abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86184456
De boefjes. O+ :W

Die komen vast goed terecht. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_86195656
Cat, dat denk ik ook. :Y

De andere katten zijn ontzettend lief opeens. Lola was elke keer bij de kleintjes in de buurt en nu komt ze elke dag weer bij mij liggen. Neo trok zich er niets van aan en hij is niet veel veranderd. Maar de kleinste, Munch, die bang was voor Casper en Hobbes durft nu de kamer weer in en is opeens heel knuffelbaar en durft meer dan voorheen. Goede ontwikkeling wat dat betreft dus. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_86195838
Dat vind ik altijd zo dubbel. Klein grut is haske leuk maar als mijn eigen katten het huis weer voor zichzelf hebben dan merk je gewoon dat ze daar heel erg blij mee zijn. Veel meer in de kamer komen, bij mij knuffen etc. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 8 september 2010 @ 23:33:58 #254
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_86225899
Katten hebben idd meer door dan je denkt. De mijne waren megaknuffelig nadat ik vorig jaar 3 weken op vakantie was geweest. Dit terwijl er een goede oppas was geregeld (2 zelfs). :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')