Als het kanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En zeker ook het aantal strooifoto's, schoten op prullenbak, mengtafelbezit en overtredingen van regels van facilitaire zaken? Het is het voetbal niet hoor.
Spannendquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moeder Veenstra staat op springen, en ze is uitgerekend tijdens de WK-finale uitgerekend!
Twitter `t zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, 1 ding, voor mijn part mag zelfs het allerleukste item oprotten uit de show, als er maar weer een PSB alarm komt, ik mis dat ding
Net als alle andere managersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:10 schreef alors het volgende:
Netmanagers moeten trouwens optyfen, dat is echt smerig tuig.
Aan de andere kant, hoe moeten de TV-zenders dan worden ingedeeld? Of moeten we dan 4-voudig Picture-in-Picture gaan gebruiken omdat meerdere omroepen op zaterdagavond 20.30 uur een programma willen uitzenden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:10 schreef alors het volgende:
Netmanagers moeten trouwens optyfen, dat is echt smerig tuig.
Iig niet door mannen die harde plassers krijgen van het verbannen van succesvolle programma's.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoe moeten de TV-zenders dan worden ingedeeld? Of moeten we dan 4-voudig Picture-in-Picture gaan gebruiken omdat meerdere omroepen op zaterdagavond 20.30 uur een programma willen uitzenden?
Daar is ie de PSB Alarmquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, 1 ding, voor mijn part mag zelfs het allerleukste item oprotten uit de show, als er maar weer een PSB alarm komt, ik mis dat ding
Wel als ze `n keertje zouden luisteren naar `t personeel op de werkvloer... Zoals bij ons altijd het geval is. Iedereen roept dat `n bepaalde ingreep of iets dat ze willen invoeren niet werkt en het toch invoeren. En dan over `n paar weken ons de schuld geven dat `t niet goed loopt. DAN LUISTER NAAR DE MENSEN DIE WEL VAN SHIT AFWETEN, DAN LOOPT `T WEL! bout volkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zonder managers gaat het allemaal een stuk beter natuurlijk
Martin Gaus heeft het idd perfect omschreven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:24 schreef Timo20 het volgende:
Eindelijk: mensen die `t zelfde over Jensen denken als ik![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |