quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
Weetje, als het kind dus tijdens een trio is gemaakt, met 2 mannen, zitten er dan van 3 genen in?
die van de kwart en de halve zijn fantastischquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor een nieuwe mix van deze ge-wel-dige plaat met fragmenten van de finale.
überhaupt een gesprek op msn met meer dan 1 persoon is niet te doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:47 schreef Bol_Wan het volgende:
serieus, een gesprek met 7 man op msn is niet te doen
Absoluutquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die van de kwart en de halve zijn fantastisch
Die waren toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die van de kwart en de halve zijn fantastisch
En zeker ook het aantal strooifoto's, schoten op prullenbak, mengtafelbezit en overtredingen van regels van facilitaire zaken? Het is het voetbal niet hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn er eigenlijk stats over Ekstra Weekend? Zo lang mogelijk uitgestelde wissel ed?
Als het kanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En zeker ook het aantal strooifoto's, schoten op prullenbak, mengtafelbezit en overtredingen van regels van facilitaire zaken? Het is het voetbal niet hoor.
Spannendquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moeder Veenstra staat op springen, en ze is uitgerekend tijdens de WK-finale uitgerekend!
Twitter `t zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, 1 ding, voor mijn part mag zelfs het allerleukste item oprotten uit de show, als er maar weer een PSB alarm komt, ik mis dat ding
Net als alle andere managersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:10 schreef alors het volgende:
Netmanagers moeten trouwens optyfen, dat is echt smerig tuig.
Aan de andere kant, hoe moeten de TV-zenders dan worden ingedeeld? Of moeten we dan 4-voudig Picture-in-Picture gaan gebruiken omdat meerdere omroepen op zaterdagavond 20.30 uur een programma willen uitzenden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:10 schreef alors het volgende:
Netmanagers moeten trouwens optyfen, dat is echt smerig tuig.
Iig niet door mannen die harde plassers krijgen van het verbannen van succesvolle programma's.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoe moeten de TV-zenders dan worden ingedeeld? Of moeten we dan 4-voudig Picture-in-Picture gaan gebruiken omdat meerdere omroepen op zaterdagavond 20.30 uur een programma willen uitzenden?
Daar is ie de PSB Alarmquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, 1 ding, voor mijn part mag zelfs het allerleukste item oprotten uit de show, als er maar weer een PSB alarm komt, ik mis dat ding
Wel als ze `n keertje zouden luisteren naar `t personeel op de werkvloer... Zoals bij ons altijd het geval is. Iedereen roept dat `n bepaalde ingreep of iets dat ze willen invoeren niet werkt en het toch invoeren. En dan over `n paar weken ons de schuld geven dat `t niet goed loopt. DAN LUISTER NAAR DE MENSEN DIE WEL VAN SHIT AFWETEN, DAN LOOPT `T WEL! bout volkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zonder managers gaat het allemaal een stuk beter natuurlijk
Martin Gaus heeft het idd perfect omschreven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:24 schreef Timo20 het volgende:
Eindelijk: mensen die `t zelfde over Jensen denken als ik![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |