Dan picsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Maar wat nou als het een vrouwtje is?
quote:
Die melkmuil.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:15 schreef Wiebelkont het volgende:
Zo goed en zo kwaad als ik ze samen op de foto kon krijgen:
De bovenste is dus onze nieuwe logé:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en deze kan ik jullie niet onthouden, Hobbes kreeg drinken van Soempie, toen ik plotseling moest niezen, en hij daar nogal van schrok:
[ afbeelding ]
Ja, de moeder kreeg van ons bijgevoerd en wij hebben van dat @Home voer wat vrij calorierijk is. Ze kreeg ook meer dan onze eigen poezen, dus dat bovenop wat ze uberhaupt elders kon krijgen/jatten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die melkmuil.![]()
En wat ziet het andere kitten er goed uit voor een buitenpoesje.Heldere oogjes en lekker op gewicht als ik het zo zie. Ook een mooi tijgertje zeg.
Ach dat komt vast goed, hij/zij weet nu natuurlijk wat hem overkomt. Mams ineens weg en ineens een broertje/zusje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ja, de moeder kreeg van ons bijgevoerd en wij hebben van dat @Home voer wat vrij calorierijk is. Ze kreeg ook meer dan onze eigen poezen, dus dat bovenop wat ze uberhaupt elders kon krijgen/jatten.
En enigst kind idd, dus kon drinken wat 'ie wou.
Nu hopen dat 'ie bij ons ook wil eten!
Onverbeterlijk.quote:
Ja! Je zult ze morgen dus wel zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:15 schreef zyx1981 het volgende:
Jeeejjjgoed poezennieuws is altijd mooi om te horen
![]()
Indien het kattenvangproject ze niet wil hebben dan kom ik ze wel halen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:56 schreef Soempie het volgende:
Ik ben zo blij!![]()
We hadden al zo'n vermoeden dat ze in de schuur zou zitten. Elke dag kwam ze nog eten en drinken halen bij de achterdeur, dus de moederpoes is ook wat aangekomen. Nu nog wachten tot ze van het kattenvangproject terugbellen. Ik snap dat ze het druk hebben, maar dit is nu al de zoveelste keer dat we bellen en er wordt niet teruggebeld.Nu hopen we dat het via via wel gaat lukken. Wel heel sneu voor de moederpoes nu.
Maarja, nu kan ze wel makkelijker worden gevangen en dan kunnen ze haar helpen, zodat we geen nestjes meer krijgen van haar.
Om ze op te eten zeker!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Indien het kattenvangproject ze niet wil hebben dan kom ik ze wel halen.
(nog) niet.quote:
quote:Maar er wordt nu juist gebeld van het project voor de moeder. Even afwachten dus. En die kleintjes, die blijven bij ons tot we een ander gezin voor ze hebben.
Grrrrmmmbblllquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef Wiebelkont het volgende:
Kattenvanger komt morgenavond rond 8 uur langs om de moeder met mij te vangen in de schuur.
De kittens zijn 'eigendom' van het asiel, wij krijgen spulletjes van ze om ze te verzorgen en wij zijn nu effectief gewoon een pleeggezin. De kittens worden dan ook verkocht door het asiel, uiteraard kan dit aan Cobra4 gebeuren als hij dat wil
Een kitten bij ons asiel kost 85 euro, daarvoor krijg je de intentingen, ontwormen, een maand nazorg + controle, een beetje voer om mee te beginnen en korting op het steriliseren/castreren zodra ze daar klaar voor zijn. Bovendien worden ze voor je gechipt, heel erg nuttig tegenwoordig. Zo zijn wij ook aan Neo en Lola gekomen, gekocht uit ons asiel na een verterende foto op internet![]()
Je doet er een enorm goede daad mee, bovendien kan het asiel dat geld heel erg hard gebruiken.
*smeltquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:15 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze liggen bij elkaar! Vanmiddag en eerder vanavond moest 'Casper' nog niks van Hobbes weten. Maar de aanhouder wint. Hobbes bleef maar pushen en nu zijn ze super schattig samen.![]()
[..]
Ja! Je zult ze morgen dus wel zien.
Wat ik me nu echt af vraag. Hebben die twee door dat ze broer en broer/zus zijn?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:15 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze liggen bij elkaar! Vanmiddag en eerder vanavond moest 'Casper' nog niks van Hobbes weten. Maar de aanhouder wint. Hobbes bleef maar pushen en nu zijn ze super schattig samen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |