Meer dan de helft van alle Nederlanders heeft minstens één keer in het leven last van aambeien.quote:
* Verhoog de hoeveelheid vezels in uw maaltijd. Eet dagelijks meer granen, fruit en groenten.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:56 schreef LethalNinja het volgende:
Nog meer tips aub, zitten hier vast wel fokkers tussen die er ook wel eens last van hebben gehad O_O
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:57 schreef Twizu het volgende:
[..]
* Verhoog de hoeveelheid vezels in uw maaltijd. Eet dagelijks meer granen, fruit en groenten.
* Drink veel water. Bij voorkeur twee liter water of meer per dag.
* Zorg dagelijks voor voldoende lichaamsbeweging.
* Streef naar een gezond gewicht. Er is een verband tussen overgewicht en aambeien.
* Vermijd laxeermiddelen. Deze kunnen je aambeien verergeren.
* Stel bij aandrang toiletbezoek niet uit.
* Pers niet tijdens de stoelgang.
* Vermijd langdurig toiletbezoek.
En veel yoghurt of kefir eten (melkzuurbacteriën). Je kunt ook psyllium proberen. Dit zijn onverteerbare vezels om kwaliteitsontlasting te maken.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:01 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kijk hier hebben we wat aan, mijn gewicht is in elk geval goed (BMI = 21), ik zou meer water kunnen drinken. Bewegen doe ik ook.. Euhm tja nog meer fruit en vezel rijke producten eten i guess..
Bedankt voor je post iig
Tja als ik in eerste instantie de dunne poep weg haal is er niks, pas als ik stevig ga afvegen/ bijna schuren. Met het idee dat alles mooi schoon is en er niet nog wat restjes in mijn onderbroek komen, dan komen dunnen lijntjes bloed.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens veeg je dan gewoon te ruig af TSik heb dat ook afentoe als ik heel erg aan de dunne ben, dat je een halfuur aan t afvegen bent
Volgende week ga ik maar eens langs de drogist om te kijken of ze pillen hebben met psyllium!quote:Op zondag 11 juli 2010 01:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
En veel yoghurt of kefir eten (melkzuurbacteriën). Je kunt ook psyllium proberen. Dit zijn onverteerbare vezels om kwaliteitsontlasting te maken.
gelukkig maarquote:Op zondag 11 juli 2010 06:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maakt niet uit vriend. Ik heb het ook gehad =$ Het is kut maar na een tijdje maak je er fa2's over.
misschien omdat ik eerst naar de huisarts was gegaan en daar was doorverwezenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:29 schreef Surf_Bunny het volgende:
waarom ga je voor zoiets naar het ziekenhuisover belastinggeld weggooien gesproken zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |