Ik heb er vanaf 1 november 2quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef KingOfMars het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Spanjolen? In het algemeen dus?
Vriendelijk volkje, lekker flamboyant! Door de crisis hebben ze wel een klap gekregen, eigenlijk zou er wat geld van de EU hun kant op moeten, voor een snelweg ofzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef KingOfMars het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Spanjolen? In het algemeen dus?
Ze zouden eigenlijk ook iets van een grote prijs moeten pakken. Gewoon, voor het zelfvertrouwen enzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vriendelijk volkje, lekker flamboyant! Door de crisis hebben ze wel een klap gekregen, eigenlijk zou er wat geld van de EU hun kant op moeten, voor een snelweg ofzo.
Ben je lekker mee!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb er vanaf 1 november 2op mijn afdeling werken
Als ik Swetsieboy zou zijn, zou ik die nieuwe collega gewoon stelselmatig met "Puta di madre" aanspreken. Ha!quote:
Waarom zo klein?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:24 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zou die karate kick uit de finale op A2 uitprinten en ophangen.
Tof. Weet ik ook eens hoe het is om WK te zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:26 schreef Joene het volgende:
Zeg hoe zouden jullie het vinden om in spanje te gaan wonen ?
Ik ookquote:
Die gaat op voor jullie allebei, T & J!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef Joene het volgende:
Slaap lekker dus.
Ik ga 2 pints of lager kijken in bed
Het enige team ongeslagen; Nieuw Zeeland met een paar amateurs in de selectie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, zowel Spanje als Nederland heeft maar 1 wedstrijd verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |