quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Levensgenieters hebben gewoon nog niks meegemaakt.
Het is waar, ik zie ook zelden een kat die ik lelijk vind. Er woont er één een straat verderop, die heeft echt een raar lijf en een lelijke kop. De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:44 schreef Frollo het volgende:
Alleen naaktkatten zijn lelijk, voor de rest vind ik ze ALLEMAAL even mooi en lief.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:01 schreef Claudia_x het volgende:
Jimmy rent as we speak rond in een weiland met een twintigtal vriendjes. Ik voel me nog steeds klote.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:36 schreef DO2 het volgende:
In landen als Turkije en Griekenland lopen bijna alleen maar lelijke katten. Oh, en in Indonesie ook.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef DO2 het volgende:
Dat valt best mee, AR.
Ik ben bijvoorbeeld nog nooit in Brazilie geweest.
--
Nog wat mooie beestjes:
[ afbeelding ]
Wij gebruiken de nieuwe lay-out al, en daarin wordt die extra enter toegevoegd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:06 schreef Marble het volgende:
Waarom zit er als mods iets quoten opeens een extra enter tussen quote en reactie?
Ze pamperen in die landen hun katten ook niet zoals wij hier wel doen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:36 schreef DO2 het volgende:
In landen als Turkije en Griekenland lopen bijna alleen maar lelijke katten. Oh, en in Indonesie ook.
Het zijn ook vooral zwerfkatten. Verwaarloosd en mismaakt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze pamperen in die landen hun katten ook niet zoals wij hier wel doen.
Nu weet ik ook weer wat ik niet leuk vond aan mijn vakanties naar Italië.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:23 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het zijn ook vooral zwerfkatten. Verwaarloosd en mismaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |