abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83963387
Goh, wat een hoop AKQSC posters opeens
pi_83968241
Prins Piep.

Aan de ene kant jammer dat jullie hem hebben moeten achterlaten, maar wel begrijpelijk. Als je niet veel kitten ervaring hebt is het moeilijk om zo´n kleintje groot te krijgen en de signalen op te vangen als er iets niet helemaal goed gaat.
Hopelijk kunnen we ook nog update van moederpoes en haar andere kind krijgen. *duimduimduim*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_83972892
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:51 schreef Cat22 het volgende:
Prins Piep.

Aan de ene kant jammer dat jullie hem hebben moeten achterlaten, maar wel begrijpelijk. Als je niet veel kitten ervaring hebt is het moeilijk om zo´n kleintje groot te krijgen en de signalen op te vangen als er iets niet helemaal goed gaat.
Hopelijk kunnen we ook nog update van moederpoes en haar andere kind krijgen. *duimduimduim*
Wel, de moeder lag normaal gerust de hele dag in onze tuin te luieren en wachten tot er weer wat te bikken was. Nu zien we haar maar 2 keer per dag voor wat te eten en meer niet, dus ik neem aan dat ze ergens die kitten wel verstopt heeft, dus daar duimen we voor.

Ik vind het inderdaad lastig en een beetje eng zo'n kleine frummel, het ziet of hoort niks, piept zijn longetjes uit zijn lijf en is zo kwetsbaar. Ben blij dat het asiel de zwaarste weken nu even overneemt
pi_83973998
Mooi dat Prins Piep nu (tijdelijk?) bij het asiel kan blijven, zodat idd de zwaarste periode wordt overgenomen van jullie. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan! Houdt het asiel jullie op de hoogte, gaan jullie Prins Piep nog opzoeken?
#geen
pi_83974294
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:42 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Wel, de moeder lag normaal gerust de hele dag in onze tuin te luieren en wachten tot er weer wat te bikken was. Nu zien we haar maar 2 keer per dag voor wat te eten en meer niet, dus ik neem aan dat ze ergens die kitten wel verstopt heeft, dus daar duimen we voor.

Ik vind het inderdaad lastig en een beetje eng zo'n kleine frummel, het ziet of hoort niks, piept zijn longetjes uit zijn lijf en is zo kwetsbaar. Ben blij dat het asiel de zwaarste weken nu even overneemt
Als moeder al zo vertrouwd is bij jullie zal ze nu niet ver weg zijn. En dan kan ze maar beter veel bij haar kind liggen ipv rond te zwerven op zoek naar eten. Over een paar weken zou je aan haar moeten kunnen zien of ze nog zoogt, dan gaan de tetten zwabberen. Zeker bij zo'n mager poesje zou je het ook met één kitten kunnen zien. Of je hoort het piepen als het ouder wordt en meer kracht in de longetjes krijgt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_84318333
Even een schopje - hoe is het met de katjes?
pi_84319380
Wel, de moeder komt hier nog steeds eten halen ipv de hele dag hier rondhangen, dus we vermoeden dat die de overgebleven kitten nog verzorgt.

Prins Piep maakt het goed bij het gastgezin en mag over een weekje terug naar ons. Hij zal dan nog een paar weken verzorging en opvoeding van ons krijgen, alvorens naar een nieuw baasje te gaan. Fokkers mogen alvast bedenken of zij een plekje in hun huis (en hart) vrij hebben voor deze taaie kater
pi_84319501
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef Wiebelkont het volgende:
Wel, de moeder komt hier nog steeds eten halen ipv de hele dag hier rondhangen, dus we vermoeden dat die de overgebleven kitten nog verzorgt.

Prins Piep maakt het goed bij het gastgezin en mag over een weekje terug naar ons. Hij zal dan nog een paar weken verzorging en opvoeding van ons krijgen, alvorens naar een nieuw baasje te gaan. Fokkers mogen alvast bedenken of zij een plekje in hun huis (en hart) vrij hebben voor deze taaie kater
Dank je wel voor de update en succes nogmaals!
pi_84319686
Fijn dat het goed gaat met Prins Piep!!
#geen
pi_84762063
Hij komt vandaag terug naar ons voor een paar weekjes. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 2 augustus 2010 @ 08:19:14 #61
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84762318
Oeh foto's O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84762684
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 07:42 schreef Soempie het volgende:
Hij komt vandaag terug naar ons voor een paar weekjes. *O*
*O* en wel snel foto's plaatsen ;)
pi_84771030
Ik heb een hok gemaakt van de eettafel, kippengaas, tie-wraps en een oude deken. Er liggen wat speeltjes in, zometeen ga ik de kleine pieperd ophalen samen met een pakket benodigdheden. Soempie zal foto's maken als ze thuis is.

Nu nog een stoere naam verzinnen 8-)
pi_84771966
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef Wiebelkont het volgende:
Nu nog een stoere naam verzinnen 8-)
Misschien in de AKQ(SC) deze opdracht uitzetten? O-)
pi_84776108
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:21 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Misschien in de AKQ(SC) deze opdracht uitzetten? O-)
Dat zou de boel flink ophouden vrees ik, we gaan zomaar niet met elke naam akkoord :P en in de SC komen ze er vanzelf wel mee, Soempie kennende :P
pi_84776337
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:07 schreef Wiebelkont het volgende:
Dat zou de boel flink ophouden vrees ik, we gaan zomaar niet met elke naam akkoord :P en in de SC komen ze er vanzelf wel mee, Soempie kennende :P
*kuch* O-)
pi_84776610
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:13 schreef iamredleader het volgende:

[..]

*kuch* O-)
Ah, jij wil de vraag plaatsen? Leef je uit zou ik zeggen, maar ik geef geen garanties :P Soempie heeft ook nog een veto :P
pi_84776665
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:19 schreef Wiebelkont het volgende:
Ah, jij wil de vraag plaatsen? Leef je uit zou ik zeggen, maar ik geef geen garanties :P Soempie heeft ook nog een veto :P
Been there, done that, de eerste suggesties zijn al gemaakt :P
pi_84780920

O+

Ik heb hem net geholpen met plassen en poepen en hem vervolgens ook een flesje melk gegeven. Het is een kleine smeerpoets en zo lief. :D Nu ligt hij weer lekker te slapen onder het dekentje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:10:08 #70
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84782752
*Smelt O+ Wat een heerlijk koppie. Daar gaat het toekomstige baasje veel plezier aan beleven :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:54:22 #71
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_84790226
Wat een lief beestje! O+ Die onderste foto is echt om te smelten.
pi_84808449
Wat een mooi beestje! Super dat jullie 'm weer opvangen! :D
pi_84808554
Ja, het ziet er lief en schattig uit maar het is een enorme smeerboel om voor te zorgen :')

Bij het drinken zit hij onder de melk dus warm en plakkerig. Voor het voeren moet je hem stimuleren omdat hij nog niet zelf ontlast dus het meurt en je moet hem goed schoonmaken, maar voorzichtig.

Tijdens de hele procedure wurmt en kruipt en piept hij alsof hij gevild word, met af en toe een stil moment als hij even aan de fles lurkt :P

Na elke handeling handen wassen, desinfecteren, drogen, poesje goed warm leggen, kruikje ertegenaan, etc.

Ik zit nog een paar weken thuis terwijl Soemp werkt, dus ik kan me alvast inleven in haar situatie als moeder over een paar jaar :P
pi_84811440
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:48 schreef Wiebelkont het volgende:
Ja, het ziet er lief en schattig uit maar het is een enorme smeerboel om voor te zorgen :')

Bij het drinken zit hij onder de melk dus warm en plakkerig. Voor het voeren moet je hem stimuleren omdat hij nog niet zelf ontlast dus het meurt en je moet hem goed schoonmaken, maar voorzichtig.

Tijdens de hele procedure wurmt en kruipt en piept hij alsof hij gevild word, met af en toe een stil moment als hij even aan de fles lurkt :P

Na elke handeling handen wassen, desinfecteren, drogen, poesje goed warm leggen, kruikje ertegenaan, etc.

Ik zit nog een paar weken thuis terwijl Soemp werkt, dus ik kan me alvast inleven in haar situatie als moeder over een paar jaar :P
Vooral die laatste zin: _O-
Maar het is echt heel gaaf om te horen, tof dat je/jullie dit doen ^O^
pi_84816940

c_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')