Ok.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:55 schreef Zwansen het volgende:
In een half uur verbruikt ie .45kWh. Moet je zelf ff opzoeken wat zoiets kost.
Dat laatste is waar idd. Waarschijnlijk gebruik je die 1100W dingen maar op halve kracht, maar als je er dan 2 gebruikt is het alsnog meer dan die stoomkoker.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:59 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ok.
Ik zie trouwens dat keramische kookplaten vaak meer dan 1100 watt per 'pit' gebruiken.
Betekent dat dan dat een half uur stoomkoken sowieso goedkoper is dan die pit een half uur aan te zetten?
Dat zou betekenen dat deze electrische stoomkoker aanzienlijk goedkoper is. 200 watt minder, en 2/3 dingen tegelijkertijd.
Of maak ik nu een denkfout? (behalve dat de kookplaat niet noodzakelijkerwijs voluit hoeft te gaan zodra het water kookt).
Ja, daar heb je wel gelijk in natuurlijk. Maar ik probeer in principe niet te veel energie te verbruiken. Maar goed, met zo'n stoomkoker valt het dus wel mee. (dacht dat het verbruik hoger zou liggen)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:12 schreef Zwansen het volgende:
Al zou het 2 keer zo duur zijn, als jij vindt dat die stoomkoker een meerwaarde heeft dan is het die 40 euro extra per jaar toch ook wel waard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |