Die zijn gewoon lekker:quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:26 schreef Norrage het volgende:
Mag je toch eens een preek houden wat er nou zo goed is aan noisy nummers
wellicht komt zijn teleurstelling al als hij deze reply leestquote:
83 euro en 11 cent, om precies te zijn. Inclusief "lidmaatschap", "servicekosten" en "kosten voor het betalingsverkeer". Maar ik ga niet in mijn eentje naar het concert, dus het betreft hier de prijs van twee kaartjes.quote:
Leuke intstapper, als je hun CD´s nog niet had. Aardig wat non-album-materiaal ook. Grote afwezige is natuurlijk No Life Singed Her.quote:
Als dit betekent dat we eindelijk fatsoenlijk gemasterde versies krijgen van nummers als 'Box Elder', 'Debris Slide' en 'Mellow Jazz Docent', dan hoor je mij zeker niet klagen!quote:
Zo liggen de verhoudingen nou eenmaal. Niks aan te doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:54 schreef Grobbel het volgende:
Al komt Terror Twilight er wel wat bekaaid af met slechts 1 nummer. En slechts 2 van Wowee Zowee...
"The hexx" had er wat mij betreft ook wel op mogen staan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:22 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het ook lastig om een nummer van Terror Twilight te bedenken dat er op moet. Ik vind het een heel erg goed album, maaer het is heel erg allround zonder een echte uitschieter of een echt uniek nummer...Behalve Spit on a stranger dan, en die staat op de bestofDus ik snap het wel. Leuke lijst in ieder geval. Zeker een koopje waard, zeker vanwege de non-album nummers ja
Same here, niets maakt me vrolijker dan de eerste noten van Stereo. Al tipt natuurlijk niets aan Crooked Rain, Crooked Rain. Verder is Terror Twilight gewoon onderschat.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:04 schreef emokid het volgende:
Brighten the Corners blijft een speciale plaat. Ik vind m net zo goed als de eerste platen van ze.
Carrot Rope... Misschien wel bijna hun beste nummer ooit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:22 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het ook lastig om een nummer van Terror Twilight te bedenken dat er op moet. Ik vind het een heel erg goed album, maaer het is heel erg allround zonder een echte uitschieter of een echt uniek nummer...Behalve Spit on a stranger dan, en die staat op de bestofDus ik snap het wel. Leuke lijst in ieder geval. Zeker een koopje waard, zeker vanwege de non-album nummers ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |