quote:Op zondag 11 juli 2010 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je bij TD de mini shrek collectie besteld hoeveel lakjes passen er dan nog bij? 4 kleintjes is 2 grote, dus nog 7? Of gaat het anders?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je bij TD de mini shrek collectie besteld hoeveel lakjes passen er dan nog bij? 4 kleintjes is 2 grote, dus nog 7? Of gaat het anders?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:26 schreef RenRen- het volgende:
Je kunt ook de knoppen vastzetten he? Zoals quote, fobo, PM.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet denk ik ook mijn lakjes maar eens uitgaan zoeken voor de swap
*Heeft een stuk of 15/20 lakjes voor eventuele swaps/dozenquote:Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet denk ik ook mijn lakjes maar eens uitgaan zoeken voor de swap
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
verrek das een goed idee!![]()
en die automatische 2 mintuten weet ik wat is schijtirritantik kan niet eens lezen wat er staan want dan is hij weer weg maar ARGH!
Als je dat schuifertje helemaal naar links doet, staat het uit. Moet je alleen wel overal doen, bij topics onthoudt hij het, maar bij je myAT, normale AT en new topics vergeet hij hetquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en die automatische 2 mintuten weet ik wat is schijtirritantik kan niet eens lezen wat er staan want dan is hij weer weg maar ARGH!
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je dat schuifertje helemaal naar links doet, staat het uit. Moet je alleen wel overal doen, bij topics onthoudt hij het, maar bij je myAT, normale AT en new topics vergeet hij het
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, doei, straks ga je mij beschilderen!![]()
gewoon doen wat je zelf het mooist vind
(maar het zal toch wel rood worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |