, leuk toch.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:40 schreef hondjes het volgende:
Meneer hondjes door de bocht, die zegt net..Robben doet bijna alles alleen, zelfs samenwerken.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
houdt ie het een beetje vol![]()
og gaat ie weer nootjes vreten net als de vorige keer
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:44 schreef Jian het volgende:
Kan die Web nog wat anders dan gele kaarten geven
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar Nederland lijkt sterker te zijn op dit moment
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:58 schreef Jian het volgende:
Doe dan die van Prutsie eruit, zet Kuyt in de Spits
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die gaat vast nog scoren, ik voel het
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Man, man, hoe kun je Kuijt er nu uithalen. De man van de mooie voorzet en de werklust
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |