ik gaf ze het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef Unglaublich het volgende:
Dat had je kunnen weten toen je naast ze ging liggen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef postmortum het volgende:
Het is trouwens een blauwe handdoek gekregen van de AH waar een klein hamster opstaat.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef Unglaublich het volgende:
Nog een user om te bannenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:28 schreef Lort het volgende:
Nog een reden om Wilders te stemmen.
Ja dan krijg je je handdoek zeker terug.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:28 schreef Lort het volgende:
Nog een reden om Wilders te stemmen.
Getuigen hadden dat toch gezien!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef Stekker. het volgende:
hoe weet je dat het marrokanen waren TS ? :-/
omdat ze dr naast lagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef Stekker. het volgende:
doe niet zo achterlijk, die eilandjes op hun kop + zwevende petjesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef Stekker. het volgende:
Weer wat afgeleerd!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik gaf ze het voordeel van de twijfel
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef postmortum het volgende:
Beste fok!kers,
ik ging vandaag weer eens sinds lange tijd naar het zwembad Nederland. Wat mij opviel is dat het erg druk was en dat er naast een groepje Marokkanen nog best veel plaats was. Ik ga er dus gezellig naast liggen en na een tijdje ga ik even zwemmen. Kom ik terug is mijn handdoek weg en de Marokkanen ook.
Getuige zeiden ook dat ze hebben gezien dat deze groep mijn handdoek heeft meegenomen.
Ik kan toch moeilijk naar de politie gaan en hier melding van maken.
Het is trouwens een blauwe handdoek gekregen van de AH waar een klein hamster opstaat.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:31 schreef Rockiejj het volgende:
Getuigen hadden dat toch gezien!!
Ik bedoel hoe wisten de getuigen dat het marokkanen waren? Bloedtest uitgevoerd?
Jij snapt mij eerder niet lul
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef Unglaublich het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |