Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Ja sorry, bedoelde dat ik liever in Hengelo wou zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:37 schreef Robinhoo het volgende:
Ja mdrop gast, ik bedoel ook dat ik in Geesteren ben
Bruinstoernooi, zekers mooi feestje morgenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:15 schreef Robinhoo het volgende:
straks CSI, morgen bruinstoernooi zuipen dan voetbal kijken oooooh wat word ik sjikke, nu douchen en dan zuipen aju
lijkt er wel opquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat het kats langs Twente
Oooh dan was dat zeker nog van afgelopen nacht toen je reageerdequote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:25 schreef rulerofdeath het volgende:
vroeg?
ik ben nu net een uur uit bed
Ik hoor net dat er zware windstoten, hagel en onweer over het land trekt. En dat het KNMI een waarschuwing geeft.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We hoeven hier niet te rekenen op verkoeling
http://buienradar.nl/
ja over de randstad/midden Nederlandquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond.![]()
[..]
Ik hoor net dat er zware windstoten, hagel en onweer over het land trekt. En dat het KNMI een waarschuwing geeft.
Hier in Amersfoort gaat/ging het vies hardquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja over de randstad/midden Nederland
http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.phpquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja over de randstad/midden Nederland
Dan krijgen wij misschien nog wel wat vannacht zo te zien...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.php
Ik hoop het. Onweer mag wegblijven maar verkoeling zou wenselijk zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan krijgen wij misschien nog wel wat vannacht zo te zien...
Ik liep naar de keuken en keek richting de molen en het oude belastingkantoor.quote:
Ja ik zag het, half 3 dus ik dacht ooh er gaan natuurlijk veel lui uit, de stad in ..quote:Op zondag 11 juli 2010 11:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeiemorgen.
Het ging er van vanacht ja![]()
Zolang ik binnen zit vind ik het wel mooi, op de fiets was 't minder.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik werd net andersom in mn bed wakker![]()
hier heeft het een beetje gewaaid/geregend trouwens, niets geks
Veel te langquote:Op zondag 11 juli 2010 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 7,5 uur... pfff
Vertel.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:09 schreef Assiej het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik er een hekel aan heb als mensen hun woord niet na komen.![]()
Nu alvast gaanquote:Op zondag 11 juli 2010 13:44 schreef Mdrop het volgende:
Wat zou een goede planning zijn om aan te komen in Enschede vanavond om nog een beetje plek te bemachtigen?
Heb hier nog visite zitten + dat ik de F1 nog wil kijken, dus voor 5 uur kunnen we sowieso niet wegquote:
afhankelijk van je fietstempo zou ik er zo vroeg mogelijk willen zijn...ik gok erop dat het weer enorm druk word.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb hier nog visite zitten + dat ik de F1 nog wil kijken, dus voor 5 uur kunnen we sowieso niet weg.
Maar even serieus, als je rond half 7 ofzo in Albergen weg gaat:
Albergen <fiets> Almelo centraal <intercity> enschede , zou dat op tijd zijn?
Ze zeggen tenminste keurig af i.p.v. niet op te dagen, dat is dan weer netjesquote:Op zondag 11 juli 2010 17:05 schreef Assiej het volgende:
Modellen die afzeggen op het laatste moment
Enorm netjesquote:Op zondag 11 juli 2010 17:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze zeggen tenminste keurig af i.p.v. niet op te dagen, dat is dan weer netjes
Goeienavond danquote:
Ga jij nog kijken dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 18:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Enorm netjes
ik heb van 1 sowieso niks gehoord maar dat is een vriendin van diegene die niet kan dus die zal ook wel niet komen
Have fun met mensen die voetbal gaan kijken vanavond
Hai Assiequote:Op zondag 11 juli 2010 18:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Enorm netjes
ik heb van 1 sowieso niks gehoord maar dat is een vriendin van diegene die niet kan dus die zal ook wel niet komen
Have fun met mensen die voetbal gaan kijken vanavond
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hai AssieWaar heb jij modellen voor nodig dan?
Hoezo niet dan?, je kunt voetbal nog niks vinden maar kans dat je zoiets de erste jaren nog weer meemaakt is (zeer) klein.quote:
Tuurlijk ga ik niet kijken.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
SelmaJij gaat ook niet kijken
?
Voor wenkbrauw cursus (ander instituut dit keer)
@Sander, nee ik ga niet kijken.. jij wel?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik niet kijken.En met mijn blonde wenkbrauwen kun je niet zoveel doen anders wou ik wel je model zijn.
Binnenstad he.quote:Op zondag 11 juli 2010 20:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kan wel! sowieso verven!
heb je ze zo dun dan?
Is er in je buurt vuurwerk?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoezo niet dan?, je kunt voetbal nog niks vinden maar kans dat je zoiets de erste jaren nog weer meemaakt is (zeer) klein.
Douchen >> Eten >> en om 20:25 het café binnen stappen, Planning.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Binnenstad he.
Ik heb behoorlijk dunne wenkbrauwen of mss lijkt dat zo omdat ze zo licht zijn.
Ga ik ze een keer verven blijk ik gewoon een unibrow te hebben
fleringen ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
oldenzaal werd even flink afgebroken trouwens
herrie in de regioquote:
Ik liep zaterdagnacht in Hengelo ... met 20 agenten om me heenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
herrie in de regio, er liep een spanjaard in oldenzaal op t marktplein, en opeens ook 6 agenten
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
zullen we met z'n allen inktvis paul opzoeken en hem eens lekker uit koken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heeft inktvis Paul in godsnaam gedaan dan?quote:
Spanje als kampioen aangewezenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft inktvis Paul in godsnaam gedaan dan?
Oh, dus het is de schuld van een inktvis dat Nederland bagger heeft gespeeld! Uiteraard, daar waren ze zelf ook helemaal niet bij. Wat stom van mequote:Op maandag 12 juli 2010 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Spanje als kampioen aangewezen
Overigens voel ik de schokgolven van onweer gewoon hier
Vat het anders even serieus op terwijl het een grapje isquote:Op maandag 12 juli 2010 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus het is de schuld van een inktvis dat Nederland bagger heeft gespeeld! Uiteraard, daar waren ze zelf ook helemaal niet bij. Wat stom van me
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus het is de schuld van een inktvis dat Nederland bagger heeft gespeeld! Uiteraard, daar waren ze zelf ook helemaal niet bij. Wat stom van me
Laat mij, dat vind ik leuk.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vat het anders even serieus op terwijl het een grapje is
Idd, hier ookquote:Op maandag 12 juli 2010 13:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dikke slagregens, gele lucht![]()
Dis nie grappig
Jij mag daar nog niet eens heen, pupkequote:Op maandag 12 juli 2010 11:25 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik liep zaterdagnacht in Hengelo ... met 20 agenten om me heen![]()
Ik hoor hier ook allemaal sirenes...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
PRIO 1 AUTOM. EXTERN NS EMPLACEMENT : STATIONSPLEIN 1 7551CN : HENGELO OV 1132HGC
Foto uploaden bij deze melding Adres tonen in Google Maps
0605901 brandweer Hengelo Centrum / Kazerne techniek / Twente
0605310 brandweer / Monitorcode / Twente
0605202 brandweer Hengelo / TS-1131 centrum / Twente
0605112 brandweer / OvD Midden (Info) / Twente
0603244 brandweer Hengelo / Groep 4 noord / Twente
0603243 brandweer Hengelo / Groep 3 noord / Twente
0603242 brandweer Hengelo / Groep 2 noord / Twente
0603241 brandweer Hengelo / Groep 1 noord / Twente
0603195 brandweer Hengelo / Groep 6 centrum / Twente
0603194 brandweer Hengelo / Groep 5 centrum / Twente
0603193 brandweer Hengelo / Groep 4 centrum / Twente
0603192 brandweer Hengelo / Groep 3 centrum / Twente
Daar is ook wat aan de hand
Ik kan niks vinden op internet.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
PRIO 1 AUTOM. EXTERN NS EMPLACEMENT : STATIONSPLEIN 1 7551CN : HENGELO OV 1132HGC
-knip-
Daar is ook wat aan de hand
Op de Zwarte Cross zijn gewonden gevallen door een omgewaaide tent en ingeslagen bliksemquote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef Assiej het volgende:
wat is er toch allemaal aan de hand
bomen oid ingeslagen door het weer ofzo?
Vandaag?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op de Zwarte Cross zijn gewonden gevallen door een omgewaaide tent en ingeslagen bliksem
Ah met de opbouw, dus niet bezoekersquote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[Upd] Gewonden op de Zwarte Cross
Er is zelfs een traumahelikopter ingezet
Las net ergens dat zo goed als alles wat opgebouwd is is weggewaaid of omgewaaid.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ah met de opbouw, dus niet bezoekers
harde boel daartriest voor die mensen
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef Assiej het volgende:
In hengelo is het Station's dak ingestord!!!
De teringquote:Op maandag 12 juli 2010 13:46 schreef Assiej het volgende:
op Twitter van iemand
zat op google te zoeken en kwam dit als resultaat:
lammert: In Hengelo spookt het op dit moment, dak station ingestort, diverse blikseminslagen, woningbranden
http://www.tctubantia.nl/(...)door-vallend-dak.ece
Mooi, was toch al een spuuglelijk station.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef Assiej het volgende:
In hengelo is het Station's dak ingestort!!!
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mooi, was toch al een spuuglelijk station.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef Assiej het volgende:
In Lemselo, hier achter bij mij is een dak van de boerderij eraf gegaan
en bomen richting Rossum ..
wij zitten er net tussen in..
Niet overdrijvenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef Assiej het volgende:
In hengelo is het Station's dak ingestort!!!
Het gaat echt hard in Twente hequote:Op maandag 12 juli 2010 14:11 schreef Intelligence het volgende:
Mijn zus woont in Rossum, daar liggen tientallen bomen op de weg, 1 op hun auto, 1 op hun huis, 1 op het huis van de buren. Meerdere dakpanelen van de stallen eraf...
Bij ons thuis was het tuinstel van de buren weggewaaid, lag 2 straten verderop ... incl de schutting van de andere buren
zo, dat is niet niks! hier in de buurt is er, voor zover ik kan geen, geen schade...quote:Op maandag 12 juli 2010 14:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had wel ff iets van wow
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Intelligence het volgende:
om 16.00 krijgen we weer toch zoiets?
Buienradar laat inderdaad weet iets zien dat vanuit Frankrijk naar boven trektquote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Intelligence het volgende:
om 16.00 krijgen we weer toch zoiets?
daar zal de ambulance, die ik gehoord heb, wel voor zijn geweest...quote:Op maandag 12 juli 2010 14:33 schreef Intelligence het volgende:
Op RTV Oost word een dode in haaksbergen gemeld
Een ambulance rukt niet uit voor een overledenequote:Op maandag 12 juli 2010 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar zal de ambulance, die ik gehoord heb, wel voor zijn geweest...
wel voor iemand die geraakt is door een omvallende boom, maar uiteindelijk toch overlijdt aan zijn/haar verwondingenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een ambulance rukt niet uit voor een overledene
Da's wel waar jaquote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel voor iemand die geraakt is door een omvallende boom, maar uiteindelijk toch overlijdt aan zijn/haar verwondingen
Ik zei het tochquote:Op maandag 12 juli 2010 14:31 schreef ACT-F het volgende:
Dit moeten haast wel lokale tonado's geweest zijn. Hier in Goor is niets noemenswaardigs gebeurd.
Ik heb geen flauw idee. ik herken het niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is dat huisje dicht bij dat spoortunneltje toch?
als je met dit weer zoiets doet, dan ben je denk ik inderdaad niet echt bang voor onweer en bliksem neequote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vlak voor die onweer/hoosbui was ik op weg naar de AH (katten hadden honger) in de stad en de lucht was al helemaal groen.
Toen ik had afgerekend ben ik gewoon naar buiten gegaan, vette storm en onweer maar 'stoer' als ik was en denkend aan de katten en balkondeur die wagenwijd openstond () ben ik toch gaan lopen naar huis.
Vlak langs de winkels lopend, als een gek rennend over het marktplein en bomen ontwijkend ben ik heelhuids thuis gekomen.
En weet je wat?Ik geloof dat ik over mn ergste onweer en bliksem angst heen ben!
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vlak voor die onweer/hoosbui was ik op weg naar de AH (katten hadden honger) in de stad en de lucht was al helemaal groen.
Toen ik had afgerekend ben ik gewoon naar buiten gegaan, vette storm en onweer maar 'stoer' als ik was en denkend aan de katten en balkondeur die wagenwijd openstond () ben ik toch gaan lopen naar huis.
Vlak langs de winkels lopend, als een gek rennend over het marktplein en bomen ontwijkend ben ik heelhuids thuis gekomen.
En weet je wat?Ik geloof dat ik over mn ergste onweer en bliksem angst heen ben!
Ja, omdat er nog veel meer aankomt gok ikquote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef Assiej het volgende:
Ze zijn hier achter in het pad waar dikke eiken staan opeens bomen aan het snoeien met motorzagen..
Ja waren paar takken geknakt dus voor de veiligheid ofzo doen ze het denk ikquote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, omdat er nog veel meer aankomt gok ik
Ik hoop het maar. Maar boven Frankrijk hangt nog genoeg..quote:Op maandag 12 juli 2010 14:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk dat het voor hier wel afgelopen is... http://weerplaza.nl/buienradar/radar_googlemaps.asp?r=53
Goed van mij hequote:Op maandag 12 juli 2010 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je met dit weer zoiets doet, dan ben je denk ik inderdaad niet echt bang voor onweer en bliksem nee
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:08 schreef Intelligence het volgende:
Foto's van bij mijn zus thuis post ik vanavond wel ... hun Huyundai Tucson is een beetje kleiner geworden
Thanx Assiequote:Op maandag 12 juli 2010 14:53 schreef Assiej het volgende:
[..]Kom we houden een donders groot feest met veel flitsen
Stoere Selma
Is natuurlijk wel naast het station waar een stuk is afgewaaid.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:16 schreef Intelligence het volgende:
Politie had in Hengelo verteld dat er instoring was bij de Scapino, wie weet daar meer van?
Hier werd het anders wel zo donker, kon geen krant lezen.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef Intelligence het volgende:
Ik kijk hier uit over Enschede en Hengelo, maar nergens was het zo donker wat we vanuit hier konden zien ... met die foto is duidelijk geknoeid, of bagger instellingen voor een verkeerd beeld
De teringquote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whehe.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
hier in almelo op mijn werk werd de lucht in eens helemaal groen en een grote stortbui kwam ineens naar beneden.
niet normaal meer![]()
![]()
Ik baal er nog steeds van.quote:
eindbaasquote:Op maandag 12 juli 2010 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga maar eens wat te vreten maken... shoarma
daar is niks mee gephotoshopt. in Goor was het ook kats donkerquote:
Hopelijk hier zo ook. Hou wel van harde windvlagen en beetje ravage in Nederlandquote:Op maandag 12 juli 2010 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
w00t, daar komen de windvlagen weer! Duistere shit ineens in A'foort, man!
Niet gephoteshopt hoor, hier was er vanmiddag ook ineens aardig donker. Moest de lamp in mijn kamer aandoen.quote:
Dan heb je inderdaad geluk gehad Sanquote:Op maandag 12 juli 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
Wij hebben geluk gehad dat de oude eik achter de stal de andere kant op is gevallen, en de eik die midden op de binnenplaats staat, weer terug is geklapt.
Anders had het heel naar af kunnen lopen voor mijn paard
quote:
quote:
Amelandquote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb m'n vakantie voor 2011 zojuist bepaald
gast dan word je collega van mijn maquote:
Als ik er aangenomen word zit ik op afdeling handhavingquote:Op maandag 12 juli 2010 23:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
gast dan word je collega van mijn ma
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik er aangenomen word zit ik op afdeling handhaving
Valt dat niet onder dezelfde noemer? Milieu en handhaving?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:00 schreef Robinhoo het volgende:
ma zit op milieu , morgen laatste dag werken. woensdag op vakantie !
Swaffel 'm!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een Belgische vriend van me zit me uit te lachen om gisteren
Zou hij nog lekker vinden ookquote:
Doe ik zelf wel wanneer ik hem weer es ziequote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet ik hem voor je in elkaar trappen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe ik zelf wel wanneer ik hem weer es zie
Whehehequote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KIJK DIE STIJVE LUL DAN, CRISTIANO! BOH!
Dat is zijn vinger hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KIJK DIE STIJVE LUL DAN, CRISTIANO! BOH!
In ToF?quote:
En Cristiano wil niets liever dan die pik of vinger in zn mond nemen, en zijn gebalsemde lipjes erover laten glijdenquote:
Omdat hij met een damestasje en teennagellak rondloopt (quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En Cristiano wil niets liever dan die pik of vinger in zn mond nemen, en zijn gebalsemde lipjes erover laten glijden
Selma, doe nou eens normaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat hij met een damestasje en teennagellak rondloopt () wil nog niet zeggen dat ie homo is hoor.
En al zal hij dat zijn, hij is gewoon lekker.
Verkapte travestiet dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Selma, doe nou eens normaalEen kerel die met nagellak en een damestasje rondloopt GEEN homo? Puh-lease!
Nee, 100% homo.quote:
Oke, beter. Homo's zijn cool. Voor vrouwen dan he.quote:
Hij is zélf een vrouwelijke eigenschap.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oke, beter. Homo's zijn cool. Voor vrouwen dan he.
En toch blijft ie lekker, janksmoel, nagellak en handtasje, hij heeft feeling voor vrouwelijke eigenschappen.
Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 03:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij is zélf een vrouwelijke eigenschap.
En ga me nou niet zeggen dat jij een janksmoel wil
Wat Selma zegtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat hij met een damestasje en teennagellak rondloopt () wil nog niet zeggen dat ie homo is hoor.
En al zal hij dat zijn, hij is gewoon lekker.
over welke bus heb je het dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:54 schreef Samzz het volgende:
OV is gewoon mogelijk. De bus zet je voor het terrein af. Maar of dat de ideale oplossing is... treinen rijden niet heel de nacht door. En wil je 's avonds weer terug, moet je voor elf uur een trein hebben.
Taxi of een bob is het makkelijkste. De bob drinkt ook gratis.
een standaard lijnbus? of een speciale pendelbus tussen station Lievelde en het terrein?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:10 schreef Samzz het volgende:
De bus die daar rijdt. De bus naar Lievelde.
dan zouden we de bus kunnen pakken van Haaksbergen naar Groenlo en vanaf daar de pendelbus, maar dat is denk ik teveel gedoe, ook gezien de vertrektijd van de laatste bussenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:17 schreef Samzz het volgende:
Er rijden pendelbussen vanaf station Groenlo.
Ja, dat is wat ik zei, de laatste bussen vertrekken niet zo laat. Wat je wel kan doen, is de nacht doorhalen en de volgende ochtend weggaan. Als je een beetje een leuke groep hebt, is dat goed te doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zouden we de bus kunnen pakken van Haaksbergen naar Groenlo en vanaf daar de pendelbus, maar dat is denk ik teveel gedoe, ook gezien de vertrektijd van de laatste bussendus dan maar BOB of auto...
maar rond 00.00 is toch alles afgelopen qua muziek etc.?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik zei, de laatste bussen vertrekken niet zo laat. Wat je wel kan doen, is de nacht doorhalen en de volgende ochtend weggaan. Als je een beetje een leuke groep hebt, is dat goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |