abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:13:18 #101
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85264496
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Net de finale gezien, wat een mooi (maar nog steeds open) einde _O_

Serieus, vind je?
Ik heb het net gezien ook, nadat ik me er zwaar toe heb moeten zetten om de serie af te kijken.
Het einde is een combinatie van de Gebroeders Leeuwenhart, het einde van de verfilming van Lord of the Rings en nog zo wat dingen en werd maar uitgerekt en uitgerekt en uitgerekt, de moraal werd je door de strot gedouwd en om er zeker van te zijn dat we het niet zouden missen werd nog even uitgemeten dat de vader van Jack toch echt Christelijke Herder heette.
Jack die dezelfde wond in de zij krijgt als Christus.

Nee, het einde was belabbert en veel te uitgemolken.

En wie gaan er trouwens niet mee naar de hemel? Juist, de negers, alleen de Whoopi Oprah van een Rose.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:42:55 #102
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_85273026
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:13 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Serieus, vind je?
Ik heb het net gezien ook, nadat ik me er zwaar toe heb moeten zetten om de serie af te kijken.
Het einde is een combinatie van de Gebroeders Leeuwenhart, het einde van de verfilming van Lord of the Rings en nog zo wat dingen en werd maar uitgerekt en uitgerekt en uitgerekt, de moraal werd je door de strot gedouwd en om er zeker van te zijn dat we het niet zouden missen werd nog even uitgemeten dat de vader van Jack toch echt Christelijke Herder heette.
Jack die dezelfde wond in de zij krijgt als Christus.

Nee, het einde was belabbert en veel te uitgemolken.

En wie gaan er trouwens niet mee naar de hemel? Juist, de negers, alleen de Whoopi Oprah van een Rose.
Dit was toch Jack's place? Die realiteit?
Walt en Michael zijn voor Jack blijkbaar niet belangrijk genoeg geweest in die 'belangrijkste periode' van het leven. Zo als wel meer personen.
Er kan natuurlijk gediscussieerd worden of Shannon nu zo'n meerwaarde voor Jack had, maar ja...

En Mr. Eko wou gewoon een te hoog salaris voor een cameo, anders was hij ook wel langs gekomen.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:26:54 #103
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85353615
Nee, het was een plek die ze samen hebben gemaakt. Michael is er niet want die blijft als een whisper achter (volgens lostpedia), Eko was tevreden met de keuzes die hij heeft gemaakt en kwam niet naar de tussenplaats om dingen uit te werken, dat had hij niet nodig (alweer volgens lostpedia).
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85368702
Lostpedia is niet altijd juist he, iedereen kan dat aanpassen. Rose en Bernard waren degene die alles al geaccepteerd hadden tijdens hun echte leven. Daarom dat wanneer zij elkaar tegenkomen in de flash-sideways op oceanic 815, Bernard zegt "I missed you". Denk ik toch. Dus zij hadden ook alles al aanvaard, maar zijn ook eerst naar die fase gegaan. Eko was er vooral niet bij denk ik, omdat hij zijn eigen afterlife had met mensen waar hij om gaf, zoals Yemi. De Losties hadden daar waarschijnlijk geen plaats in.

De DVD voor België en Nederland is nóg anders dan de Amerikaanse en Engelse. Hier de foto vanop Freerecordshop.

Ik hoop toch nog steeds dat we die extra's ook in de Benelux krijgen.
  maandag 16 augustus 2010 @ 23:13:32 #105
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_85372291
Ik geloof niet in de "ieder z'n eigen afterlife" theorie. Er gebeuren daar te veel dingen die niets met Jack te maken hebben en gewoon in de eigen afterlife van die personages zouden horen (als ze die hadden, wat volgens mij dus niet geval is).

Ben die nog wat gaat chillen met zijn stiefdochter, dat gedoe met Faraday en zijn moeder die geen afscheid wil/kan nemen, Ana-Lucia die nog niet klaar is om verder te gaan, enz...
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_85374574
Als in seizoen 3 Mr. Eko sterft, zien we, terwijl hij sterft, hem weer lopen als zijn jongere zelf met zijn broertje. Dit lijkt me een glimps van de flash side way van Mr. Eko, dus nee, hij was niet in de kerk, hij kwam terecht als kleine jongen toen alles nog koek en ei met zijn broer was.
pi_85383247
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geloof niet in de "ieder z'n eigen afterlife" theorie. Er gebeuren daar te veel dingen die niets met Jack te maken hebben en gewoon in de eigen afterlife van die personages zouden horen (als ze die hadden, wat volgens mij dus niet geval is).

Ben die nog wat gaat chillen met zijn stiefdochter, dat gedoe met Faraday en zijn moeder die geen afscheid wil/kan nemen, Ana-Lucia die nog niet klaar is om verder te gaan, enz...
Die laatste voorbeelden lijken mij juist bewijs dat iedereen wel zijn eigen variatie doorloopt. Van die andere versies hebben we glimpsen gezien (Ben met Alex enzo), maar de finale draaide voornamelijk om de versie van Jack. Immers, als dit wel 1 gezamenlijke afterlife was die stopt als iedereen de kerk uitflitst , wat gebeurt er dan met Ben en Ana-Lucia, die niet meegegaan zijn?

2004-2007 was een periode die Jack met deze groep mensen moest afsluiten, maar daarna kan iedereen makkelijk naar een andere periode in hun leven flitsen die ze met weer een andere groep moeten afsluiten. Als dat niet zo is kan ik niet verklaren waarom Penny in die kerk zit. Haar eigen zoon heeft geen enkele indruk gemaakt?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:07:55 #108
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_85389628
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef Symer het volgende:. Immers, als dit wel 1 gezamenlijke afterlife was die stopt als iedereen de kerk uitflitst , wat gebeurt er dan met Ben en Ana-Lucia, die niet meegegaan zijn?
Waarom zou die afterlife stoppen met bestaan als ze de kerk verlaten? Niet iedereen is klaar.

Lijkt me iig. minder stom dan een paar dozijn afterlifes waar je constant heen en weer zit te flitsen om iedereen terug voor de 20e keer voor het eerst in jaren te zien.

Die afterlife op zich was geen slecht idee. Ze probeerden te hard om het alsnog op een alternatieve realiteit te laten lijken (kwestie van een verrassende twist te hebben), waardoor de uitwerking gewoon te wensen overliet en het vanuit elk mogelijk standpunt vol tegenstrijdigheden zit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_85397910
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:07 schreef SaintOfKillers het volgende:

Lijkt me iig. minder stom dan een paar dozijn afterlifes waar je constant heen en weer zit te flitsen om iedereen terug voor de 20e keer voor het eerst in jaren te zien.
Waarom is dat stom? Lijkt mij heel logisch.

Bij bijna-doodervaringen hoor je altijd dat mensen hun hele leven voorbij zien flitsen, niet alleen die ene periode die zo veel indruk maakte. Ik weet niet of dat soort dingen ook in het Lost-universum passen, maar ik kan de schijnbare tegenstrijdigheden van de Alt het beste verklaren met de theorie dat het leven uit meerdere vormende periodes bestaat die elk afzonderlijk afgesloten moeten worden.
pi_85420072
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:07 schreef offspring29 het volgende:
Lostpedia is niet altijd juist he, iedereen kan dat aanpassen. Rose en Bernard waren degene die alles al geaccepteerd hadden tijdens hun echte leven. Daarom dat wanneer zij elkaar tegenkomen in de flash-sideways op oceanic 815, Bernard zegt "I missed you". Denk ik toch. Dus zij hadden ook alles al aanvaard, maar zijn ook eerst naar die fase gegaan. Eko was er vooral niet bij denk ik, omdat hij zijn eigen afterlife had met mensen waar hij om gaf, zoals Yemi. De Losties hadden daar waarschijnlijk geen plaats in.

De DVD voor België en Nederland is nóg anders dan de Amerikaanse en Engelse. Hier de foto vanop Freerecordshop.
[ afbeelding ]
Ik hoop toch nog steeds dat we die extra's ook in de Benelux krijgen.
Engelse box is toch aardig hetzelfde hoor:
  woensdag 18 augustus 2010 @ 00:40:41 #111
230788 n8n
Pragmatisch
pi_85420327
Misschien zijn de personages buiten de persoon waarvan de trip is projecties uit herinneringen en niet de personen in persoon. Dan heeft iedereen een eigen projectie van gebeurtenissen die voor hem/haar belangrijk zijn. Naast elkaar, tegelijk, hetzelfde, maakt allemaal niet uit.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_85423962
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:33 schreef Waaghals2010 het volgende:

[..]

Engelse box is toch aardig hetzelfde hoor:
[ afbeelding ]
Inderdaad, maar de Benelux versie is wel dubbel zo breed. Hopelijk ziet het er wat deftig uit, had het wel graag compact gehouden :)

Ben nog altijd niet zeker wat ik ga doen. Aan de ene kant wil ik die boxset met al die extra's wel kopen, maar anderzijds is die doos vrij onpraktisch en eens je die extra's één keer vast gehad hebt, ga je er nooit meer naar kijken.
pi_85424149
ik wil wel die eiland set zeg, maar dan wel de eu versie :)
namaste
pi_85425147
Ja ik ook, als die uberhaupt in EU gaat komen :/
Blu-ray heeft ook regio's toch ?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:59:05 #115
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_85426386
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:56 schreef dapluiz het volgende:
Ja ik ook, als die uberhaupt in EU gaat komen :/
Blu-ray heeft ook regio's toch ?
Maar de US-Blu-Ray eiland-boxset is regiovrij *O*
Alleen geen NL ondertiteling -O-
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_85426458
Ondertiteling maakt mij persoonlijk niet uit, heb toch alles eerste keer ook met engelse subs gekeken :)
Dan nog straks een webshop vinden waar ik m kan kopen met paypal, bij gebrek aan creditcard :/
pi_85547965
http://www.amazon.co.uk/L(...)id=1282406150&sr=1-1
http://www.amazon.co.uk/L(...)id=1282406625&sr=1-2

DVD en BR van de speciale eiland-editie van de Lost boxset me alle extra's, regio 2. Hopelijk hebben ze NL subs, want ik denk niet dat we deze set gaan krijgen in de Benelux. Ben ook wel eens benieuwd naar de prijs. Hij komt uit op 11 oktober, vijf dagen nadat de standaard boxset in de Benelux wordt uitgebracht.

Heb trouwens eens gekeken naar de andere Lost dvd's op amazon, en jullie hebben inderdaad gelijk, ze hebben allemaal Nederlandse ondertiteling. Het lijkt me dus waarschijnlijk dat de complete collectie die ook zal hebben. Als er tegen 11 oktober geen nieuws is van een Belgische limited edition boxset, koop ik mij dus gewoon de speciale versie op Amazon. Uiteindelijk krijg je veel meer, en de doos met de dvd's zelf is heel smal en compact, waarschijnlijk nog niet eens zo dik als twee dvd-doosjes op elkaar. Als je dan de gigantische doos ziet die we hier in de Benelux krijgen, die uiteindelijk enkel de dvd's bevat, is mijn keuze eigenlijk wel snel gemaakt.

[ Bericht 9% gewijzigd door offspring29 op 21-08-2010 22:57:43 ]
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:33:33 #118
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_85604878
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:04 schreef offspring29 het volgende:
http://www.amazon.co.uk/L(...)id=1282406150&sr=1-1
http://www.amazon.co.uk/L(...)id=1282406625&sr=1-2

DVD en BR van de speciale eiland-editie van de Lost boxset me alle extra's, regio 2. Hopelijk hebben ze NL subs, want ik denk niet dat we deze set gaan krijgen in de Benelux. Ben ook wel eens benieuwd naar de prijs. Hij komt uit op 11 oktober, vijf dagen nadat de standaard boxset in de Benelux wordt uitgebracht.

Heb trouwens eens gekeken naar de andere Lost dvd's op amazon, en jullie hebben inderdaad gelijk, ze hebben allemaal Nederlandse ondertiteling. Het lijkt me dus waarschijnlijk dat de complete collectie die ook zal hebben. Als er tegen 11 oktober geen nieuws is van een Belgische limited edition boxset, koop ik mij dus gewoon de speciale versie op Amazon. Uiteindelijk krijg je veel meer, en de doos met de dvd's zelf is heel smal en compact, waarschijnlijk nog niet eens zo dik als twee dvd-doosjes op elkaar. Als je dan de gigantische doos ziet die we hier in de Benelux krijgen, die uiteindelijk enkel de dvd's bevat, is mijn keuze eigenlijk wel snel gemaakt.
*O*
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_85614681
Eindelijk de finale gezien en ik moet bekennen dat ik enigszins teleurgesteld ben. Er zijn zoveel zaken die uiteindelijk nergens op sloegen. De numbers, dat fucking gereis in de tijd. Dat was allemaal compleet irrelevant.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85658128
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:59 schreef Patch het volgende:

[..]

Maar de US-Blu-Ray eiland-boxset is regiovrij *O*
Alleen geen NL ondertiteling -O-
Seizoen 3 en 4 schijnen wel regiolocked te zijn.
pi_85664721
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
Eindelijk de finale gezien en ik moet bekennen dat ik enigszins teleurgesteld ben. Er zijn zoveel zaken die uiteindelijk nergens op sloegen. De numbers, dat fucking gereis in de tijd. Dat was allemaal compleet irrelevant.
+ Bijna het hele laatste seizoen.
pi_85668389
Alhoewel ik redelijk tevreden was met het einde, is de identiteit van de serie in seizoen 6 te grabbel gegooid. Het was het Lost van de vorige vijf niet meer.
Amen.
  zondag 29 augustus 2010 @ 12:40:41 #123
134538 chansadres
Black & White
pi_85828897
Vanavond de Emmy's.

Lost is genomineerd in:
Outstanding Drama Series:
Lost • ABC

Outstanding Lead Actor In A Drama Series:
Lost • ABC
Matthew Fox as Jack Shephard

Outstanding Supporting Actor In A Drama Series: (2x!)
Lost • ABC
Terry O'Quinn as John Locke
Michael Emerson as Ben Linus

Outstanding Guest Actress In A Drama Series:
Lost • The End • ABC
Elizabeth Mitchell as Juliet Burke

Outstanding Directing For A Drama Series:
Lost • The End • ABC
Jack Bender, Director

Outstanding Writing for a Drama Series:
Lost • The End • ABC
Damon Lindelof, Writer
Carlton Cuse, Writer

Outstanding Music Composition For A Series (Original Dramatic Score)
Lost • The End • ABC
Michael Giacchino, Composer

Outstanding Art Direction For A Single-Camera Series:
Lost • Ab Aeterno • ABC

Outstanding Single-Camera Picture Editing For A Drama Series:
Lost • The End • ABC

Outstanding Sound Editing For A Series:
Lost • The End • ABC

Outstanding Sound Mixing For A Comedy Or Drama Series (One Hour)
Lost • The End • ABC

Outstanding Special Class Programs:
ABC's LOST Presents: Mysteries Of The
Universe - The Dharma Initiative •
abc.com/lost
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:40:14 #124
134538 chansadres
Black & White
pi_85861835
Grote verliezer dit jaar is zeker Lost.
0x gewonnen...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:31:09 #125
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_85865822
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:40 schreef chansadres het volgende:
Grote verliezer dit jaar is zeker Lost.
0x gewonnen...
Zo'n Emmy-beest is Lost (op het eerste seizoen na) nooit geweest, altijd 1 award of helemaal niets. De grote verliezer is 30 Rock.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')