abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85092946
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Maar wat nou als het een vrouwtje is? :P
Dan pics :P
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:03:21 #102
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_85093098
Wat super dat die andere kleine nog leeft en nu bij jullie is O+ Hopelijk kan mams ook gevangen worden.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_85093101
ik smelt helemaal.
wat een lievie en wat goed dat jullie dit allemaal doen!
pi_85093204
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:59 schreef iamredleader het volgende:

[..]

:Y Kom maar op met foto's van die poes.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_85093253
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
:Y Kom maar op met foto's van die poes.
Dat, en de naam van de poes wordt "pics" :+
pi_85093401
Wat goed dat jullie kitten 2 hebben kunnen vangen! *O* Die gaat nu ook een mooie toekomst met een warm huisje en regelmatig eten tegemoet. O+

Hopelijk komt de vangbrigade moeder snel ophalen, want die is door de opsluiting en ´verdwijning´van haar kind nu natuurlijk supergestressed. Als ze nu al tegen deuren en ruiten opstuitert zal dat geen huispoes worden, maar eenmaal gesteriliseerd kan ze waarschijnlijk wel weer vrij en blij buiten gaan rondstuinen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85093683
Zo goed en zo kwaad als ik ze samen op de foto kon krijgen:

De bovenste is dus onze nieuwe logé:

en deze kan ik jullie niet onthouden, Hobbes kreeg drinken van Soempie, toen ik plotseling moest niezen, en hij daar nogal van schrok:

pi_85093994
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:15 schreef Wiebelkont het volgende:
Zo goed en zo kwaad als ik ze samen op de foto kon krijgen:

De bovenste is dus onze nieuwe logé:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en deze kan ik jullie niet onthouden, Hobbes kreeg drinken van Soempie, toen ik plotseling moest niezen, en hij daar nogal van schrok:

[ afbeelding ]
Die melkmuil. O+

En wat ziet het andere kitten er goed uit voor een buitenpoesje. ^O^ Heldere oogjes en lekker op gewicht als ik het zo zie. Ook een mooi tijgertje zeg. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85094125
Enigst poesje natuurlijk, dus flink verwend oO<
Zijn mooie beestjes, lijken precies op onze eerste poes Juul die we vandaag precies een jaar geleden 100 meter bij ons thuis vandaan dood vonden. :'(
pi_85094638
Oah, wat een schatjes en dat melksnoetje! O+
Wat fijn dat jullie dit doen voor de kleintjes!
pi_85094651
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die melkmuil. O+

En wat ziet het andere kitten er goed uit voor een buitenpoesje. ^O^ Heldere oogjes en lekker op gewicht als ik het zo zie. Ook een mooi tijgertje zeg. O+
Ja, de moeder kreeg van ons bijgevoerd en wij hebben van dat @Home voer wat vrij calorierijk is. Ze kreeg ook meer dan onze eigen poezen, dus dat bovenop wat ze uberhaupt elders kon krijgen/jatten.

En enigst kind idd, dus kon drinken wat 'ie wou.

Nu hopen dat 'ie bij ons ook wil eten!
pi_85095014
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Ja, de moeder kreeg van ons bijgevoerd en wij hebben van dat @Home voer wat vrij calorierijk is. Ze kreeg ook meer dan onze eigen poezen, dus dat bovenop wat ze uberhaupt elders kon krijgen/jatten.

En enigst kind idd, dus kon drinken wat 'ie wou.

Nu hopen dat 'ie bij ons ook wil eten!
Ach dat komt vast goed, hij/zij weet nu natuurlijk wat hem overkomt. Mams ineens weg en ineens een broertje/zusje.
pi_85099266
Met gevaar voor eigen leven heb ik wat voer en water achtergelaten in de schuur, want de vangbrigade heeft nog niks laten weten :P

De twee pluizebollen liggen allebei te slapen, dus ik laat ze nog maar lekker even liggen. Hobbes had net al slecht gegeten dus hopelijk heeft hij zo wat meer honger.
pi_85099725
Wauw! *O*

Ik vind het zó goed wat jullie doen!! Petje af hoor!

Ik hoop dat ze die moeder snel komen halen en dat ze wat rustiger word.
Wel jammer dat ze zo wild is, anders konden jullie misschien moeder mét kttens opvangen...
Aan de newbie te zien is ze een goede moeder :Y
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:56:51 #115
30252 Soempie
Procreating
pi_85100910
Ik ben zo blij! *O*

We hadden al zo'n vermoeden dat ze in de schuur zou zitten. Elke dag kwam ze nog eten en drinken halen bij de achterdeur, dus de moederpoes is ook wat aangekomen. Nu nog wachten tot ze van het kattenvangproject terugbellen. Ik snap dat ze het druk hebben, maar dit is nu al de zoveelste keer dat we bellen en er wordt niet teruggebeld. :{ Nu hopen we dat het via via wel gaat lukken. Wel heel sneu voor de moederpoes nu. ;( Maarja, nu kan ze wel makkelijker worden gevangen en dan kunnen ze haar helpen, zodat we geen nestjes meer krijgen van haar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:01:11 #116
30252 Soempie
Procreating
pi_85101115
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:59 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Onverbeterlijk. :D

[ Bericht 29% gewijzigd door Soempie op 10-08-2010 20:15:26 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:15:00 #117
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_85109420
Jeeejjj *O* goed poezennieuws is altijd mooi om te horen :s) :Y
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:15:46 #118
30252 Soempie
Procreating
pi_85109448

Ze liggen bij elkaar! Vanmiddag en eerder vanavond moest 'Casper' nog niks van Hobbes weten. Maar de aanhouder wint. Hobbes bleef maar pushen en nu zijn ze super schattig samen. O+

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:15 schreef zyx1981 het volgende:
Jeeejjj *O* goed poezennieuws is altijd mooi om te horen :s) :Y
Ja! Je zult ze morgen dus wel zien. ^O^
pi_85109498
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:56 schreef Soempie het volgende:
Ik ben zo blij! *O*

We hadden al zo'n vermoeden dat ze in de schuur zou zitten. Elke dag kwam ze nog eten en drinken halen bij de achterdeur, dus de moederpoes is ook wat aangekomen. Nu nog wachten tot ze van het kattenvangproject terugbellen. Ik snap dat ze het druk hebben, maar dit is nu al de zoveelste keer dat we bellen en er wordt niet teruggebeld. :{ Nu hopen we dat het via via wel gaat lukken. Wel heel sneu voor de moederpoes nu. ;( Maarja, nu kan ze wel makkelijker worden gevangen en dan kunnen ze haar helpen, zodat we geen nestjes meer krijgen van haar.
Indien het kattenvangproject ze niet wil hebben dan kom ik ze wel halen. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:18:38 #120
30252 Soempie
Procreating
pi_85109563
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Indien het kattenvangproject ze niet wil hebben dan kom ik ze wel halen. :)
Om ze op te eten zeker! o|O

Maar er wordt nu juist gebeld van het project voor de moeder. Even afwachten dus. En die kleintjes, die blijven bij ons tot we een ander gezin voor ze hebben. :)
pi_85109696
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:18 schreef Soempie het volgende:

[..]

Om ze op te eten zeker! o|O
(nog) niet. :o

quote:
Maar er wordt nu juist gebeld van het project voor de moeder. Even afwachten dus. En die kleintjes, die blijven bij ons tot we een ander gezin voor ze hebben. :)
^O^
pi_85109957
Kattenvanger komt morgenavond rond 8 uur langs om de moeder met mij te vangen in de schuur.

De kittens zijn 'eigendom' van het asiel, wij krijgen spulletjes van ze om ze te verzorgen en wij zijn nu effectief gewoon een pleeggezin. De kittens worden dan ook verkocht door het asiel, uiteraard kan dit aan Cobra4 gebeuren als hij dat wil :P

Een kitten bij ons asiel kost 85 euro, daarvoor krijg je de intentingen, ontwormen, een maand nazorg + controle, een beetje voer om mee te beginnen en korting op het steriliseren/castreren zodra ze daar klaar voor zijn. Bovendien worden ze voor je gechipt, heel erg nuttig tegenwoordig. Zo zijn wij ook aan Neo en Lola gekomen, gekocht uit ons asiel na een verterende foto op internet *;

Je doet er een enorm goede daad mee, bovendien kan het asiel dat geld heel erg hard gebruiken.
pi_85110187
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef Wiebelkont het volgende:
Kattenvanger komt morgenavond rond 8 uur langs om de moeder met mij te vangen in de schuur.

De kittens zijn 'eigendom' van het asiel, wij krijgen spulletjes van ze om ze te verzorgen en wij zijn nu effectief gewoon een pleeggezin. De kittens worden dan ook verkocht door het asiel, uiteraard kan dit aan Cobra4 gebeuren als hij dat wil :P

Een kitten bij ons asiel kost 85 euro, daarvoor krijg je de intentingen, ontwormen, een maand nazorg + controle, een beetje voer om mee te beginnen en korting op het steriliseren/castreren zodra ze daar klaar voor zijn. Bovendien worden ze voor je gechipt, heel erg nuttig tegenwoordig. Zo zijn wij ook aan Neo en Lola gekomen, gekocht uit ons asiel na een verterende foto op internet *;

Je doet er een enorm goede daad mee, bovendien kan het asiel dat geld heel erg hard gebruiken.
Grrrrmmmbblll

Door dit verhaal begin ik toch echt te twijfelen. En nee, niet door de prijs per kilo. :D
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:37:42 #124
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_85110285
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:15 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]

Ze liggen bij elkaar! Vanmiddag en eerder vanavond moest 'Casper' nog niks van Hobbes weten. Maar de aanhouder wint. Hobbes bleef maar pushen en nu zijn ze super schattig samen. O+
[..]

Ja! Je zult ze morgen dus wel zien. ^O^
*smelt O+ O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_85110499
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:15 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]

Wat ik me nu echt af vraag. Hebben die twee door dat ze broer en broer/zus zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')