De lengte kan je prima hebben volgens mij, hij ziet er alleen wat breed uit. Ik zou hem gewoon aanhouden als ie goed genoeg zit (zeker met dit weer). Een veel plezier vanmiddag!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
maar, duidelijk, ziet er niet uit dus, ik ga 's wat anders zoeken
Ik vind dat er niks mis mee is, hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
maar, duidelijk, ziet er niet uit dus, ik ga 's wat anders zoeken
Dat is natuurlijk het beste argument van de dagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:08 schreef _Calimero_ het volgende:
het is mega-heet, dus dat zou mijn eerste prioriteit zijn![]()
Het is zaterdag! Nee, ik kan daar zo van genieten, een lekker ontbijtje buiten op zaterdag en lekker langzaam doen. De duutser is nu voor zichzelf een krantje halen, ik heb nog een leuk boek (al had ik liever ook een nederlandse zaterdagskrant gehad), en zo vermaken we ons wel vandaag...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
Is er vandaag een speciale dag nynke of gewoon zomaar?
Klinkt goed trouwens, dat ga ik morgen ook doen: een extra lekker ontbijtje en een extra mooi muziekje
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mo, dat kan toch prima (het eerste shirtje is m.i. leuker dan de tweede), en if not, zou ik ook niet in blote benen buiten mogen lopen en ik weiger een lange broek met dit weer! Daarnaast ben je ook nog eens bruin
Hopen dat je niet teveel voor schut gezet wordt... Vind het altijd vreselijk om te zien in de stad
Oh en nog makkelijk ook!! Heb nu geen limoen, wel citroen, zou dat ook lekker zin?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin van mij had het eens gemaakt op haar verjaardag, is een recept uit de Allerhande:
Limoendrankje met komkommerijs
Ahh dus het heeft geen nut meer om te zeggen dat shirtje 1 toch leuker is dan shirtje 2quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
toch maar weer een andere korte broek aan gedaan. Bedacht me ineens dat ik er nog een had, en die zit toch lekkerder!
over ene half uurtje maar 's die kant op fietsen
Wel grappig om te zien hoe anders jouw lichaam is dan de mijne, dat zie je goed in hetzelfde shirtje.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
heb shirtje 1 weer aangedaan
en shirtje 2 is mee voor vanavond, aangezien ons geadviseerd werd een extra shirt mee te nemen
volgens mij wel!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:53 schreef -marz- het volgende:
Is het oorspronkelijk niet de bedoeling om nog een laatste keer van bil te gaan met een ander alvorens in het huwelijksbootje te stappen?
In plaats van een paaldanscursus of pottenbakken zeg maar.
Die mandjes zijn vaker een deceptie, bij mij was de mand te breed voor mn kledingkast!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga m zo ook maken!
Zit nu in alleen een onderbroekje af te koelen van mn fietstochtje naar de LeenBakker (ook ff met DaD gekletst! voor zolang de andere klanten het toestonden)
Minpunt: de hangmandjes die ik eindelijk had gevonden bij Ikea, passen nietde planken van mn kledingkast zijn te dik
Nu kan ik iets anders gaan verzinnen....
Wat was die link? ik heb nog 2 komkommers in de koelkast liggenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
volgens mij wel!
Hmmm, heb net zo'n komkommerdrankje gemaakt (wel iets anders dan de link van ladyblack) en het is echt super lekker, heel erg verfrissend!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat was die link? ik heb nog 2 komkommers in de koelkast liggen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin van mij had het eens gemaakt op haar verjaardag, is een recept uit de Allerhande:
Limoendrankje met komkommerijs
Ben je al bij Mango gewest? Het filiaal in Frankrijk (quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huuu, de leuke jurk was niet eens in de collectie bij de V&D in Gouda. Maar Den Haag checken en dan geef ik het op.
Wat een pleurishitte trouwens, ongelooflijk! Lig nu voor apegapen op de bank.
Hoe ziet de jurk eruit? Ik was laatst bij de V&D in Den Haag, misschien heb ik 'm wel zien hangenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huuu, de leuke jurk was niet eens in de collectie bij de V&D in Gouda. Maar Den Haag checken en dan geef ik het op.
Wat een pleurishitte trouwens, ongelooflijk! Lig nu voor apegapen op de bank.
quote:
Hij hing in R'dam bij die jurk in het rekquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:02 schreef Merel het volgende:
Hmmm zegt me niks. Weet wel dat ze deze in ieder geval hebben.
Maar er zijn inderdaad weinig echt leuke jurken te vinden. En al helemaal geen betaalbare!
Die is inderdaad mooi!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:07 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel mooi, ben dol op rugdécolleté's
[ afbeelding ]
En dat zijn de ijsjes, alleen het stokje is van drop!
je dak natspuiten werkt dat niet?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:28 schreef Ewelina het volgende:
Een airco ging boven mijn budget. En ik woon 5 hoog onder een plat dat en het is hier 32 graden.
Ik heb geen toegang tot het dak...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |