quote:
quote:
thanksquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wel een bazenactie dat je alsnog gaat bergwandelen/klimmen (aan je Fobo te zien).
Iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Mijn record onderwater blijven is 20 sec.
ik faal
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:36 schreef Penisbaard het volgende:
Sinds ik 5 jaar geleden een bronchitis en later een longontsteking kreeg heb ik door een één of ander litteken wat daardoor achterbleef ook soms moeite met ademen. Alleen heb ik het vooral met kou, ik ben juist blij dat het nu zo warm is.
Daarvan zou je dus een grotere long inhoud moeten krijgen, je hebt dus een of andere ziekte.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
thanks
ik ben het gewend he, vanaf mijn 4e heb ik het al. Ik loop hijgend en puffend, en vooral in mijn tempo naar boven.
De foto's zijn van 2008, ik heb toen vier maanden bergsportvakanties begeleid in Italie![]()
Je kent me overduidelijk niet, n00bquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je kent me overduidelijk niet, n00b
ik sport 3-4 keer in de week, boksen
Tot 2 jaar terug wedstrijdboksen
nee, door de dikke slijmlaag met dito vlies, kunnen mijn longen nauwelijks uitzetten/uitdijenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daarvan zou je dus een grotere long inhoud moeten krijgen, je hebt dus een of andere ziekte.
Heb je al geprobeerd om te hoesten?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:28 schreef BrandX het volgende:
Maar als reactie op dat virus hebben mijn longen een dikke slijmlaag met slijmvlies ontwikkeld die ze tot op de dag van vandaag nog niet hebben weten weg te krijgen.
Bisolvonquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:28 schreef BrandX het volgende:
Maar als reactie op dat virus hebben mijn longen een dikke slijmlaag met slijmvlies ontwikkeld die ze tot op de dag van vandaag nog niet hebben weten weg te krijgen.
met name dit stuk idd!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:40 schreef Palomar het volgende:
Je merkt dan echt dat je longinhoud niet toereikend is; dat het bij diep inademen opeens stopt zeg maar
quote:
nee, het was geen verkoudheidsvirusquote:
in mijn geval wil ipv kan, maar idd, dat dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:48 schreef rickyszz het volgende:
Ik herkent![]()
Heb d'r aantal keren ook last van gehad hartstikke irritant is dat![]()
Het is alsof je maar 1/3 maar kan inademen van wat je werkelijk kan
Of wilt jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
in mijn geval wil ipv kan, maar idd, dat dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |