stond ff naar buiten te kijken en dacht echt, gaat de kant van Jian op, het blijft flitsen he.quote:
Als ik kijk op de buienradar dan kan ik hier rond een uur of twaalf wel wat verwachten. De lucht is hier nu trouwens inktzwart en de bliksem schiet er om de 20 seconden links en rechts doorheen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
IK heb medelijden met je Teun, want als ik op het buienradar kijk, is het hier nog niet over met het lekkers
Ach kom nou lief Heksje van me, je gaat een inktvis toch niet geloven??? Het enige wat dat beest wil is een verse mossel en uit welk bakkie dat ding komt zal hem een vreugde zijn! Oranje moet gewoon goed voetballen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:21 schreef Toverheks het volgende:
tering frank snoeks zegt het ook net, Paultje de octopus heeft toch gelijk gekregen, he bah waarom zegt ie dat nou.
Verstandig. Vorig jaar is onze supersonische parasol tegen de vlakte gegaan tijdens een hevige windvlaag. Gevolg: alle naden waren los en zo'n ding zet je niet zomaar op een huis-tuin-keuken naaaimachientje weer in elkaar. We hebben geinformeerd wat een nieuw scherm zou gaan kosten, werden er bleek van! Dus maar een zeilmakerij gezocht en die heeft het ding gerepareerd. Maar ik klap hem nu wel elke avond netjes in en als ze veel wind voorspellen gaat ie de schuur in! En komt er niet weer uit voor de wind is gaan liggen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Straks toch maar het zonnescherm indraaien en binnen gaan zitten, voordat de wind er korte metten mee gaat maken
ze kunnen dat toch ook makkelijk manipuleren?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach kom nou lief Heksje van me, je gaat een inktvis toch niet geloven??? Het enige wat dat beest wil is een verse mossel en uit welk bakkie dat ding komt zal hem een vreugde zijn! Oranje moet gewoon goed voetballen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |