Er valt toch niks te vieren dus idd waarom huldigen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah met alle repect, maar een huldiging nu vind ik zo not done he.
Ik vind van niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Môh, 'onze jongens' hebben nog steeds wel een goede prestatie neergezet, ik zou het alleen hen voorleggen of zij het wel willen. De KNVB dringt ze nu een beetje een vrolijkdoenpartij op.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Vind ik dus ookquote:Op maandag 12 juli 2010 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Môh, 'onze jongens' hebben nog steeds wel een goede prestatie neergezet, ik zou het alleen hen voorleggen of zij het wel willen. De KNVB dringt ze nu een beetje een vrolijkdoenpartij op.
Dit dus. Prima prestatie hoor, maar om nu spelers te huldigen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Er valt toch niks te vieren dus idd waarom huldigen.
Heel knap hoor allemaal echt , en ik ook dat met koningin prima denk ik, maar een groots feest is een beetje apart als je de 1e verliezer bent.
Ik heb de neiging nu een prachtige songtitel te quoten: "Fuck the pain away."quote:Op maandag 12 juli 2010 11:21 schreef Tally het volgende:
Ik heb wel een ontiegelijke koppijnVan het bier
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb de neiging nu een prachtige songtitel te quoten: "Fuck the pain away."
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, buienradar is een beetje overbelast volgens mij, die geeft alleen maar een plaatje van de actuele situatie.
Als het gemiddelde tijdens een goeie download op 30kB zit wel jaquote:Op maandag 12 juli 2010 13:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die 2,0 is goed?
Dat zijn 56k6 snelheden.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef k_i_m het volgende:
Als het gemiddelde tijdens een goeie download op 30kB zit wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |