Ik mag misschien nu klinken als Roel, maar worden onze belastingcenten hier aan verpestquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:37 schreef hole1988 het volgende:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)uzelaalgerijnen.html![]()
bij de NOS krijgen ze ook alles voor elkaar
Hoi Brennel !quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:39 schreef Brennel het volgende:
Hoi!
Vanavond naar huis gestuurd door een collega omdat ik aan het hyperventileren was en steeds bijna van m'n stokje ging enzo... leuk, menstruatie+bloedhitte+slaapgebrek.
Maar goed, wat is de nieuwe MH?
Dank je Hansquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Brennel !Aj, dat is niet best. Sterkte/beterschap
. Weet zo ff niet wat de nieuwe Megahit is. Heb 'm wel gehoord, maar echt boeiend vind ik 'm niet.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik mag misschien nu klinken als Roel, maar worden onze belastingcenten hier aan verpest
Ik heb geen krantenwijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij betaald zeker nog geen belasting met je krantenwijk
Ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar in tijden waar er bezuinigd moet worden zet ik wel mijn vraagtekens bij een leuk stukje over een Algerijnse Vuvuzela-blazerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb geen krantenwijk.![]()
Nee maar ik kan me niet zo heel druk maken om dat belastinggeld eerlijk gezegd. Dingen waar je toch geen invloed op hebt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:37 schreef hole1988 het volgende:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)uzelaalgerijnen.html![]()
bij de NOS krijgen ze ook alles voor elkaar
Ja daar heb je dan inderdaad weer gelijk in, maar ja er gaat zoveel belastinggeld naar nutteloze dingen je raakt er aan gewend. Ik vrees ook dat wij Jack zijn sigaartjes betalen die hij elke avond zit op te paffen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar in tijden waar er bezuinigd moet worden zet ik wel mijn vraagtekens bij een leuk stukje over een Algerijnse Vuvuzela-blazer
Via z'n salaris jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja daar heb je dan inderdaad weer gelijk in, maar ja er gaat zoveel belastinggeld naar nutteloze dingen je raakt er aan gewend. Ik vrees ook dat wij Jack zijn sigaartjes betalen die hij elke avond zit op te paffen.
Jack mag sowieso wel verdwijnen bij de PO als het aan mij lag.Kotsneigingen krijg ik van die vent.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja daar heb je dan inderdaad weer gelijk in, maar ja er gaat zoveel belastinggeld naar nutteloze dingen je raakt er aan gewend. Ik vrees ook dat wij Jack zijn sigaartjes betalen die hij elke avond zit op te paffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |