en dan me kont eraf laten vriezenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een paar hele grote ijszakken onder je kont en in je rugleuning leggen.
Ja joh. Dan zal die kont nooit meer zweten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:58 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
en dan me kont eraf laten vriezenook leuk
Volvo ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:58 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, dat bestaat. Vooral te vinden in topsegment auto's. Mercedes S-klasse, BMW 7-serie, Audi A8 etc. Zelfs niet standaard bij deze auto's, dus redelijk exclusief. Volgens mij is Saab de enige die het iets toegankelijker heeft, maar dat kan ik mis hebben.
Ofterwel, de loterij winnen en een dikke auto kopen of doorrijden met een zweetreet?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:58 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, dat bestaat. Vooral te vinden in topsegment auto's. Mercedes S-klasse, BMW 7-serie, Audi A8 etc. Zelfs niet standaard bij deze auto's, dus redelijk exclusief. Volgens mij is Saab de enige die het iets toegankelijker heeft, maar dat kan ik mis hebben.
Volvo met stoelkoeling? Ik weet dat ze wel altijd stoelverwarming inbouwen bij de iets luxer dan standaard modellen, maar koeling heb ik nog nooit gezien (behalve in een S80 geloof ik, die meteen weer een stuk duurder is).quote:
Achteraf inbouwen gaat erg lastig worden. Zoals ik al zei, er zitten echt ventilatoren en luchtkanalen in de stoelen. Wil je dat naderhand inbouwen en nog een beetje zitcomfort overhouden kun je net zo goed een complete stoel ontwerpen.quote:Stoelairconditioning voor[14]
De stoelairconditioning vermindert transpiratie en verhoogt het rijcomfort ook op lange reizen met een aangename luchtstroom en de inschakelbare stoelverwarming. In de kussens van de stoelen zitten ventilatoren die een luchtstroom in drie intensiteiten gelijkmatig over de lederen bekleding van de zitleuningen en zitkussens verdelen. De lucht stroomt door fijne perforaties en koelt het oppervlak van de stoelen snel af tot een aangename temperatuur, ook als de auto gedurende lange tijd door intensieve zonnestraling werd verwarmd. Op koude dagen kan de in drie standen regelbare stoelverwarming worden ingeschakeld, die natte kleding samen met een luchtstroom sneller helpt opdrogen.
en mocht je die stoelen vinden zullen ze zeker ¤1000> kostenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:06 schreef Barcaconia het volgende:
Quote van de Mercedes site, helaas zonder plaatje:
[..]
Achteraf inbouwen gaat erg lastig worden. Zoals ik al zei, er zitten echt ventilatoren en luchtkanalen in de stoelen. Wil je dat naderhand inbouwen en nog een beetje zitcomfort overhouden kun je net zo goed een complete stoel ontwerpen.
Ik kan uit eigen ervaring wel vertellen dat de combinatie koeling en verwarming heeeerlijk is. Een lekker warm maar goed geventileerde reet
De S80 doelde ik op inderdaad. Die is in ieder geval betaalbaarder dan de Mercedes S en concurrenten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volvo met stoelkoeling? Ik weet dat ze wel altijd stoelverwarming inbouwen bij de iets luxer dan standaard modellen, maar koeling heb ik nog nooit gezien (behalve in een S80 geloof ik, die meteen weer een stuk duurder is).
Dat gevoel wil ik dus ook evenaren in mijn Pajeroquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:14 schreef Unglaublich het volgende:
Dat lijkt me te relaxed ja! Een vriend van mij heeft een Mercedes gekocht die dat heeft, dat was me een partij genieten zeg!
die is er 2 weken terug mee opgehouden, volgende week maandag een afspraak bij de airco boer voor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:31 schreef Resistor het volgende:
Heb je geen gewone airconditioning in je rukker? Pajero is rukker in het Spaans, daarom heten ze daar Montero of Shogun
Ventilatie op standje 'voeten + gezicht', roostertjes links en rechts van het stuur op je oksels gericht, de rest dicht, en lekker genieten van echte koelte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |