Ga je weer naakt door de tuin rennen?quote:
Is S3 dat die gemene goede man (met kaak en mooi haar) en die chick opgesloten zitten in dat hok? Dat vond ik ook cool.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dat vond ik juist apart van het begin van s4
Het had met een seizoen minder gekund maar het is het waard om naar te kijken
Seizoen 2 blijft het beste, the button
Yepquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ga je weer naakt door de tuin rennen?
Ja, ben eenkennig. Als ik iets vindt wat me bevalt blijf ik erbij. Alleen door omstandigheden (als het op is) wil ik wel eens willen of wat anders proberen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel respect,... jij hebt echt van alles een merk en of favoriet. Ik ben in een hoop zaken nog steeds zoekend. Heb eigenlijk altijd wat anders
Vind dat toch wel knap Gijs!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ben eenkennig. Als ik iets vindt wat me bevalt blijf ik erbij. Alleen door omstandigheden (als het op is) wil ik wel eens willen of wat anders proberen.
Apple, Timberland, Nespresso, etc...
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is S3 dat die gemene goede man (met kaak en mooi haar) en die chick opgesloten zitten in dat hok? Dat vond ik ook cool.
Je moet verder kijken dan je neus lang is Gijs!quote:
Ben wel gevoelig voor hype. Nu ook aan de Panasonic TV.quote:
PROEST!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet verder kijken dan je neus lang is Gijs!
Kan met dat soort dingen niet meekomen… echt nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet verder kijken dan je neus lang is Gijs!
Ja dat is inderdaad wel een van mijn merken. Panasonic voor TV's. Gilette van scheren. Maar voor de rest ben ik echt merkloos. Heb altijd een ander luchtje en of kleding! Tja,... Renault is misschien ook wel mijn ding, maar mijn volgende auto wordt een Fordquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben wel gevoelig voor hype. Nu ook aan de Panasonic TV.
Gijs dammit, open een account en Twitter een weekje meequote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Kan met dat soort dingen niet meekomen… echt niet
Hij laat het liever aan zijn neus voorbij gaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dammit, open een account en Twitter een weekje mee
Paar kansloze collega's doen het ook… lees ze wel eens… poep heeft meer functiequote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dammit, open een account en Twitter een weekje mee
Mijn neus is niet zo grootquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij laat het liever aan zijn neus voorbij gaan.
Eens! Maar alleen op seksueel gebied!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Paar kansloze collega's doen het ook… lees ze wel eens… poep heeft meer functie
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja eens,... maar vooral mobiel lijkt die me cool.
Het wordt ook hier heel donkerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kan mn nummer niet opgeven hoor
Onweer begint nu hier
Waarom tochquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens! Maar alleen op seksueel gebied!
http://www.mysites2.nl/upload/5909_g1_4_t2237.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |