Kan er niets over vinden Klonk. Vind het persoonlijk niet erg hoor, vermaak me stiekem nog heel erg met deel 2quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:39 schreef Klonk het volgende:
Zijn er eigenlijk nog geruchten m.b.t. nieuwe DLC? missies ofzo of is het vanaf nu wachten op JC3
ik ook, heb er meer dan 100 uur inzittenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Kan er niets over vinden Klonk. Vind het persoonlijk niet erg hoor, vermaak me stiekem nog heel erg met deel 2
Zelfde als die oilrig bug. Die heeft me tegengehouden om verder te spelen, maar ben weer begonnenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:17 schreef Dulk het volgende:
ik vind het jammer dat die 99,95% bug er niet uit gehaald is, ik wil graag 100% !
ik zie het niet en hij zit toch nog boven landquote:
Je vliegt onderste bovenquote:
er is een patch uitgebracht héquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet niet of er nog mensen die ene bus missen die niemand kon vinden, ik heb hem gevonden
http://www.gamefaqs.com/boards/943499-just-cause-2/56665214#p002
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |