Er vlogen er inderdaad 2 weg, zo'n chinook met 2 rotors en een gewonen gevechtsachtig ding.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:04 schreef E.T. het volgende:
twee heli's... eentje met twee rotoren (zoeentje uit oorlogsfilms, waar een heel peleton in zit)en gewoon groen gevlekt, de ander met een rotor en een oranje leeuw er op
Ik las net in de krant dat het enige waardevolle wat ze nog hebben in dat land, die wereldbeker is. Binnenkort hebben we daar Griekse toestanden. En wij geven geen euro!!!!quote:
Klopt. Zag ze vanochtend langs vliegen. Live hè? Niet op de televee!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, net op Radio1 was er sprake van Chinooks waarmee het elftal vervoerd zal gaan worden.
Ik zag ze eerder.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:49 schreef Armageddon het volgende:
Klopt. Zag ze vanochtend langs vliegen. Live hè? Niet op de televee!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zag ze al vliegen in Rotterdam.
ET!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef E.T. het volgende:
Valt me toch best mee.. Staat best vol langs de grachten
Armaquote:
Ze krijgen geen flikkâhquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik las net in de krant dat het enige waardevolle wat ze nog hebben in dat land, die wereldbeker is. Binnenkort hebben we daar Griekse toestanden. En wij geven geen euro!!!!
Hadden ze maar over moeten nadenken VOOR ze Webb omkochten... met ons EU geld. Tering Spanjaarden. Ze moeten allemaal dood! Armlastige flikkers en dan godverdomme nog een beetje ons WK stelen met het Ramblas Straat Theater groepje.quote:
Smerige paella vreters zijn het!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hadden ze maar over moeten nadenken VOOR ze Webb omkochten... met ons EU geld. Tering Spanjaarden. Ze moeten allemaal dood! Armlastige flikkers en dan godverdomme nog een beetje ons WK stelen met het Ramblas Straat Theater groepje.
En allemaal naar Turkije op vakantie. Failliet gaan ze die kutspanjaarden!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik roep dan ook met liefde iedereen op zoveel mogelijk Seats in de fik te steken. Dat zal die schobbejakken leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |