Welke boeken neem je mee?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Bijna vakantie.
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:20 schreef DO2 het volgende:
Ik vind 'm mooi, Ringo. Ik zeg: doen.
Wat lief dat je m erin gezet hebt. Maar in de moleskine staan de woorden 'emotionele genocide' en 'as van de onverschilligheid' dus daar gaat iets meesterlijks uitkomen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:01 schreef Marble het volgende:
Loopt jullie RSS-reader ook zo over van de berichten uit Grogmullistan? Poehee, ik kan het nauwelijks bijhouden.
Maar we staan open voor gastbijdragen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:01 schreef Marble het volgende:
Loopt jullie RSS-reader ook zo over van de berichten uit Grogmullistan? Poehee, ik kan het nauwelijks bijhouden.
Ja, dat komt natuurlijk omdat jij óók ontieglijk intelligent bent, Z.quote:
Ik denk die van Tommy Wieringa (Frollo weet de titel).quote:
Ik vind hem onthutsend mooi. Zo'n hoekig klein ding, met opzetlens,quote:
Je moet er iedere keer om denken om de boeken op tijd terug te brengen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef DO2 het volgende:
Ik zit erover te denken om lid te worden van de bieb. Waarom niet?
Ja, waarom niet? Hmz... Kut, nu moet ik eigenlijk wel, he.
Ik zoek nu dus vooral een goede reden om het niet te doen.
Iemand?
Klinkt zeer veelbelovend. Die eerste zou ook een goede naam zijn voor het 'Ouder(s)'-forum alhier op Fok, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat lief dat je m erin gezet hebt. Maar in de moleskine staan de woorden 'emotionele genocide' en 'as van de onverschilligheid' dus daar gaat iets meesterlijks uitkomen.
En er is een grote kans dat jouw leenvoorganger het boek mee heeft genomen op het toilet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet er iedere keer om denken om de boeken op tijd terug te brengen.
Of eens flink in zijn neus heeft zitten pulken bij het lezen van hoofdstuk 3.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:16 schreef Marble het volgende:
[..]
En er is een grote kans dat jouw leenvoorganger het boek mee heeft genomen op het toilet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |