dat denkt iedereen volgens mij... maar ondertussen kan je em wel voltooien,quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:03 schreef Dulk het volgende:
99,95% ik mis 6 resource items, maar dat schijnt een bug te zijn
ik heb via dat progje de laatste resource items en chaos items gehaald, maar alsnog mis ik die 6 items.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dat denkt iedereen volgens mij... maar ondertussen kan je em wel voltooien,
check jc2mapviewer
oke, vreemd..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:49 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik heb via dat progje de laatste resource items en chaos items gehaald, maar alsnog mis ik die 6 items.
volgens dat progje heb ik dus ook alles gedaan
Nee ik zeg het verkeerd . Gewoon die Airports en militaire basissenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef mschol het volgende:
een stonghold moet je d.m.v. een missie overnemen, als je em dan bezoekt loopt er (zover ik gezien heb in alle strongholds) geen militair meer rond (heb ze allemaal wel 100% completed
zo ver ik weet en heb meegemaakt blijven ze na de 100% inderdaad gewoon actief (de militairen dus) dus je komt er niet helemaal vanaf. (helaas)quote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nee ik zeg het verkeerd . Gewoon die Airports en militaire basissen
nog geen patch gezien hier @ steam...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:20 schreef Dulk het volgende:
gaaf!
is er al iemand die met de nieuwe patch 100% heeft? ik zit nog steeds op 99,95%
Echt zo ontzettend sneu met die teksten erbij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef -CRASH- het volgende:
Afgelopen nacht wat zitten te klooien
Er zit een UFO in het spel... rechts van het filmpje...vanaf seconde 12.
Ik dacht een nieuwe boot (catamaran). Of is het een vliegtuig:?
de koop is 1 malig als je de auto heel weet te houdenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:38 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik heb sinds vandaag JC2, maar moet je elke keer van de Black Market een vechicle kopen? Is het niet gewoon eenmalige aankoop?
Maar in principe moet je elke keer overnieuw kopen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
de koop is 1 malig als je de auto heel weet te houden
yepquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:44 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Maar in principe moet je elke keer overnieuw kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |