quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op: [RLS SC #796] Duimen voor Deisyy haar zusje.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
De nieuwe layout went echt wel, en snel ook. Ik vond het heel erg eerst en moest onwijs wennen maar na 2 dagen was ik alweer vergeten dat hij nieuw was. Alleen dat van die smileys vind ik ook jammer en te lui om de codes die ik niet ken uit mijn hoofd te leren.
Ik heb daar thuis ook last van in Firefox, maar hier op het werk (Safari en heeeul veul werkgeheugen) geen last van.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja? Ga ik heel erg wennen aan het feit dat verschillende gedeeltes van de lay out op verschillende snelheden bewegen als ik scroll? Dus de helft nog 10 cm naar beneden hangt terwijl de rest al bij het einde van de pagina is? Ik denk namelijk zelf dat ik daar niet aan ga wennen.
Moet je op het moment dat je hem wilt uploaden wel op een computer zitten waarop je wat kunt opslaan....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet hem toch verplicht naar Fok uploaden tegenwoordig, dus dat maakt volgens mij niet zoveel uit op wat voor computer je zit.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik niet in discussie gaan met dedit is erger dan de holocaust
-roepertjes hier.
Sorry hoor, maar dat van die emoticons is echt absurd, vooral omdat het in FF wel werkt en IE niet, en Danny heeft nota bene zo'n afkeer van FF.... zorg dan iig dat het in IE werkt voor je het iedere keer in de testfase forumbreed doorheen knalt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
De nieuwe layout went echt wel, en snel ook. Ik vond het heel erg eerst en moest onwijs wennen maar na 2 dagen was ik alweer vergeten dat hij nieuw was. Alleen dat van die smileys vind ik ook jammer en te lui om de codes die ik niet ken uit mijn hoofd te leren.
NIeuwe layout is steeds maar heel kort online, kan goed hoor dat je het gewoon mist iedere keer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
Of ligt het aan FF en dat ik 'Bagger' qua lay-out heb/had dat ik niks merk?
Ik zou toch ooit wel iets mee moeten hebben gekregen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat van die emoticons is echt absurd, vooral omdat het in FF wel werkt en IE niet, en Danny heeft nota bene zo'n afkeer van FF.... zorg dan iig dat het in IE werkt voor je het iedere keer in de testfase forumbreed doorheen knalt.
Uiteraard, omdat niemand post 300 leest en het wederom een kwaliteitspost was.... want van mijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]De nieuwe layout post posts zelfs dubbel
![]()
![]()
![]()
Even op bureaublad zetten, uploaden en weer weggooien?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je op het moment dat je hem wilt uploaden wel op een computer zitten waarop je wat kunt opslaan....
Ik weet niet of ze nu een "eigen" laptop heeft die van iemand anders is, of een laptop die alleen voor internet gebruikt kan worden van bijvoorbeeld het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Even op bureaublad zetten, uploaden en weer weggooien?
Layout is idd de vormgeving, dus hoe FOK! eruitziet op je scherm.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
ik snap er geen moer van waar jullie het over hebben, ja layout dat is toch vormgeving of heb ik dat ook alweer verkeerd.
snap niet dat ze geen rekening met Toverheks hier houden die mensen van FOK
kijk mijn avatar komt nu helemaal goed van pas, lekker![]()
Succes, vergeet je water niet en doe rondjes om de vijver ofzo, dan kun je tenminste instant verkoeling vindenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
Volgens mij is het nu wel warm genoeg, Joggen!![]()
oke, dus die had ik goed.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Layout is idd de vormgeving, dus hoe FOK! eruitziet op je scherm.
ook last van een zonnesteek Gert, wie gaat er met dit weer nu joggen, hier is geen kip op straat, laat staan mensen die zich uit de naad rennen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
Ik kan me dat ook voorstellen, alleen denk ik niet dat je dat in kunt stellen cq of dat ooit gedaan wordt. Vroeger veel in internetcafé's gezeten, daar was het nooit het geval, kon je gewoon het bureaublad volbouwenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nu een "eigen" laptop heeft die van iemand anders is, of een laptop die alleen voor internet gebruikt kan worden van bijvoorbeeld het ziekenhuis.
Ik kan me zo voorstellen dat je op sommige openbare computers niet zomaar wat kunt opslaan, ook niet op het bureaublad.
Je bent gewoon aan het trainen hè?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |