in azie? Ik heb dit zelf een keer gejad thuis, als die boven op heet word beter ff uit zettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Net een discussie met iemand die beweerd dat zo'n ventilator niet dagenlang 24 uur per dag aan mag staan omdat het op een gegeven moment kan oververhitten en in brand vliegen.
LIjkt mij grote bullshit maar er schijnen verhalen te bestaan dat het in Azie wel gebeurd (maar daar hebben ze lagere kwaliteitseisen en meer c merk fabrikanten dan Europa).
Iemand die hier iets meer over weet?
Mooi Duits vuur heb je daar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
kan vast wel
en na 24 uur is hij niet warmer dan na 1 uur hij blijft niet steeds warmer worden dus is onzin
Luchtballonquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:43 schreef Herr_Munk het volgende:
Nee, alleen vliegtuigen, helicopters en vogels kunnen vliegen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:03 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik had dat ook een keer gehad. Ik had er benzine overheen gemieterd en toen een lucifer bijgehouden en toen vloog die ventilator dus zomaar spontaan in brand!
Niet aan laten staan dus, lieve kijkbuiskinderen!
Kan prima. Mijnes wordt gewoon bloedheetquote:
dan vliegt de benzine in brand, niet de ventilatorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:41 schreef DuTank het volgende:
Als je hem overgiet met benzine en er een brandende lucifer inpleurt wel, denk ik.
De motor zit toch achter de bladen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:45 schreef Maatie het volgende:
De motor van de ventilator wordt gekoeld door de lucht die erlangs gaat, net zoals bij een stofzuiger.
Er word lucht langs de motor gezogen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |