Ik ook.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je ook altijd wel serieus overkomen
Hij moet leren smileys te gebruiken zodat andere mensen aan de andere kant van de monitor hem beter snappen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Tussen serieus ergens over kunnen 'praten' en grappen en kwinkslagen niet snappen zit een wereld van verschil mensen![]()
Weet ik, snap ook wel waarom. Wie me irl kent weet wel beterquote:Op zondag 11 juli 2010 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je ook altijd wel serieus overkomen
Doet ie dat niet dan?? Dacht dat hij daar doorgaans toch wel braaf in was eigenlijk.. Maar ja, ik ken hem zo goed dat ik de smileys er waarschijnlijk gewoon bij denk waar ze horen danquote:Op zondag 11 juli 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij moet leren smileys te gebruiken zodat andere mensen aan de andere kant van de monitor hem beter snappen.
komt door het typen hequote:Op zondag 11 juli 2010 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Tussen serieus ergens over kunnen 'praten' en grappen en kwinkslagen niet snappen zit een wereld van verschil mensen![]()
gewoon onthouden: als ik echt pissig of bloedserieus ben ga ik geen lange volzinnen zitten tikken op een forumquote:Op zondag 11 juli 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij moet leren smileys te gebruiken zodat andere mensen aan de andere kant van de monitor hem beter snappen.
Oh af en toe moet ik even heel hard krabben.. Heb zelfs de neiging een mes in de bult op mijn voet te stekenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Sunny; ja azijn helpt ook maar eventjes. wat goed dat er pillen voor zijn. blijf je er wel vanaf? ik snap nooit dat als mensen een bult hebben dat ze dan niet echt hard krabben maar eroverheen jeuken (hard aaien met hun vingers). daar wordt de bult alleen maar groter van, dat weten ze toch?
Het gaat prima in Australiaquote:Op zondag 11 juli 2010 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes, gaat het niet helemaal lekker daar in Australië?
Jouw situatie is nog zóveel complexer; als je echt geen andere optie meer hebt dan schrijven, wordt het zo moeilijk om nog echt 'van hart tot hart' te communiceren. En dan gaat het ook nog eens niet om je broer, maar om je zoon. Ik kan helemaal begrijpen dat je het niet wilt opgeven, maar ik heb ook zóveel respect voor je dat je het niet doet - hij maakt het je moeilijkquote:Op zondag 11 juli 2010 14:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nalezend zat ik dat ook te denken
En die opmerking van CF over een brief schrijven, nonverbaal & eendemensionaal klopt helemaal. Ik zit nl in een onplezierige briefwisseling met mijn zoon en ik vraag me af als iemand zo 'gehersenspoeld' is of het wel aankomt zoals het bedoeld is.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gewoon onthouden: als ik echt pissig of bloedserieus ben ga ik geen lange volzinnen zitten tikken op een forum
quote:
Je snapt hetquote:Op zondag 11 juli 2010 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Jouw situatie is nog zóveel complexer; als je echt geen andere optie meer hebt dan schrijven, wordt het zo moeilijk om nog echt 'van hart tot hart' te communiceren. En dan gaat het ook nog eens niet om je broer, maar om je zoon. Ik kan helemaal begrijpen dat je het niet wilt opgeven, maar ik heb ook zóveel respect voor je dat je het niet doet - hij maakt het je moeilijk
En zeg, doe eens even niet alsof ik hier TAV zit te ver-Wilders'enMaar in mijn ervaring zijn mensen op internet helemaal niet zo vreselijk veel anders dan in het echt
En als TAV zelf de indruk heeft dat hij lichtvoetig en nonchalant is, hé... Mij best
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gewoon onthouden: als ik echt pissig of bloedserieus ben ga ik geen lange volzinnen zitten tikken op een forum
Het lijkt me de hell die plekken en die allergiequote:Op zondag 11 juli 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh af en toe moet ik even heel hard krabben.. Heb zelfs de neiging een mes in de bult op mijn voet te stekenPijn is zo veel minder vervelend dan jeuk
Jij kent me beter dan ik natuurlijk, dus ik leg me er maar bij neerquote:Op zondag 11 juli 2010 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En zeg, doe eens even niet alsof ik hier TAV zit te ver-Wilders'enMaar in mijn ervaring zijn mensen op internet helemaal niet zo vreselijk veel anders dan in het echt
En als TAV zelf de indruk heeft dat hij lichtvoetig en nonchalant is, hé... Mij best
Ik zit in hemdje en kort broekje me een ongeluk te zweten. Alle ramen en deuren zijn openquote:Op zondag 11 juli 2010 14:55 schreef LieLie het volgende:
Ik verveel me een beetje en het is zo warm!
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:54 schreef TAV74 het volgende:
Weet ik, snap ook wel waarom. Wie me irl kent weet wel beter
Doe je het weer.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij kent me beter dan ik natuurlijk, dus ik leg me er maar bij neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |