quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Venema is weer papa.
Een zoon. Natan.
Nee, C&S uit Zuid-Afrika.quote:
Gefeliciteerd met jouw papa dan!quote:
Is er leven op Pluto?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jouw papa dan!
Zo, even wat kleren in een tas mikken en dan op naar België (poem poem poempedoem poem poem BELGIË!)
Ik zal naar je zwaaien. Veel plezier! Het is hier alsof er een dampende stampende deken over je heen ligt. Mooahhhhhh. Misschien is het in België wel beter. Hoop ik voor je.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jouw papa dan!
Zo, even wat kleren in een tas mikken en dan op naar België (poem poem poempedoem poem poem BELGIË!)
Thanks! Ma en pa gisteren de halve dag in de weer geweest om de partytent buiten te zetten, lees ik dat de hel en verdoemenis misschien uit gaat breken later op de dag.quote:
Yup, http://estofex.org/cgi-bin/polygon/showforecast.cgi?text=yes&fcstfile=2010071106_201007100627_2_stormforecast.xml belooft niet veel goeds. Maar die voorspelling komt niet altijd uit, dus wellicht hebben jullie nog gelukquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks! Ma en pa gisteren de halve dag in de weer geweest om de partytent buiten te zetten, lees ik dat de hel en verdoemenis misschien uit gaat breken later op de dag.![]()
Wacht effe, ga ik 2 transparantie bakkies met wortels in m'n hamsterkooi leggen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, http://estofex.org/cgi-bin/polygon/showforecast.cgi?text=yes&fcstfile=2010071106_201007100627_2_stormforecast.xml belooft niet veel goeds. Maar die voorspelling komt niet altijd uit, dus wellicht hebben jullie nog geluk.
Op Pluto als in de dwergplaneet: nee, denk het niet.quote:
Ik hoop het ook, maar ik vrees (Vrees niet, vader! Ja, maar het moet af!) met grote vreze...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien. Veel plezier! Het is hier alsof er een dampende stampende deken over je heen ligt. Mooahhhhhh. Misschien is het in België wel beter. Hoop ik voor je.
Geen idee, ik ben slechts passagier.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:46 schreef Cee het volgende:
Sersjee, ga je langs Hazeldonk komen deze ochtend?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:50 schreef Sersjee het volgende:
[..](Vrees niet, vader! Ja, maar het moet af!)
Ben benieuwd wat Rob Stenders ervan gaat bakken, tenminste, hij ging toch naar die tijd?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:51 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens wat blijft het eeuwig zonde dat Der Rudy over een tijdje niet meer bestaat.![]()
Erg leuk programma met altijd erg toffe muziek.
Lokdoosjes neerleggen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Rob Stenders ervan gaat bakken, tenminste, hij ging toch naar die tijd?
Kom ik beneden, fucking veel mieren in de keuken![]()
![]()
![]()
Ze zijn nu wel hopelijk allemaal dood
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |