Ja, vraag het dan goed, idiot!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, de vraag was ook eigenlijk: zal ik geld op Spanje zetten of zal ik helemaal niets zetten.
Mera, ik zet niet op Nederland want ten eerste denk ik dat ze het niet gaan redden, en ten tweede: dan is 100 euro tenminste nog een troostprijs. (En als NL wint dan zit ik niet zo met het verloren geld vermoed ik.)
Dat is waar, ze mazzelen overal doorheen. Het zou fijn zijn als ze zouden winnen, maar ik moet het eerst nog zien. Spanje speelt zo enorm goed op het middenveld, er is geen team die dat beter kan. Scoren doen ze niet echt veel, daar ligt "onze" kans.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat nu al zo vaak gehoord.
Maar tot nu toe speelt Oranje overal doorheen.![]()
Ook deze wedstrijd zullen ze de bal op de voet nemen en zo door het net heen rennen.
Dat ze uberhaupt zo ver gekomen zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is waar, ze mazzelen overal doorheen. Het zou fijn zijn als ze zouden winnen, maar ik moet het eerst nog zien. Spanje speelt zo enorm goed op het middenveld, er is geen team die dat beter kan. Scoren doen ze niet echt veel, daar ligt "onze" kans.
Psies, verbazingwekkend wel vind ik. Zoveel geluk krijgen ze nooit weer.quote:
quote:
Dat kan toch niet, met mijn altijd positieve instelling!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Interpreteer het dan goed, verhit PR-mokkel.
Ik zou zeggen, voor ¤100,- koop je een hoop biertjesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Interpreteer het dan goed, verhit PR-mokkel.
Ik zou dan zeggen, doe dat dan meteen en nodig ons uit.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, voor ¤100,- koop je een hoop biertjes
Ik zou ook niets inzetten maar gewoon genieten van een pot voetbal. Daarna voor 50 euro bier kopen en lekker tetteren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, voor ¤100,- koop je een hoop biertjes
Geen tijd voorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen, doe dat dan meteen en nodig ons uit.
Lang leve de trein?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:07 schreef remlof het volgende:
Goeie TT
Eindelijk thuis, met bijna een uur vertraging
Ben je ook vaste-woning-loos?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen tijd voor
Als ik weer een huisje heb is iedereen welkom![]()
Zo'n 1,5 jaar nu, veel te lang iigquote:
Overuurtje schrijven dan maar hè.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:07 schreef remlof het volgende:
Goeie TT
Eindelijk thuis, met bijna een uur vertraging
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ach hun infrastructuur kan niet zo goed tegen de hitte hè?
Klote zeg. Nah, je bent niet alleen so to speakquote:
Heb je dat extra knopje bij youtube gezien?? vuvuzela erop los zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:09 schreef Gert het volgende:
Popstars staat hier op.
Af en toe zou je een vuvuzela-knop op de remote willen hebben.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je dat extra knopje bij youtube gezien?? vuvuzela erop los zou ik zeggen
quote:
Net als de echte vuvuzela'squote:
Humorquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:19 schreef remlof het volgende:
Ik ben effe wat muziek aan het verzamelen voor zondag.
Deze mag ook niet ontbreken:
Om te draaien bij vrienden op het Oranjefeestje op zondagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Om overdag te draaien of zo?
Of krijg je volk over de vloer?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Om te draaien bij vrienden op het Oranjefeestje op zondag
Nee, cd'tje brandenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je DJ'en? [ afbeelding ]
Of ga je asociaal de geluidsinstallatie kapen?
Deze mag ook niet ontbreken:
Ik zit hier met tranen...dikke knuf Deis voor jou en je zus en de rest van de familiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Die TT's, wat lief![]()
Mijn zus is vanmorgen uiteindelijk toch pas om half 10 naar de ok gegaan, om kwart voor 4 werd mijn zwager gebeld door de chirurg, die vertelde dat de operatie naar wens was verlopen, ze hebben heel veel weg kunnen halen, maar niet alles. Over 10 dagen krijgen ze de uitslag in welke graad de tumor zich bevindt en aan de hand van die uitslag wordt de verdere behandeling bepaald.
Mijn zwager mocht al snel bij haar en belde even later zodat wij ook even bij haar konden. Nog geen uur nadat ze van de ok kwam, stond ik aan haar bed. Ze reageerde zelfs door heel zachtjes terug te fluisteren, wat een geweldig mooi moment. Toen de zuster vroeg welke dag het was mompelde ze "9 juli" ..."2010" om daar nog eens achteraan te mompelen dat ze daar op geoefend had.
We waren opgelucht dat vandaag dan eindelijk de dag was, de dag dat dat lelijke ding uit haar hoofd werd gehaald en nu ben ik blij dat deze dag voorbij is. De eerste stap is gezet en het was een goede.
Jullie medeleven doet me zo goed, bedankt
Ow ja!quote:
Het zou kunnen gaan onsteken en dan moet de lijn er per direct uit of mn lijn zou dicht kunnen gaan....zodra dat gebeurd moet ik eigenlijk gewoon direct 112 bellen...ik sta inmiddels geregistreerd bij de ambulance dienst dus daar is dan direct bekend wat ik mankeer....en mocht de ambulancebroeder het niet ter plekke kunnen oplossen zal ik naar het ziekenhuis worden vervoerd en dan wil ik uiteraard naar het VU...dus een mooi ritje in de ambulancequote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:52 schreef Gert het volgende:
En uiteraard heel fijn dat deze week van operaties goede resultaten lijkt af te werpen.![]()
Al is dat met de zus van Deissy nog maar het begin natuurlijk, maar wel een goed begin.
Laysa kun jij eigenlijk nog complicaties krijgen? Of is "het" geslaagd?
Is die voor als de boel enorm is ingekakt om 4 uur 's nachts en je iedereen weg wilt hebben?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja!
Deze is ook wel grappig
Weet iemand wie dat zingt?
Je bent dus eigenlijk gewoon een VIP!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het zou kunnen gaan onsteken en dan moet de lijn er per direct uit of mn lijn zou dicht kunnen gaan....zodra dat gebeurd moet ik eigenlijk gewoon direct 112 bellen...ik sta inmiddels geregistreerd bij de ambulance dienst dus daar is dan direct bekend wat ik mankeer....en mocht de ambulancebroeder het niet ter plekke kunnen oplossen zal ik naar het ziekenhuis worden vervoerd en dan wil ik uiteraard naar het VU...dus een mooi ritje in de ambulance...Of helicopter....elk nadeel hep zn voordeel
Staat bij de info.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja!
Deze is ook wel grappig
Weet iemand wie dat zingt?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk gewoon een VIP!Very Important Patient
doe dan maar de helicopterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het zou kunnen gaan onsteken en dan moet de lijn er per direct uit of mn lijn zou dicht kunnen gaan....zodra dat gebeurd moet ik eigenlijk gewoon direct 112 bellen...ik sta inmiddels geregistreerd bij de ambulance dienst dus daar is dan direct bekend wat ik mankeer....en mocht de ambulancebroeder het niet ter plekke kunnen oplossen zal ik naar het ziekenhuis worden vervoerd en dan wil ik uiteraard naar het VU...dus een mooi ritje in de ambulance...Of helicopter....elk nadeel hep zn voordeel
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
natuurlijk van mij wel hoor, als je maar je veiligsheidsriem vast doetquote:
lekker weer he Ian.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Morgen naar KlundertMorgen naar Klundert
als je maar niet net als Trix gaat zwaaien als je op het platform landquote:
op 2.55quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik durf ook bijna niet hard op te lachen als ik sommige dingen lees.....want wat zullen ze wel niet denkenquote:
Ik kwam toevallig aan dat nummer toen ik de soundtrack van FIFA 2010 zocht.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Deze mogen ook niet ontbreken op je WK cd!
Hoeveel heeft hij er dit WK gemaakt?quote:
Dat het goed met je gaatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik durf ook bijna niet hard op te lachen als ik sommige dingen lees.....want wat zullen ze wel niet denken
Wat fijn dat het zo goed is gegaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Die TT's, wat lief![]()
Mijn zus is vanmorgen uiteindelijk toch pas om half 10 naar de ok gegaan, om kwart voor 4 werd mijn zwager gebeld door de chirurg, die vertelde dat de operatie naar wens was verlopen, ze hebben heel veel weg kunnen halen, maar niet alles. Over 10 dagen krijgen ze de uitslag in welke graad de tumor zich bevindt en aan de hand van die uitslag wordt de verdere behandeling bepaald.
Mijn zwager mocht al snel bij haar en belde even later zodat wij ook even bij haar konden. Nog geen uur nadat ze van de ok kwam, stond ik aan haar bed. Ze reageerde zelfs door heel zachtjes terug te fluisteren, wat een geweldig mooi moment. Toen de zuster vroeg welke dag het was mompelde ze "9 juli" ..."2010" om daar nog eens achteraan te mompelen dat ze daar op geoefend had.
We waren opgelucht dat vandaag dan eindelijk de dag was, de dag dat dat lelijke ding uit haar hoofd werd gehaald en nu ben ik blij dat deze dag voorbij is. De eerste stap is gezet en het was een goede.
Jullie medeleven doet me zo goed, bedankt
Het is bij twee gebleven volgens mijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij er dit WK gemaakt?
Het is wel lollig, hij gaat een paar feesttenten af en het is weer kassa.
Ik vind het jammer als al het contact verloren gaat, ik ben benieuwd hoe het nu met hem gaat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is bij twee gebleven volgens mij![]()
Spreek hem niet zo veel meer want ja, oranje is hot ende happening nu natuurlijk.
In zn blote kont, dansend in het rond. Glimmend van het zweet, met een fiets tussen z'n reet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:09 schreef hondjes het volgende:
Zo, dat was de bruiloft in Hulshorst.
Wat een ontzettend mooie omgeving, en mooie huizen.
Heb nog gekeken of ik Teun zag , op het terras, met een ijsje.
Zag ook de outlet fabriek, maar het was al half tien, dus dat ging mooi niet door, daar te shoppen.
Deze mag ook niet ontbreken:![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij er dit WK gemaakt?
Het is wel lollig, hij gaat een paar feesttenten af en het is weer kassa.
We hebben toen in ieder geval wel heel veel gelachen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bekeek het even en voelde ineens echt afkeer van dat "professionele" instant-lachje van Vlemmix. Met "jolige" blik, en jongens wat is het toch gezellig.
God wat erg.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
We hebben toen in ieder geval wel heel veel gelachen.
Ach hij faciliteerde de boel wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh ja... maar de keren dat ik er was niet mét hem.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo slapen.....nog een extra extra knuf voor deis en nu ik toch bezig ben ook voor de rest er 1![]()
![]()
niet snurken !quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo slapen.....nog een extra extra knuf voor deis en nu ik toch bezig ben ook voor de rest er 1![]()
![]()
quote:
Het gaat om de knaken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een klootzak is die aan z'n ballen moet worden opgehangen.
Maar dat jolige gedoe... het is echt.. WALCHELIJK!
lol, ik heb hem uitgekekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Spectaculaire videoclip met geweldige special effects
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat om de knaken.
Dat je met 5 liter Heineken baggerwater me kan lallen op alles wat enigszins een melodie heeft.
Zal hem het interesseren?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Spectaculaire videoclip met geweldige special effects
Slaap lekker Laysaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ik vind het prachtig, iemand die meer pakt in een weekend dan wij in een maand.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.. veel succes. Of nee, eigenlijk niet: ben wel blij dat het bij schuurfeesten in Roermond en dergelijke blijft.
Truste meissiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
![]()
slaap lekker kusjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
![]()
nou wordt het de hele nacht plassenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zes blikken bier later heb ik nog steeds dorst
Het is idd er zwoel buiten, binnen zal het nog wel erger zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou wordt het de hele nacht plassenja is niet om uit te houden he Teun, veels te warm.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig, iemand die meer pakt in een weekend dan wij in een maand.
*wind* je nou niet op Teun, daar is het veels te warm voorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar ja, dat was toen![]()
* gaat maar weer rukken straks
Slaap lekker heks, wiegelliedje meequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:16 schreef Toverheks het volgende:en ik ga vast afsluiten en nog ff Johan en zijn mannen bekijken op RTL dus allemaal slaap lekker straks en morgen gezond weer op.
Zangalewa zijn zoveel leuker dan Shakiraquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:44 schreef remlof het volgende:
Ik heb wel een cd vol voor zondag:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog de volgorde![]()
Goedemorgen,quote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:48 schreef Marrije het volgende:
Ja he, ik heb nog niet gekeken maar wordt het weer net zo warm als gisteren?
Onze koelvrienscombi komt vandaag![]()
Is het achterhaald dat je zo'n ding een paar uur moet laten staan zonder te gebruiken of kan meteen de stekker erin?
Slechte nacht gehad dus? Das niet leuk, sterkte!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:09 schreef Laysa het volgende:
Heuj.....Ik mis een smiley met bloeddoorlopen ogen...Wat een klote nacht...Fijn Marrije een nwe koelvries....ik zou hem net zoals Disana gelijk aanzetten ...Zker met deze warmte
Neh was geen fijne nacht....thanxquote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Slechte nacht gehad dus? Das niet leuk, sterkte!
hey goedenmorgen en de rest ook goedenmorgen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:09 schreef Laysa het volgende:
Heuj.....Ik mis een smiley met bloeddoorlopen ogen...Wat een klote nacht...Fijn Marrije een nwe koelvries....ik zou hem net zoals Disana gelijk aanzetten ...Zker met deze warmte
Ik probeer al een dag in te loggen.quote:Op dit moment zijn er helaas problemen met de Werkm@p, het inschrijven bij UWV WERKbedrijf en het aanvragen van een uitkering. Hierdoor kan het voorkomen dat u niet kunt inloggen, traagheid ondervindt, geen documenten kunt opslaan, niet meer verder kunt of ineens wordt uitgelogd.
Deze problemen zijn bij ons bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Wij adviseren u om het op een rustiger tijdstip, bijvoorbeeld 's avonds, opnieuw te proberen. Onze excuses voor het ongemak.
Schandalig dat dat überhaupt mis kan gaan bij zo'n belangrijke instelling.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:26 schreef Copycat het volgende:
Het is toch ook echt Godsgeklaagd:
[..]
Ik probeer al een dag in te loggen.
Nogal. Maar ik probeer het op een rustiger tijdstip wel weer. Zaterdagochtend om acht uur is het natuurlijk ook rush hour.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:33 schreef Disana het volgende:
Schandalig dat dat überhaupt mis kan gaan bij zo'n belangrijke instelling.
Was het gezellig gisteren en had hij zijn dochtertje meegenomen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:23 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Gewoon om kwart voor acht al opstaan, vanwege uitgeslapen. Ben blij dat de alcohol gisteren serieus niet smaakte.
In principe moet je hem een paar uur laten staan, zodat de koelvloeistof goed naar beneden is gezakt. Dat zal vast te maken hebben met de pomp hè, die niet droog mag draaien.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:48 schreef Marrije het volgende:
Is het achterhaald dat je zo'n ding een paar uur moet laten staan zonder te gebruiken of kan meteen de stekker erin?
Ja. Wel kort, want zo'n meisje van bijna vier vindt het natuurlijk niet lang leuk om op een stoel te zitten terwijl pappa zit bij te kletsen. Maar ze zijn nog anderhalve week hier, dus volgende week gaan we met een stel vrienden een hapje eten en de kroeg in. Zonder dochterlief.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:36 schreef beequeen het volgende:
Was het gezellig gisteren en had hij zijn dochtertje meegenomen?
Edit: Ja, dus. Leuk!
Ja, hier ook een kort nachtje, geslapen met de ventilator achter het bed, flink omhoog zodat je nog net af en toe wat wind en verkoeling meekrijgt. Het helpt wel, maar niet genoeg om uit te slapen.quote:
Ga je vandaag richting Klundert?quote:
Leuk dat het zo gezellig was. En nee, zo'n meiske van 4 heeft daar ook nks aan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:50 schreef Copycat het volgende:
Ja. Wel kort, want zo'n meisje van bijna vier vindt het natuurlijk niet lang leuk om op een stoel te zitten terwijl pappa zit bij te kletsen. Maar ze zijn nog anderhalve week hier, dus volgende week gaan we met een stel vrienden een hapje eten en de kroeg in. Zonder dochterlief.
En daarna zou ik nog naar Utrecht gaan picknicken. Maar die ex kreeg een plotselinge opdracht, dus dat hebben we even verschoven. Vorige week kon ik niet, nu hij niet ... driemaal is scheepsrecht!
Goed om te lezen dat het naar omstandigheden goed is gegaan met de operatie van Deisyy's zus!
Doe Mera straks de groeten, slaapkop. Goeie reis.quote:
Ja zoiets dacht ik al, ik wil m ook niet meteen kapot hebben namelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In principe moet je hem een paar uur laten staan, zodat de koelvloeistof goed naar beneden is gezakt. Dat zal vast te maken hebben met de pomp hè, die niet droog mag draaien.
Maar volgens mij is na een half uurtje de meuk wel onderin hoor, ze vervoeren hem ook meestal rechtop. Dat halve uurtje zou ik hem wel uitlaten.
is dit die ex uit de states?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Wel kort, want zo'n meisje van bijna vier vindt het natuurlijk niet lang leuk om op een stoel te zitten terwijl pappa zit bij te kletsen. Maar ze zijn nog anderhalve week hier, dus volgende week gaan we met een stel vrienden een hapje eten en de kroeg in. Zonder dochterlief.
En daarna zou ik nog naar Utrecht gaan picknicken. Maar die ex kreeg een plotselinge opdracht, dus dat hebben we even verschoven. Vorige week kon ik niet, nu hij niet ... driemaal is scheepsrecht!
Goed om te lezen dat het naar omstandigheden goed is gegaan met de operatie van Deisyy's zus!
Heb je geen koelelementen voor bijvoorbeeld een koelbox? Die mik je in die nieuwe en daarna gelijk het eten overhevelen. Na een half uur de stekker erin en klaar is Kees. Kun je die oude meegeven aan de leverancier, ben je er mooi van af.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al, ik wil m ook niet meteen kapot hebben namelijk![]()
De oude staat nog aan, dus we zitten niet zonder.
Oh ik dacht ik stuur het netjes via pm omdat het illegaal is enzoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:29 schreef remlof het volgende:
Ow http://www.video2mp3.net/nl/ doet het wel, thanks Mera![]()
![]()
Ik heb geen ex in de states. Tenminste, niet noemenswaardigquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:50 schreef Marrije het volgende:
En volgens mij banner nog 7 dagen te gaan
Joh, de ontsluiting van de vorige is nog niet eens hersteld, dat kind valt er bij Marrije zomaar uitquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
God wat hoop ik voor je dat je ergens mag gaan puffen waar het 15 graden is ofzo
Marrije heb een wijje!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, de ontsluiting van de vorige is nog niet eens hersteld, dat kind valt er bij Marrije zomaar uit
quote:
En je vriendje komtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, bakje verse aardbeien, koffie en een peuk.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, bakje verse aardbeien, koffie en een peuk.
Nee, dat klinkt zo gay. Bovendien waren het enorme bonken. En lekker zoetquote:
Ze is toch geen ..weervrouwtje..quote:
Liesje??!?!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze is toch geen ..weervrouwtje..
Hoe heet dat mens nu ook alweer.onze kleuterleidster, met haar wolkje, stormpje enzo
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze is toch geen ..weervrouwtje..
Hoe heet dat mens nu ook alweer.onze kleuterleidster, met haar wolkje, stormpje enzo
Liesje!?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heet, ik noem haar altijd "die hoer".
verloskamers zijn wel koel hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
God wat hoop ik voor je dat je ergens mag gaan puffen waar het 15 graden is ofzo
ik weet nog dat je het een keer had over een man die op punt van scheiden oid stond die in de states woonde, ik dacht een ex, maar misschien geen ex of misschien Ian. Geen idee wie ik bedoelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen ex in de states. Tenminste, niet noemenswaardig.
Oh ... je bedoelt Ian, the Englishman in California? Mijn carnaval crush?
Volgende week eens navragen of hij inmiddels al daddy is.
Nee, deze ex is ruim zes jaar mijn vriend geweest, vijf jaar samengewoond en toen kreeg ik het op mijn heupen. Hij woont nu in Thailand, na onder meer Zweden, India, en Jamaica en is alweer een kleine tien jaar met zijn huidige (Thaise) vriendin. Maar we blijven altijd contact houden en als we elkaar weer zien, is het direct zo vertrouwd en warm. En hij gaat ook naar de bruiloft in Indonesië.
En nu ga ik naar de markt!
quote:
Oh je gaat in het ziekenhuis bevallen? Da's wel prettig dan jaquote:
Wat een verwarring op de zaterdagmorgen, ik ben blij dat ik lekker de hele dag in de trein zit.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:50 schreef Marrije het volgende:
ik dacht een ex, maar misschien geen ex of misschien Ian.
quote:
@Cruijff, je meent het.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:34 schreef Gert het volgende:
Mornink.![]()
Half acht al wakker.![]()
Voordeel: zometeen al naar het strand en op het heetst van de dag weer thuis voor de siësta.
Zo eerst eens even langs de kiosk om het bonte palet aan kranten aan de vooravond van De Finale te bewonderen.![]()
(dit is de voorpagina hè, niet het sportkatern)
[ afbeelding ]
Ik slaap gewoon verder in het zwembad.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, hier ook een kort nachtje, geslapen met de ventilator achter het bed, flink omhoog zodat je nog net af en toe wat wind en verkoeling meekrijgt. Het helpt wel, maar niet genoeg om uit te slapen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Snij meteen wat dieper en dan heb je d'r dus 2![]()
![]()
gelukkig heb je meer verstand van koelkastenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, de ontsluiting van de vorige is nog niet eens hersteld, dat kind valt er bij Marrije zomaar uit
Ik doe dat ook nog steeds, ik weet niet beter dan dat je dat met koelkasten moet doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:48 schreef Marrije het volgende:
medische indicatie, thuis is ook niet te doen met dit weer. Maar he duurt nog wel ff hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh je gaat in het ziekenhuis bevallen? Da's wel prettig dan ja
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
gelukkig heb je meer verstand van koelkasten
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we dit rijmpje aan Johan verkopen?
Vlemmix dan hè, Cruijff zoekt z'n eigen diepte wel.
Pas op dat de trein niet naar Amsterdam koerst.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, ik tief 'm, fijne middag stelletje eikels
Nee, vandaar mijn opmerking. Ik hoop voor je dat alles volgens planning gaat!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
medische indicatie, thuis is ook niet te doen met dit weer. Maar he duurt nog wel ff hoor
Zeg vind je het niet een beetje vroeg om het over dat soort dingen te hebben?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
een wije wat?? ontsluiting zit in de baarmoedermond hoor
Dank je, dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, vandaar mijn opmerking. Ik hoop voor je dat alles volgens planning gaat!
Waarvoor dank, jij een goede treinreis en dat je het vooral niet koud krijgt, want dat zou sneu zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Het wordt Eindhoven deze keerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pas op dat de trein niet naar Amsterdam koerst.
beetje bijscholing kan geen kwaad zo te lezenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg vind je het niet een beetje vroeg om het over dat soort dingen te hebben?
En dat spreekt voor zichquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel prettig dat je weet wat je te wachten staat.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je, dat hoop ik ookMaar ik zie er niet tegenop. Komt goed
Voor woensdag verwacht ik hem nog niet.
bedoel je karin?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee, niet Helga.![]()
En al helemaal geen Liesje.![]()
Kom er straks wel op.
Heb niet zo'n grote mond.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geile Karin? Is dat niet het wijf van de Stom-stom?quote:
Daaag met je fuckface.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:58 schreef Ian_Nick het volgende:
kanariepiet karin, of heeft zij geen kanarie in dr avatar? of gaat het niet om een weervrouw op fok?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geile Karin? Is dat niet het wijf van de Stom-stom?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geile Karin? Is dat niet het wijf van de Stom-stom?
quote:
Dat filmpje stuurt je echt naar de raarste uithoeken van youtube.quote:
Goed weerbericht, ik zie daar -1 staanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:11 schreef hondjes het volgende:
Gevonden![]()
![]()
![]()
Onze kleuterjuf...het weervrouwtje..
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:11 schreef hondjes het volgende:
Gevonden![]()
![]()
![]()
Goed nummer hah?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooodooo, klinkt als coooolaaaa.
Al op fietse wes vanochtend? Of moet je nog?
ik sla die tubejes maar even overquote:
De wind is zwak van kggggagggt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:11 schreef hondjes het volgende:
Gevonden![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed nummer hah?
Eerst even lopen in de sportschool. Lekker koel en dan fietsen naar paps en mams. Bbq-en met de hele familie.![]()
![]()
Ik ga wel zwemmen in de Vecht.
![]()
![]()
Wat ga jij doen? Naar het strand zeker?
nou, spontaan als in zonder weeen. . .quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Spontane ontsluiting met dit weer gun je immers niemand.
Oooh, herrie!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep same old.. jaot noj stiets nie vegvéle!
Alleen kleine en z'n moeder hebben nu ruzie, dus of we als harmonieus gezinnetje gaan is nog de vraag.![]()
Neemt-ie z'n gitaar weer mee?
Help es! Wat?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:19 schreef Gert het volgende:
Ja oefen nog maar even flink op de Leo-band!![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh, herrie!Waar gaat het over?
Harmonieuze gezinnetjes is leuk op tv maar verder heb je er niks aan.
Over harmonie gesproken: Ja, ik denk wel dat hij die meeneemt ja. De vecht is echt op 100 meter afstand!
quote:
Vooral dat ik het kan ontvluchten is handig. Het is te warm voor een niet harmonieus gezin. Dat voel ik nu al.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar het was ineens heibel en gedoe boven.
Ahh lekker, zo dicht bij de rivier! Alleen ernaast zitten geeft al verkoeling. En kun je ook mooi de bbq even ontvluchten. De Vecht zwemt prima hè.
Oooh ja!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh, sorry, beroepsdeformatie.![]()
Leo was een deelnemer aan BB3. En dat was nogal een nerd-achtig typ, met een ziekenfondsbrilletje. En die kreeg het voor elkaar om languit te gaan terwijl-ie op de lopende band aan het joggen was. Waren destijds erg grappig gifjes van, want iemand die op z'n plaat gaat is altijd lajje jiege en bgulle.
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Marrije, mijn verloskundige zei toen dat er heel veel baby's worden geboren als het weer omslaat.
Wanneer wordt het koeler?
No rain todayquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:23 schreef Jian het volgende:
Werkend Nederland groet alle recreanten en bid ondertussen voor een heerlijke regenbui
In de middag kan langs de kust een zeewind voor enige verkoeling zorgen. In de namiddag en avond ontstaan enkele stevige onweersbuien waarbij ook hagel en windstoten mogelijk zijn, lokaal kan veel neerslag vallen. Er staat een zwakke veranderlijke wind.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
In de middag kan langs de kust een zeewind voor enige verkoeling zorgen. In de namiddag en avond ontstaan enkele stevige onweersbuien waarbij ook hagel en windstoten mogelijk zijn, lokaal kan veel neerslag vallen. Er staat een zwakke veranderlijke wind.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dan zet ik de thermostaat alvast op 20 graden.
ben je positief?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:47 schreef Jian het volgende:
Ik word doodmoe van die Cruijff in de kranten over dag geweldige spelende Spanje. Met zijn eeuwige verwijzingen naar dat ook geweldig spelende Nederlands elftal uit 74.
We gaan die Spanjaarden zondag gewoon onderuit schoffelen en dat alles met sneaky, gluipvoetbal zoals het echte West-west Duitsters betaamt. Eindelijk is het zover, we gaan ons roots niet langer ontkennen en gewoon met oerdegelijk, zakelijk Germaans countervoetbal die Beker pakken.![]()
Bekijk het maar Johan
ik wel iddquote:
Ja, lekker is dat! Ik krijg vanmiddag/vanavond visite voor een BBQ. Hopelijk houden we het droog.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
In de middag kan langs de kust een zeewind voor enige verkoeling zorgen. In de namiddag en avond ontstaan enkele stevige onweersbuien waarbij ook hagel en windstoten mogelijk zijn, lokaal kan veel neerslag vallen. Er staat een zwakke veranderlijke wind.
Precies !quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wel idd
stoppen met dat gezeik van die knarren en gewoon doen wat zij niet konden. hoe? maakt me niet uit
Als je verstandig bent gooi je het weg. Je weet niet exact wat er in zitquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
Kom ik terug van de winkel staan mijn bovenburen op de stoep te praten. Zijn al wat oudere mensen, zegt de buurman opeens tegen mij, misschien kan jij hier wel wat mee? Heetf hij een zakje weed in zijn handen van ik gok 20 euro. Ik, eh, ja nou, dat zal wel opgaan ja.
Was de eerste keer van zijn leven dat hij weed in zijn handen had gehad, hij leek ook opgelucht toen ik het had aangepakt. Hij had het gevonden. Wilde ook wel graag weten hoe je dat dan rookte enzo, dus heb ik het hem even uitgelegd.
Beter een goede buur....
Dan zet je maar een partytent op, gezellig dat gekletter op dat doek, terwijl je lekker staat te kokkerellen, ik wil een heerlijke buiquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat! Ik krijg vanmiddag/vanavond visite voor een BBQ. Hopelijk houden we het droog.
hehe ik moet soms ook wel lachen als ik zie hoe serieus ze t soms nemen he.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies !
Overigens blijf ik elders gewoon mijn azijn over Oranje uitstrooien, tis zo leukGhèghèghè
Anouk speelt vanavond in het Westerpark, ook leuk voor die mensenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan zet je maar een partytent op, gezellig dat gekletter op dat doek, terwijl je lekker staat te kokkerellen, ik wil een heerlijke bui
ah ze zulle de regen verwelkomen na een dag in de hitte.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anouk speelt vanavond in het Westerpark, ook leuk voor die mensen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je verstandig bent gooi je het weg. Je weet niet exact wat er in zit
Gewoon verbrandenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik moet soms ook wel lachen als ik zie hoe serieus ze t soms nemen he.
volgens mij denken er een paar dat je in dld shirt voor de tv zit
IK heb wel meer concerten bijgewoond tijdens zomerse hoosbuien, heerlijk voor de afkoeling en goed voor de sfeerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik moet soms ook wel lachen als ik zie hoe serieus ze t soms nemen he.
volgens mij denken er een paar dat je in dld shirt voor de tv zit
Mijn grasveld is inmiddels stro-geel. Alleen het onkruid ertussen is gras-groen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ze zulle de regen verwelkomen na een dag in de hitte.
en anders doe ik dat wel
Regen kan leuk zijn, maar onweer is niet jofel als je buiten staat. Hagel ook niet trouwensquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:05 schreef Jian het volgende:
[..]
IK heb wel meer concerten bijgewoond tijdens zomerse hoosbuien, heerlijk voor de afkoeling en goed voor de sfeer
preciesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:05 schreef Jian het volgende:
[..]
IK heb wel meer concerten bijgewoond tijdens zomerse hoosbuien, heerlijk voor de afkoeling en goed voor de sfeer
Ik geloof wel dat ik blij ben dat ik het North Sea Jazz Festival dit weekend gelaten heb voor wat het is. Beetje te warm.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:05 schreef Jian het volgende:
[..]
ja hier ook alles zo een beetje geel aan t wordenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn grasveld is inmiddels stro-geel. Alleen het onkruid ertussen is gras-groen.
Ook dat, té warmquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik blij ben dat ik het North Sea Jazz Festival dit weekend gelaten heb voor wat het is. Beetje te warm.
yeah met dit weer wil ik eigenlijk gewoon languit liggenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik blij ben dat ik het North Sea Jazz Festival dit weekend gelaten heb voor wat het is. Beetje te warm.
Schijnt bloedheet te zijn in Ahoyquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze geven ook aan dat het lokaal zal zijn. Ze poppen dus links en rechts op aan het eind van de middag (denk ik). Kortom, de horizon afspeuren naar aambeeldachtige wolkenpartijen met scherpe randjes.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:11 schreef Disana het volgende:
Ik zie niets op de buienradar, alleen wat vage flufjes bij de Belgische kust.
Oké, maar ik reken voor hier maar nergens op.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze geven ook aan dat het lokaal zal zijn. Ze poppen dus links en rechts op aan het eind van de middag (denk ik). Kortom, de horizon afspeuren naar aambeeldachtige wolkenpartijen met scherpe randjes.
Het is te hopen dat ze de routing van de bezoekers beter voor elkaar hebben dit jaar. Als je met duizend man vast staat ergens in een gang ga je niet blij worden met deze hitte.quote:
Het is echt bloedheet. Ik zou de stad lekker laten voor wat ze is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar ik reken voor hier maar nergens op.
Het is ruim 30 graden in de schaduw en eigenlijk moet ik de stad nog in. Ik denk eraan dat in etappes te doen met minimaal twee terras-tussenstops. Maar eigenlijk blijf ik liever thuis.
moet er effe niet aan denkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze de routing van de bezoekers beter voor elkaar hebben dit jaar. Als je met duizend man vast staat ergens in een gang ga je niet blij worden met deze hitte.
Ziek worden vs 20 euro, ik zou het wel weten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:25 schreef Deisyy het volgende:
Julie zitten toch niet als een stel ouwe wijven op het weer te mopperen?
Anderzijds verveel ik me nu al een beetje want echt iets doen lukt ook niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is echt bloedheet. Ik zou de stad lekker laten voor wat ze is.
Jawel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:25 schreef Deisyy het volgende:
Jullie zitten toch niet als een stel ouwe wijven op het weer te mopperen?
Ze is langzaam aan het bijkomen, nog erg duf, maar wel al een paar hapjes vla gegeten. Vanavond ga ik bij haar op bezoek. En ik heb sinds tijden weer goed geslapen vannacht.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel.
Hoe is het met je zus, en heb jij een beetje kunnen slapen?
Ik herinner me de Ebbingestraat als een bakoven met dit weerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Anderzijds verveel ik me nu al een beetje want echt iets doen lukt ook niet.
nah, is te vermoeiendquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:25 schreef Deisyy het volgende:
Jullie zitten toch niet als een stel ouwe wijven op het weer te mopperen?
Dat kan ik me ergens wel voorstellen, de grootste spanning is er nu even vanaf. Je moet er ook steeds voor elkaar zijn, de energie die dat kost is ook niet te onderschatten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is langzaam aan het bijkomen, nog erg duf, maar wel al een paar hapjes vla gegeten. Vanavond ga ik bij haar op bezoek. En ik heb sinds tijden weer goed geslapen vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |