Ja, vraag het dan goed, idiot!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, de vraag was ook eigenlijk: zal ik geld op Spanje zetten of zal ik helemaal niets zetten.
Mera, ik zet niet op Nederland want ten eerste denk ik dat ze het niet gaan redden, en ten tweede: dan is 100 euro tenminste nog een troostprijs. (En als NL wint dan zit ik niet zo met het verloren geld vermoed ik.)
Dat is waar, ze mazzelen overal doorheen. Het zou fijn zijn als ze zouden winnen, maar ik moet het eerst nog zien. Spanje speelt zo enorm goed op het middenveld, er is geen team die dat beter kan. Scoren doen ze niet echt veel, daar ligt "onze" kans.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat nu al zo vaak gehoord.
Maar tot nu toe speelt Oranje overal doorheen.![]()
Ook deze wedstrijd zullen ze de bal op de voet nemen en zo door het net heen rennen.
Dat ze uberhaupt zo ver gekomen zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is waar, ze mazzelen overal doorheen. Het zou fijn zijn als ze zouden winnen, maar ik moet het eerst nog zien. Spanje speelt zo enorm goed op het middenveld, er is geen team die dat beter kan. Scoren doen ze niet echt veel, daar ligt "onze" kans.
Psies, verbazingwekkend wel vind ik. Zoveel geluk krijgen ze nooit weer.quote:
quote:
Dat kan toch niet, met mijn altijd positieve instelling!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Interpreteer het dan goed, verhit PR-mokkel.
Ik zou zeggen, voor ¤100,- koop je een hoop biertjesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Interpreteer het dan goed, verhit PR-mokkel.
Ik zou dan zeggen, doe dat dan meteen en nodig ons uit.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, voor ¤100,- koop je een hoop biertjes
Ik zou ook niets inzetten maar gewoon genieten van een pot voetbal. Daarna voor 50 euro bier kopen en lekker tetteren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, voor ¤100,- koop je een hoop biertjes
Geen tijd voorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen, doe dat dan meteen en nodig ons uit.
Lang leve de trein?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:07 schreef remlof het volgende:
Goeie TT
Eindelijk thuis, met bijna een uur vertraging
Ben je ook vaste-woning-loos?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen tijd voor
Als ik weer een huisje heb is iedereen welkom![]()
Zo'n 1,5 jaar nu, veel te lang iigquote:
Overuurtje schrijven dan maar hè.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:07 schreef remlof het volgende:
Goeie TT
Eindelijk thuis, met bijna een uur vertraging
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ach hun infrastructuur kan niet zo goed tegen de hitte hè?
Klote zeg. Nah, je bent niet alleen so to speakquote:
Heb je dat extra knopje bij youtube gezien?? vuvuzela erop los zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:09 schreef Gert het volgende:
Popstars staat hier op.
Af en toe zou je een vuvuzela-knop op de remote willen hebben.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je dat extra knopje bij youtube gezien?? vuvuzela erop los zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |