JE TETRA's HEBBEN JE NODIG!!!EINZ!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NIET DOEN J, JE HEBT ZOVEEL OM VOOR TE LEVEN, DENK TOCH EENS AAN JE VISSIES!!!!!!111
quote:
Nee dat zie je verkeerd is me verteld. Spanje was veeeeeeel beter, tikte ons helemaal zoek dus daarom scoorde ze zo makkelijk.... in de 115e minuut.... als gevolg van een reeks verkeerde beslissingen... van Webbquote:
Net wat m'n broer gisteren zei, Nederland mag gewoon niet winnen. We speelden tegen 12 man.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd is me verteld. Spanje was veeeeeeel beter, tikte ons helemaal zoek dus daarom scoorde ze zo makkelijk.... in de 115e minuut.... als gevolg van een reeks verkeerde beslissingen... van Webb
Ik heb mijn spaanse collega gisterenavond gesmst. Congrats, It's not possible to win with 10 guys to 14 Spanisch guys.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Net wat m'n broer gisteren zei, Nederland mag gewoon niet winnen. We speelden tegen 12 man.![]()
Ik heb net die photoshop van Webb met de wereldbeker even naar wat Engelse collega's rondgemaild. Daar heb ik ook nog steeds niets van gehoord.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik vroeg hem vanmorgen waarom die spaanse kale middenvelder met die fluit niet in het rood speelde. Vond ie niet leuk
Doe's posten.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb net die photoshop van Webb met de wereldbeker even naar wat Engelse collega's rondgemaild. Daar heb ik ook nog steeds niets van gehoord.
Hebbie van die heuze premblemen K_I_M?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |