quote:Op zondag 11 juli 2010 20:17 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
ja dat die het toch wil gaan doen en als die het niet mooi vindt er weer uit halen.
heb gelijk verteld dat het niet meer dichtgroeid naar die 6 weken
denk dat die morgen naar de juwelier gaat op zijn fietsquote:Op zondag 11 juli 2010 20:17 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Vraag het anders volgende week zondag of die het nog steeds wilt
vondt jij dat ook zo maar goed ??quote:Op zondag 11 juli 2010 20:27 schreef Sorella het volgende:
Mijn zoon heeft ook een oorbel en hij is 16, denk dat hij de enige in de klas was met een oorbel in maar daar heeft hij mooi poep aan, hij vind het leuk en hoe anderen er over denken interessert hem niet
bij jouw ook ??quote:Op zondag 11 juli 2010 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat verschilt toch echt per persoon. Bij sommige mensen groeit het dan wel weer dicht.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:23 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
vondt jij dat ook zo maar goed ??
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:51 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb 't destijds gewoon verboden. Heel ouderwets gezegd : als je dat leuk vind doe je dat maar als je het huis uit bent maar niet onder mijn dak. Ik vind het géén gezicht. Gelukkig had mijn zoon er zelf ook geen zin in, dus dat was geen probleem.
En zo'n gaatje blijft meestal wél zichtbaar ook al haal je de oorbel eruit.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:18 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
denk dat die morgen naar de juwelier gaat op zijn fiets![]()
Yep dat doe ik dus gewoon. Ik vind het ontzettend ordinair staan bij een jongen/man en dat is dus geen * zwakke reden * maar juist een hele goede reden om het te verbieden.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En omdat je iets geen gezicht vindt ga je het maar verbieden?
Nogal een zwakke reden voor zo'n klein oorbelletje die je bij meisjes wel zou toestaan.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Yep dat doe ik dus gewoon. Ik vind het ontzettend ordinair staan bij een jongen/man en dat is dus geen * zwakke reden * maar juist een hele goede reden om het te verbieden.
Als mijn dochter een heel stel gaatjes in haar oren zou willen langs de rand omhoog, zou ik dat ook verbieden. Om dezelfde reden![]()
Hij mocht wel kleding aan die ik ook zeldzaam ordinair vond, dat dan weer wel. Dat hoort idd bij de leeftijd en hij heeeft het vrij lang volgehouden. Zo'n oorbel gaat mij gewoon té ver en dat gaatje blijf je meestal zien. Ik vind het dus te ingrijpend.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met 16 jaar?
Ik vind het nogal wat, maar goed gelukkig heb ik ouders die niet moeilijk doen over dat soort kleinigheden. Niet dat ik gaatjes in mijn oren heb of wil, maar als ik het zou willen dan zou dat mijn keuze zijn. Heck, de meeste mensen hebben seks op die leeftijd en dan maak je je druk om oorbellen? Ik vind het echt behoolijk onbelangrijk, maar goed...zal wel aan mij liggen dan.
Als een jongen met 16 jaar ordinair wil zijn, laat hem ordinair zijn. Hoort ook een beetje bij de pubertijd. Het mooie is wel dat je voor gaatjes helemaal geen toestemming nodig hebt van je ouders met 16 jaar, dat is ook niet voor niets natuurlijk.
Laat je kinderen dat vanaf hun 16de gewoon lekker zelf beslissen, heb jij er last van? nee.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:38 schreef deedeetee het volgende:
Toevallig vind ik een oorbel een serieuze zaak en ik mag toch wel ergens een grens trekken ?
Beetje zoals bij ons, behalve dat wij het na hun 18de wel toestaan, ongeacht of ze nog thuis wonen of niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 22:51 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb 't destijds gewoon verboden. Heel ouderwets gezegd : als je dat leuk vind doe je dat maar als je het huis uit bent maar niet onder mijn dak. Ik vind het géén gezicht. Gelukkig had mijn zoon er zelf ook geen zin in, dus dat was geen probleem.
En zo'n gaatje blijft meestal wél zichtbaar ook al haal je de oorbel eruit.
Jeetje, heb medelijden met je ouders.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met 16 jaar?
Ik vind het nogal wat, maar goed gelukkig heb ik ouders die niet moeilijk doen over dat soort kleinigheden. Niet dat ik gaatjes in mijn oren heb of wil, maar als ik het zou willen dan zou dat mijn keuze zijn. Heck, de meeste mensen hebben seks op die leeftijd en dan maak je je druk om oorbellen? Ik vind het echt behoolijk onbelangrijk, maar goed...zal wel aan mij liggen dan.
Als een jongen met 16 jaar ordinair wil zijn, laat hem ordinair zijn. Hoort ook een beetje bij de pubertijd. Het mooie is wel dat je voor gaatjes helemaal geen toestemming nodig hebt van je ouders met 16 jaar, dat is ook niet voor niets natuurlijk.
Ik vind 18 dan dus een betere leeftijd. Is het helemaal hun eigen probleem.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:21 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Laat je kinderen dat vanaf hun 16de gewoon lekker zelf beslissen, heb jij er last van? nee.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:09 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
nee daar wil je inderdaad niet mee geconfronteerd worden maar toch gebeurd het
Ook al ben je een anti, in deze geef ik je groot gelijkquote:Op maandag 12 juli 2010 08:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
tja je zal eens van je zoon houden zoals ie is.....
waarom heb je in hemelsnaam medelijden met haar ouders?quote:Op maandag 12 juli 2010 03:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Jeetje, heb medelijden met je ouders.
Seks is een normaal gevolg van opgroeien, niet iets wat je tegen kunt houden. Verminking van je lichaam, nog voor je volwassen bent, is van een totaal andere orde.
Tuurlijk heeft het wel met mij te maken, het is een kwestie van rekening houden met elkaar. Ouders hebben óók rechten net zoals het kind.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:14 schreef eleusis het volgende:
Stijl is je zaak niet. "In mijn huis"-gemekker is totaal irrelevant want het gaat hier niet om iets dat met jou te maken heeft.
ja hij gaat dit jaar met zijn vrienden naar new york toequote:Op maandag 12 juli 2010 08:18 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
waarom heb je in hemelsnaam medelijden met haar ouders?
ik denk dat we eerder kunnen stellen dat we met z'n allen collectief medelijden moeten hebben met de kinderen van jouw en oudermeteenvraag ik zit eigenlijk te twijfelen of ik de kinderbescherming niet in moet gaan schakelen..... je zal je kind eens een beetje vrijlaten met z'n 16de.
nog een vraagje laat je je kind wel alleen op vakantie gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |