quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op: [RLS SC #796] Duimen voor Deisyy haar zusje.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
De nieuwe layout went echt wel, en snel ook. Ik vond het heel erg eerst en moest onwijs wennen maar na 2 dagen was ik alweer vergeten dat hij nieuw was. Alleen dat van die smileys vind ik ook jammer en te lui om de codes die ik niet ken uit mijn hoofd te leren.
Ik heb daar thuis ook last van in Firefox, maar hier op het werk (Safari en heeeul veul werkgeheugen) geen last van.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja? Ga ik heel erg wennen aan het feit dat verschillende gedeeltes van de lay out op verschillende snelheden bewegen als ik scroll? Dus de helft nog 10 cm naar beneden hangt terwijl de rest al bij het einde van de pagina is? Ik denk namelijk zelf dat ik daar niet aan ga wennen.
Moet je op het moment dat je hem wilt uploaden wel op een computer zitten waarop je wat kunt opslaan....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet hem toch verplicht naar Fok uploaden tegenwoordig, dus dat maakt volgens mij niet zoveel uit op wat voor computer je zit.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik niet in discussie gaan met dedit is erger dan de holocaust
-roepertjes hier.
Sorry hoor, maar dat van die emoticons is echt absurd, vooral omdat het in FF wel werkt en IE niet, en Danny heeft nota bene zo'n afkeer van FF.... zorg dan iig dat het in IE werkt voor je het iedere keer in de testfase forumbreed doorheen knalt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
De nieuwe layout went echt wel, en snel ook. Ik vond het heel erg eerst en moest onwijs wennen maar na 2 dagen was ik alweer vergeten dat hij nieuw was. Alleen dat van die smileys vind ik ook jammer en te lui om de codes die ik niet ken uit mijn hoofd te leren.
NIeuwe layout is steeds maar heel kort online, kan goed hoor dat je het gewoon mist iedere keer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
Of ligt het aan FF en dat ik 'Bagger' qua lay-out heb/had dat ik niks merk?
Ik zou toch ooit wel iets mee moeten hebben gekregen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat van die emoticons is echt absurd, vooral omdat het in FF wel werkt en IE niet, en Danny heeft nota bene zo'n afkeer van FF.... zorg dan iig dat het in IE werkt voor je het iedere keer in de testfase forumbreed doorheen knalt.
Uiteraard, omdat niemand post 300 leest en het wederom een kwaliteitspost was.... want van mijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]De nieuwe layout post posts zelfs dubbel
![]()
![]()
![]()
Even op bureaublad zetten, uploaden en weer weggooien?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je op het moment dat je hem wilt uploaden wel op een computer zitten waarop je wat kunt opslaan....
Ik weet niet of ze nu een "eigen" laptop heeft die van iemand anders is, of een laptop die alleen voor internet gebruikt kan worden van bijvoorbeeld het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Even op bureaublad zetten, uploaden en weer weggooien?
Layout is idd de vormgeving, dus hoe FOK! eruitziet op je scherm.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
ik snap er geen moer van waar jullie het over hebben, ja layout dat is toch vormgeving of heb ik dat ook alweer verkeerd.
snap niet dat ze geen rekening met Toverheks hier houden die mensen van FOK
kijk mijn avatar komt nu helemaal goed van pas, lekker![]()
Succes, vergeet je water niet en doe rondjes om de vijver ofzo, dan kun je tenminste instant verkoeling vindenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
Volgens mij is het nu wel warm genoeg, Joggen!![]()
oke, dus die had ik goed.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Layout is idd de vormgeving, dus hoe FOK! eruitziet op je scherm.
ook last van een zonnesteek Gert, wie gaat er met dit weer nu joggen, hier is geen kip op straat, laat staan mensen die zich uit de naad rennen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
Ik kan me dat ook voorstellen, alleen denk ik niet dat je dat in kunt stellen cq of dat ooit gedaan wordt. Vroeger veel in internetcafé's gezeten, daar was het nooit het geval, kon je gewoon het bureaublad volbouwenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nu een "eigen" laptop heeft die van iemand anders is, of een laptop die alleen voor internet gebruikt kan worden van bijvoorbeeld het ziekenhuis.
Ik kan me zo voorstellen dat je op sommige openbare computers niet zomaar wat kunt opslaan, ook niet op het bureaublad.
Je bent gewoon aan het trainen hè?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
voor wat traint hij dan Noek, ben niet nieuwschierig hoor.quote:
Voor een ontspannend hardlooprondje met mij. Nou ja, ontspannend...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor wat traint hij dan Noek, ben niet nieuwschierig hoor.
gaat ie misschien de marathon van NY lopen of???
oh, dus jullie hollen samen, maar waarom lig je achter, hup joggingbroekje aan, mp 3 in de oren en rennen maar, wel bijhouden hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor een ontspannend hardlooprondje met mij. Nou ja, ontspannend...
Ik lig nu een week achter op schema. Op karakter dan maar!
wtfbbqquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
Nou, ik zag in het gemeentehuis (waar het CWI ook zit) een hele voorraad openbare computers staan, en er mag dan wel een jongentje Runescape hebben zitten spelen, maar het zou me niets verbazen als je daar niet zomaar wat op het bureaublad kunt opslaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan me dat ook voorstellen, alleen denk ik niet dat je dat in kunt stellen cq of dat ooit gedaan wordt. Vroeger veel in internetcafé's gezeten, daar was het nooit het geval, kon je gewoon het bureaublad volbouwenEn op vakantie in het buitenland ook.
Maargoed, maandag komt ze weer lekker thuis dus dan kan het alsnog, ik heb ook paint op de computer
Toevallig moet ik komende week naar het gemeentehuis, zal eens kijken wat daar loos is dan, nu wil ik het weten ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik zag in het gemeentehuis (waar het CWI ook zit) een hele voorraad openbare computers staan, en er mag dan wel een jongentje runescape hebben zitten spelen, maar het zou me niets verbazen als je daar niet zomaar wat op het bureaublad kunt opslaan.
Sterker nog, het zou me eigenlijk verbazen als dat bij zo'n instelling gewoon wel kon.
Ja, zoiets dacht ik ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op de meeste openbare computers kun je opslaan wat je wil, maar een stukje hard- en/of software zorgt ervoor dat zodra je opnieuw opstart je weer met een verse desktop aanvangt.
Oh neeee, ik heb sinds gisteravond 3 uren spinnen in mijn benen zitten en als ik nu al de trap oploop dan janken de benen. Vanavond fiets ik dat er rustig uit. Kan ik morgen wel weer lopen, hoop ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:04 schreef Toverheks het volgende:
oh, dus jullie hollen samen, maar waarom lig je achter, hup joggingbroekje aan, mp 3 in de oren en rennen maar, wel bijhouden hoor.
oh oke, ja dat spinnen wat je doet lijkt me ook zwaar, dat trappen steeds onder (je weet wel wat ik bedoel), wat zal jij eigenlijk gespierde kuiten hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh neeee, ik heb sinds gisteravond 3 uren spinnen in mijn benen zitten en als ik nu al de trap oploop dan janken de benen. Vanavond fiets ik dat er rustig uit. Kan ik morgen wel weer lopen, hoop ik.
Maar wij hollen nog niet samen hoor. Dat zou een jedoe zijn!
Niet ieder gemeentehuis heeft ook een CWI intern, bij mijn gemeente is het iig niet zo, en ik weet vrij zeker dat ik daar weer geen openbare PC's heb zien staan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toevallig moet ik komende week naar het gemeentehuis, zal eens kijken wat daar loos is dan, nu wil ik het weten ook
ik kijk wel sport, en huishouden is op zich ook een zware sport, trapje op trapje af, zjouwen met wasmanden, pannen en zakken aardappelenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ging vroeger sporten om te zweten. Wat dat betreft is het ideaal sportweer, hoef er niets voor te doen.
Dan zou je dus zonder noemenswaardige problemen op een PC bij het CWI een virus kunnen opslaan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op de meeste openbare computers kun je opslaan wat je wil, maar een stukje hard- en/of software zorgt ervoor dat zodra je opnieuw opstart je weer met een verse desktop aanvangt.
Nee, dat gaat niet elektrisch. Daar krijg je wel kuiten van ja en een bolle ass.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:16 schreef Toverheks het volgende:
oh oke, ja dat spinnen wat je doet lijkt me ook zwaar, dat trappen steeds onder (je weet wel wat ik bedoel), wat zal jij eigenlijk gespierde kuiten hebben
of gaat het elektrisch bedenk ik me net.
lijkt me heel leuk om te doen, maar jij geeft toch les enzo, je bent toch spinjuf, ja ben ook van de crea bea maar niet zoals jij, ik brei en haak enzoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet elektrisch. Daar krijg je wel kuiten van ja en een bolle ass.
Dat is minder maar het is zwaar verslavend. Blije stofjes ftw!
Ik weet dat ze bij ons een openbaar archief hebben dat gewoon toegankelijk is tijdens openingsuren. Nu dénk ik dat dat niet een enorme bibliotheek is met oude boeken, maar gewoon een rijtje computers. Maar dan zou ik dus even moeten gaan kijken want ben er nooit geweest. En als ik er toch benquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet ieder gemeentehuis heeft ook een CWI intern, bij mijn gemeente is het iig niet zo, en ik weet vrij zeker dat ik daar weer geen openbare PC's heb zien staan.
ja, maar kom je dan niet weer opnieuw in die molen van het UWVquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb blijkbaar de verkeerde info doorgegeven aan het UWV.
Gaan we dat toch lekker opnieuw doorgeven. Waarom makkelijk doen als het op mijn manier kan.
Ja, ik geef les. Wat brei en haak je?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:21 schreef Toverheks het volgende:
lijkt me heel leuk om te doen, maar jij geeft toch les enzo, je bent toch spinjuf, ja ben ook van de crea bea maar niet zoals jij, ik brei en haak enzo
Verkeerde info? Had je de gegevens van een ander ingevuld?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef Copycat het volgende:
Gaan we dat toch lekker opnieuw doorgeven. Waarom makkelijk doen als het op mijn manier kan.
OMG.... wat is er deze keer misgegaan??quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef Copycat het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Toverheks het volgende:
ja, maar kom je dan niet weer opnieuw in die molen van het UWV
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik geef les. Wat brei en haak je?
Ik kan wel breien. Was wel tof want dan had je van die hele dikke naalden en in de winter kon je dan per dag een hele sjaal breien. Helemaal hip ende happening was dat.
oh, nou hoop dat het dan opgelost wordt voor je, en dat je niet net zoals ik de eerste 4 maanden geen cent van ze kreeg, werd onderhouden door mijn kids.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Het gaat om augustus, of ik dan al wel of niet in de WW kan. Met wat ik heb doorgegeven, kan dat pas in september, maar volgens collega's in hetzelfde schuitje moet ik alleen het besluit van de kantonrechter opsturen en ze niet wijzer maken dan ze zijn.
Ik heb dat andere (over een beëindigingsovereenkomst) mondeling verteld, dus daar heb ik me gewoon in vergist. Domme ik.
GA DAN KLAGEN !!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Al heeft ie 100 nieuwe lay-outs, de wijze waarop er met de eindegebruiker wordt omgegaan zuigt enorm. Dan weer massaal gedwongen naar nieuw, dan weer terug. Zout op met die meuk en laat de mensen zelf kiezen.
Uiteindelijk wil hij natuurlijk naar één lay-out met meer of minder mogelijkheden al naar gelang abo of niet., dit om één en ander beter in de hand te houden. Maar doe dit dan niet op deze manier
Oh... wat knap gedaan !!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb ik verleden jaar gemaakt, gewoon wibrarestjes hoor. en van vriendin kreeg ik ook restjes. wel ouderwets he.![]()
ligt op mijn bed, deur open en dat is het staat nog klein kastje met tv en vol is het in mijn poppenhuis
aai.gif, warm wa?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Al heeft ie 100 nieuwe lay-outs, de wijze waarop er met de eindegebruiker wordt omgegaan zuigt enorm. Dan weer massaal gedwongen naar nieuw, dan weer terug. Zout op met die meuk en laat de mensen zelf kiezen.
Uiteindelijk wil hij natuurlijk naar één lay-out met meer of minder mogelijkheden al naar gelang abo of niet., dit om één en ander beter in de hand te houden. Maar doe dit dan niet op deze manier
ben wel verslaafd aan wol, oh wat klinkt dat outbollig he hahaa maar echt elk dorpje en stadje wil ik een wolwinkel in.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik geef les. Wat brei en haak je?
Ik kan wel breien. Was wel tof want dan had je van die hele dikke naalden en in de winter kon je dan per dag een hele sjaal breien. Helemaal hip ende happening was dat.
Nee, want er staat natuurlijk ook een virusscanner op.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zou je dus zonder noemenswaardige problemen op een PC bij het CWI een virus kunnen opslaan?
Nouhou, zo ouderwets is dat niet hoor. Het is best wel Pip enzo. Ik zie het genoeg iig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb ik verleden jaar gemaakt, gewoon wibrarestjes hoor. en van vriendin kreeg ik ook restjes. wel ouderwets he.![]()
ligt op mijn bed, deur open en dat is het staat nog klein kastje met tv en vol is het in mijn poppenhuis
Ja, en die zijn allemaal zo geweldig....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, want er staat natuurlijk ook een virusscanner op.
Dat deed ik tochquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
GA DAN KLAGEN !!!![]()
Nieuwe forumlayout sneaktopic #5
ik von hem gisteren best meevallen
En dan ook in maximaal een half uur. Arm Heksje.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voorzie een Vraag-hier-je-originele-Heksie-beddesprei-aan-topic.
in pop art kleurtjesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voorzie een Vraag-hier-je-originele-Heksie-beddesprei-aan-topic.
Nou, ik vraag me vooral af hoe je er in gaat liggen enzoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:32 schreef beequeen het volgende:
Tof, heksje! Maar hoe maak jij je bed op?
Ik vind wol ook leuk. Al die kleurtjes en zachte structuurtjes. Fijn is dat!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben wel verslaafd aan wol, oh wat klinkt dat outbollig he hahaa maar echt elk dorpje en stadje wil ik een wolwinkel in.
nu brei ik met turkse wol breit erg lekker.
je hebt een leuk beroep Noek, lijkt me.
Have fun en neem een kouwe klets. Proost.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:31 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ik ga met mijn geVeete beentjes en okseltjes de stad in. Ik hoop echt datex
zijn dochtertje meeneemt.
hijg ...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat deed ik toch
Zowel hier als daar is trouwens zinloos. Danny voelt zich meestal gelijk aangevallen en schiet prompt in de verdediging. Gelukkig heeft ie altijd wat modjes en "hijg-hijg users" om zich heen die hem weer overeind helpen door hem naar de mond te praten
erg he, ik kruip erop, dan stop ik eerst bij de muur in, kruip achteruit en dan maar recht trekken, want hou van strak opgemaakte bedden. ja ik weet het, erg klein, doe ook de deur half open, wurm me er door en dan moet ik schuin opzij weer de deur dicht doen en dan kan ik zo mijn bed inrollen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:32 schreef beequeen het volgende:
Tof, heksje! Maar hoe maak jij je bed op?
Ons wolwinkeltje is vorig jaar opgedoekt omdat de dochter de boel niet over wilde nemen en het (overigens ontzettend schattige) vrouwtje serieus bijna 100 was.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben wel verslaafd aan wol, oh wat klinkt dat outbollig he hahaa maar echt elk dorpje en stadje wil ik een wolwinkel in.
nu brei ik met turkse wol breit erg lekker.
Kruipend, neem ik aan. Vanaf het voeteneind.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:33 schreef Leandra het volgende:
Nou, ik vraag me vooral af hoe je er in gaat liggen enzo
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
erg he, ik kruip erop, dan stop ik eerst bij de muur in, kruip achteruit en dan maar recht trekken, want hou van strak opgemaakte bedden. ja ik weet het, erg klein, doe ook de deur half open, wurm me er door en dan moet ik schuin opzij weer de deur dicht doen en dan kan ik zo mijn bed inrollen.
lijkt wel een bedstee, alleen met een raam voor het bed is het ongeveer nog 50 cm en dat is het kamertje, al noem ik hetzelf het hok.
Valt mee, zit in m'n adamskostuum in de tuin en de ventilator staat pal naast mijquote:
Zo lief!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:35 schreef Toverheks het volgende:
erg he, ik kruip erop, dan stop ik eerst bij de muur in, kruip achteruit en dan maar recht trekken, want hou van strak opgemaakte bedden. ja ik weet het, erg klein, doe ook de deur half open, wurm me er door en dan moet ik schuin opzij weer de deur dicht doen en dan kan ik zo mijn bed inrollen.
lijkt wel een bedstee, alleen met een raam voor het bed is het ongeveer nog 50 cm en dat is het kamertje, al noem ik hetzelf het hok.
Goeie hemel, ik krijg het al warm als ik er alleen al aan denk. Even visualiseren.....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:35 schreef Toverheks het volgende:
Nee, ik heb enkel hier een reactie gegeven, daar is het zinloos, net zoals hier trouwens.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:34 schreef FANN het volgende:
[..]
hijg ...
![]()
ow ... dus je hebt daar al gereageerd ... sorry heur da wist ik niet
nou zal ik ook maar gelijk uit de doeken doen, ik lig eerst schuin bij het voeteneind want daar staat mijn ieneminie tv, en heeft ook kleine ondertiteling, dan denk ik, ja ik krijg slaap, sleep mijn kussens naar het hoofdeinde en ga heerlijk in het midden liggen knorren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me vooral af hoe je er in gaat liggen enzo
Heb je geen ander bed waar je in kunt gaan liggen, dan blijft deze mooi strak erbij liggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Valt mee, zit in m'n adamskostuum in de tuin en de ventilator staat pal naast mij![]()
De thermometer geeft wel 37,2 graden in de schaduw aan
En de kinderen hebben allebei een grotere kamer?? Of is dit echt de ouderslaapkamer en hebben die nog kleinere slaapkamers?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zal ik ook maar gelijk uit de doeken doen, ik lig eerst schuin bij het voeteneind want daar staat mijn ieneminie tv, en heeft ook kleine ondertiteling, dan denk ik, ja ik krijg slaap, sleep mijn kussens naar het hoofdeinde en ga heerlijk in het midden liggen knorren.
ja ik weet het is ff behelpen, maar als ik ooit rijk wordt koop ik een aannemer die gewoon een stukje huis erbij bouwd een serre of zoietsik droom graag hhahaha de woningbouw ziet me aankomen.
Ja, dan was het een wollig verhaal en lag alles onder een dekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:42 schreef beequeen het volgende:
Als de mensheid uit meer Heksjes zou bestaan, zag de wereld er heel anders uit.![]()
Tour tijd.
nee, en ook geen kamertje over, we hebben geen zolder en de boxen zitten naast de straat en daar tocht het zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je geen ander bed waar je in kunt gaan liggen, dan blijft deze mooi strak erbij liggen
Da's ook niks, veel te warm.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dan was het een wollig verhaal en lag alles onder een deken
ja Teun,. laat ff zien, we beloven we slaan ze niet op op onze computerquote:
ik beloof niks !quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Teun,. laat ff zien, we beloven we slaan ze niet op op onze computer
Wrom, zo raar is dat toch nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pics!
Nee, niet omdat het ráár isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wrom, zo raar is dat toch niet
't Is mijn eigen tuin, niemand ziet het, alleen één buurman en dat komt omdat hij 2,05 mtr. hoog op z'n hoeven staat. Die weet dan ook van iedereen op het park wie bloot in de tuin zit of ligt en hij vind het prima.
dus datquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
zorg dan iig dat het in IE werkt voor je het iedere keer in de testfase forumbreed doorheen knalt.
ja boven heb ik 2 slaapkamers, die jongen bewoond de grootste maar dat komt zegt hij, hij heeft de grootste tv aan zijn muur hangen dan moet je van afstand kunnen kijken, die meid heeft ( was vroeger zolderkamertje met schuin dak)maar is ook vrij klein en nu is het boven niet te harde zo warm. we hebben 10 jaar terug dakkapellen gekregen ( a 35 gulden in de maand bij je huur) maar die kan nu staan in haar kamertje.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de kinderen hebben allebei een grotere kamer?? Of is dit echt de ouderslaapkamer en hebben die nog kleinere slaapkamers?
Volgens mij zou mijn bed van 180x220 er niet eens inpassen.... of dat de deur dan niet meer open of dicht kan
ah dat zeg jij dus ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jups, ik vind het een soort van minachting voor je gebruikers. Op het werk ben ik er ook altijd pontificaal tegen (bijvoorbeeld standaardpagina van de browser op het intranet van de toko). Zorg gewoon dat het aantrekkelijk is voor iedereen, dan nemen mensen het vanuit zichzelf wel.quote:
dan kom je er nog mooi vanafquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef Copycat het volgende:
Ja, echt geweldig zulke dingen....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan kom je er nog mooi vanaf
Het kan namelijk ook zo zijn dat je samen met een medewerker een formulier invult, voor welke uitkering je in aanmerking komt, en dat het dan om de verkeerde uitkering blijkt te gaan. Krijg je een officiële waarschuwing thuis, als je dat nog een keer doet dat je dan een boete krijgt![]()
hahahhaa wat een stelletje zeikerds zitten daar, heb er ff wat neergezetquote:
Oeh nou! *duimtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
nou, het is 3 uur geweest, hoop dat alles goed verlopen is met Deisyy haar zusje en dat we gauw wat horen van Deisyy.
yep ! ik hoop met je mee..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
nou, het is 3 uur geweest, hoop dat alles goed verlopen is met Deisyy haar zusje en dat we gauw wat horen van Deisyy.
Dat hoop ik ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
oh.. met zo'n creatieveling als Ian straks in huis ga je helemaal scorenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Omg! Krijg net een mailtje van de verpakkingsfabriek over mijn nieuwe feestdagenverpakkingen voor de Spar, hij vindt ze inspirerend en verfrissend!En die doet ook verpakkingen voor AH enzo. Weeeeeh!
*beetje trots is
Tofquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Omg! Krijg net een mailtje van de verpakkingsfabriek over mijn nieuwe feestdagenverpakkingen voor de Spar, hij vindt ze inspirerend en verfrissend!En die doet ook verpakkingen voor AH enzo. Weeeeeh!
*beetje trots is
Tofheid! Ibu en Meracetamol FTW.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
*beetje trots is
Dat stond wel op de planning ja, over een aantal jaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:13 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. met zo'n creatieveling als Ian straks in huis ga je helemaal scoren![]()
voordat je het weet ben je eigen baas
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat stond wel op de planning ja, over een aantal jaar.
oh wat leuk Mera nou hopen dat het balletje verder gaat rollen en je straks de aanbiedingen niet eens meer aan kan, dat je gewoon wereld beroemd wordt in reklameland.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
*beetje trots is
Ja!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ah goedzo Mera!
Dat was wat je toen zo leuk vond om te doen of niet?
Leuk!
Leuk, nou hop, reclamebureautje opzetten. Kun je alvast proberen wat opdrachten binnen te halen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
*beetje trots is
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook last van een zonnesteek Gert, wie gaat er met dit weer nu joggen, hier is geen kip op straat, laat staan mensen die zich uit de naad rennen.
nou wens je ieder geval veel plezier
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
*beetje trots is
Die opdrachten zitten wel goed, moet nu zelfs vaak nee zeggen want te druk. Maar ik ben een mietje, eigen zaak opzetten naast je fulltime baan is voor mij teveel van het goedequote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Leuk, nou hop, reclamebureautje opzetten. Kun je alvast proberen wat opdrachten binnen te halen.
en dat je dan gevraagd wordt om reclame te maken voor een Koning in een heel ver land en dat die heule knappe Koning dan verliefd op je wordt en dat jullie dan gaan trouwen, net als Prinses Gracia van Monaco indertijd en dan ben je dus Koningin van dat verre land en dan ga je in een immens paleis wonen met gouden deurkrukken en badkranen en dat ze dan films van je gaan maken waardoor je ook nog de bekendste Holywood-ster wordt die ooit heeft geleefd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat leuk Mera nou hopen dat het balletje verder gaat rollen en je straks de aanbiedingen niet eens meer aan kan, dat je gewoon wereld beroemd wordt in reklameland.
Dat zou een mop zijn ofniequote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het soms een chagrijnig kijkende pandapaashaas?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:34 schreef Jian het volgende:
[..]
en dat je dan gevraagd wordt om reclame te maken voor een Koning in een heel ver land en dat die heule knappe Koning dan verliefd op je wordt en dat jullie dan gaan trouwen, net als Prinses Gracia van Monaco indertijd en dan ben je dus Koningin van dat verre land en dan ga je in een immens paleis wonen met gouden deurkrukken en badkranen en dat ze dan films van je gaan maken waardoor je ook nog de bekendste Holywood-ster wordt die ooit heeft geleefd.
Zo en over hoe je later President van de Verenigde Staten wordt en zelfs de 1e President van de Wereld schrijf ik later ......
![]()
sorry, tis de warmte
Juistem, danku!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vergeet één klein detail
Ian.
Nou mijn vriendje is hier ook eindelijk, zo maar eens klaar maken voor het strand
nou heb respekt voor je, en vooral met dit weer, doe het je niet naquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
"Uit de naad", ben je mal. En anders brei jij 'm wel weer vast toch?
Het is 10 minuten (s)joggen naar de fitness. Daar 40 minuten airconditioned aan wat gewichtjes trekken, dan weer naar buiten, -POEF!- doet de warmte, en dan met een omweg nog een kwartiertje terugrennen.
Dat 2x per week, en nog 1x per week alleen joggen.
Eigenlijk zijn het alleen maar onderhoudsbeurten. Ik ben niet aan het oefenen voor een marathon of Rambo-look.
Noek daarentegen traint minstens 12 uur per week op vol gas, die heeft zó'n ontzettend veel betere conditie. En dan nog is ze bang dat ik haar eruit ga lopen. Uhuh, en Nederland wint van Spanje zondag.![]()
Trouwens, het joggen is best OK met dit weer, alleen dat názweten. Dat houdt maar niet op. Kom nét onder de douche vandaan maar ik ga zo weer. [ afbeelding ]
Zo dan, drie witregels met één smiley, daar is zo'n hoerenpompon niks bij.
Als je met dit weer midden op de dag gaat joggen ben je gewoon niet wijsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou heb respekt voor je, en vooral met dit weer, doe het je niet na
onthoud 1 ding Mera, als je dit droomt dan moet je het ook eens uitvoeren, en wat je zegt je bent nog jong dus alle tijd, maar je komt er wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die opdrachten zitten wel goed, moet nu zelfs vaak nee zeggen want te druk. Maar ik ben een mietje, eigen zaak opzetten naast je fulltime baan is voor mij teveel van het goedeEn baan opzeggen heb ik het lef niet voor, zeker nu niet.
![]()
Komt vast nog wel, ben nog jong genoeg.![]()
Nog een uurtje en dan eerst vakantie!
Ja, maar dan moet je het uiteindelijk wel doen. 't Zit bij mij al 28 jaar in m'n kop en het komt er maar niet van. Het is altijd lastig om schijnbare zekerheden op te gevenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
onthoud 1 ding Mera, als je dit droomt dan moet je het ook eens uitvoeren, en wat je zegt je bent nog jong dus alle tijd, maar je komt er wel.
dat zeg ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
onthoud 1 ding Mera, als je dit droomt dan moet je het ook eens uitvoeren, en wat je zegt je bent nog jong dus alle tijd, maar je komt er wel.
Het zat bij mij jaren geleden al in mijn kop en toen heb ik maar gedaan en daarom zit ik nu op kantoor zonder airco om nog even een paar zaken af te ronden i.p.v. een snipperdag te nemen met dit weer en te denken bekijk het allemaal maar,zonder mij gaat het ook wel doorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je het uiteindelijk wel doen. 't Zit bij mij al 28 jaar in m'n kop en het komt er maar niet van. Het is altijd lastig om schijnbare zekerheden op te geven
Ach, voordeel: je bent morgen niet verbrandquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zat bij mij jaren geleden al in mijn kop en toen heb ik maar gedaan en daarom zit ik nu op kantoor zonder airco om nog even een paar zaken af te ronden i.p.v. een snipperdag te nemen met dit weer en te denken bekijk het allemaal maar,zonder mij gaat het ook wel door![]()
Zekerheid in het leven is een illusie dus hou op om je daaraan vast te klampen ! werkt heel bevrijdendquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:50 schreef Leandra het volgende:
Ik weet echter niet of je juist een droom moet najagen als je nog jong bent en weinig te verliezen hebt, of als je al wat ouder bent en met een hoop pech zelfs je huis en alles wat je hebt zou kunnen verliezen als het misgaat??
Dank je , daar knap ik echt van opquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, voordeel: je bent morgen niet verbrand
Dat hadden wij dus aan de hand. Er vond een reoganisatie plaats bij het bedrijf waar Vic werkte. Hij heeft ontslag genomen en is voor zichzelf begonnen op 46 jarige leeftijd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:50 schreef Leandra het volgende:
Ik weet echter niet of je juist een droom moet najagen als je nog jong bent en weinig te verliezen hebt, of als je al wat ouder bent en met een hoop pech zelfs je huis en alles wat je hebt zou kunnen verliezen als het misgaat??
ja ik heb wel zoiets van durf de stap te zetten, nu of later anders krijg je je hele leven er misschien spijt van.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:50 schreef Leandra het volgende:
ach, wat zijn zekerheden, niets is zeker in dit leven, een bedrijf waar je werkt kan ook over de kop gaan, een bedrijf wat je zelf opstart ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zekerheden in het leven, daar bestaan er idd maar weinig van.
Yup, tis alleen zo eng om je dat realiseren, maar als je durft ....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Welnee, je beschrijft het heel aardigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, wat zijn zekerheden, niets is zeker in dit leven, een bedrijf waar je werkt kan ook over de kop gaan, een bedrijf wat je zelf opstart ook.
moeilijk onderwerp dit.
Kan me voorstellen en dan zit je nog in een situatie dat je echt iets moet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hadden wij dus aan de hand. Er vond een reoganisatie plaats bij het bedrijf waar Vic werkte. Hij heeft ontslag genomen en is voor zichzelf begonnen op 46 jarige leeftijd.
Gelukkig pakte het goed uit, door zijn contacten her en der, maar ik vond het doodeng destijds.
Zo'n sprei heb ik nog ergens liggen Heksje, denk bij oudste dochter. Ooit eens gekregen van een mevrouw waar mijn moeder werkte, dat mensje deed niet anders.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:32 schreef Toverheks het volgende:
dank jullie voor de complimentjesdaar was het niet om te doen hoor.
nee was niet zoveel werk, vond het leuk om te doen, kan er zo nog 1 maken voor de kids, maar die zijn er niet zuinig op dus die wachten nog maar ff.
heb er 1 hier liggen had mijn oma gemaakt en mijn zus heeft er 2 van mijn oma, en vind, als je zoiets maakt veel tijd zit erin dan moet je het ook waard wezen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:02 schreef beequeen het volgende:
Ondertussen zit ik de Tour te kijken terwijl ik weet dat Vic langs de route staat, 30 km voor de aankomst in Gueugnon. Life sucks.
Als ik trouwens die foto zie heb ik gevoel dat jij in een kast slaapt!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:32 schreef Toverheks het volgende:
dank jullie voor de complimentjesdaar was het niet om te doen hoor.
nee was niet zoveel werk, vond het leuk om te doen, kan er zo nog 1 maken voor de kids, maar die zijn er niet zuinig op dus die wachten nog maar ff.
heb er 1 hier liggen had mijn oma gemaakt en mijn zus heeft er 2 van mijn oma, en vind, als je zoiets maakt veel tijd zit erin dan moet je het ook waard wezen.
Klopt, maar eng was het wel. Ik ben iemand van zekerheid, kijk waar het mij gebracht heeft.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
Kan me voorstellen en dan zit je nog in een situatie dat je echt iets moet.
Overigens lijkt 46 me dan weer geen leeftijd om nog iets in de reclame te beginnen, ik denk dat je er op dat gebied echt eerder bij moet zijn.
kwam net met afstoffen bij de tv, zelf die straalt hitte af.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:02 schreef beequeen het volgende:
Ondertussen zit ik de Tour te kijken terwijl ik weet dat Vic langs de route staat, 30 km voor de aankomst in Gueugnon. Life sucks.
Ik weet, maar bij Mera zou het wel om reclame gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar eng was het wel. Ik ben iemand van zekerheid, kijk waar het mij gebracht heeft.![]()
Geen reclame, zonwering.
doe je dat nog steeds van die deken, dat was lang geleden al he dat we het erover hadden en dat ik die link van je kreeg. hoop dat als hij klaar is je ff foto stuurd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zo'n sprei heb ik nog ergens liggen Heksje, denk bij oudste dochter. Ooit eens gekregen van een mevrouw waar mijn moeder werkte, dat mensje deed niet anders.
Zelf ben ik nog steeds bezig met de Groninger meebreideken. Nah, nu even niet want met dit weer krijg je zulke zweethandjes, kun je geen breinaald vasthouden. Maar heb hem inmiddels klaar gezien bij een vriendin en is wel erg leuk geworden!
Thnx. Echt, dit voelt zo raar.quote:
True.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thnx. Echt, dit voelt zo raar.![]()
Ik zet de tv uit en ga douchen. Beter.
Ik vind het ook prima hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wrom, zo raar is dat toch niet
't Is mijn eigen tuin, niemand ziet het, alleen één buurman en dat komt omdat hij 2,05 mtr. hoog op z'n hoeven staat. Die weet dan ook van iedereen op het park wie bloot in de tuin zit of ligt en hij vind het prima.
Ja, heel leuk, maar ik weet dat je het lief bedoelt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:07 schreef Toverheks het volgende:
oh wat leuk BQ, hij heeft tenminste ook een lekker zonnetje.
kwam net met afstoffen bij de tv, zelf die straald hitte af.
Leuk!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
*beetje trots is
ja stom zie pm.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, heel leuk, maar ik weet dat je het lief bedoelt.![]()
Nog geen nieuws van Dees en haar zus. Ik check later wel weer.
Gewoon doorlopen naar het naakstrand, meestal ruimte zat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Juistem, danku!![]()
Veel plezier op de mensen![]()
Oh ik stoor me ook absoluut niet aan naakte mensenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima hoorZit zelf ook het liefst in mijn geboortekostuumpje buiten, begrijp nooit waarom mensen dat raar vinden. Maar dat zal aan mij liggen. Niemand die me ziet, niemand hoeft zich eraan te storen, maar ze vinden het toch raar. Rare mensen.
Ja hoor, brei ook nog steeds maffe sokkiesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe je dat nog steeds van die deken, dat was lang geleden al he dat we het erover hadden en dat ik die link van je kreeg. hoop dat als hij klaar is je ff foto stuurd.![]()
en de sokken breien ook niet meer gedaan???
oke afgesproken, ach voor je het weet is het weer winter en kijken we het WK schaatsen, ken je lekker verder breien.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja hoor, brei ook nog steeds maffe sokkiesEn voor die deken moet ik heel veel verschillende lappjes breien en soms heb ik gewoon geen zin. En foto krijg je zeker als hij klaar is, over een jaartje of vijf ofzo
Je moet ook nooit naar je Pa luisteren, als ik dat had gedaan was ik nu getrouwd met eenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:11 schreef Toverheks het volgende:
weet je, ik wilde van af kind zijnde al Au Pair worden, liefst in Amerika iets van de wereld zien, maar ja ik mocht niet van mijn ouwe heer, was veel te gevaarlijk voor jonge meiden riep hij altijd, nou altijd dus spijt er van gehad dat ik niet doorzetten, ook toen ik 21 was, want ja pa was de baas.
en nu moet ik daar weer aan denken, van als ik nu jong was geweest had ik elke kans gegrepen om mijn dromen waar te maken.
niet dat ik nu niet gelukkig ben, ben de gelukkigste vrouw op deze aardkloot maar soms kijk je dan op je leven terug ( al ben ik nog lang niet bejaard) en denk ach ja als ik nu jong was!!
Moet eerlijk toegeven dat toen wij de eerste keer naar een naaktstrand gingen ik ook wel even iets had van: wil ik dit echt wel??? Maar was zo gewend en nu gaan we eigenlijk alleen maar meer naar naakstranden. Het is er over het algemeen een stuk rustiger, netter ook. Weet niet waar dat aan ligt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ik stoor me ook absoluut niet aan naakte mensen![]()
Alleen als ik het zelf zou doen zou ik het raar vinden ja, dat wel.
Stomme opvoeding ook.
Negeren, zonnesteek waarschijnlijk ofzoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:27 schreef Toverheks het volgende:
Nieuwe UI rage
kan iemand me ff vertellen, ik kreeg antwoord van iemand daar maar snap er de balle niet van wat hij/zij bedoelt hahaha
Nou dat krijg je dan mooi niet af en dus draag je het na die vijf dagen over aan een collega. Mazzelaarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog vijf dagen werken en dan vakantie. Krijg ik nu op de valreep voor ongeveer drie weken werk in m'n mik geschoven
En dan kom je terug en is alles verkeerd gedaan door die collega, krijg jij op je flikker en kun je het nog eens twee keer overdoen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou dat krijg je dan mooi niet af en dus draag je het na die vijf dagen over aan een collega. Mazzelaar
Zo moeilijk is dat werk van Teun nou ook weer nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan kom je terug en is alles verkeerd gedaan door die collega, krijg jij op je flikker en kun je het nog eens twee keer overdoen.
dan bouw je het langzaam af, eerst een dagje minder werken, dan 2 and so on.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die opdrachten zitten wel goed, moet nu zelfs vaak nee zeggen want te druk. Maar ik ben een mietje, eigen zaak opzetten naast je fulltime baan is voor mij teveel van het goedeEn baan opzeggen heb ik het lef niet voor, zeker nu niet.
![]()
Komt vast nog wel, ben nog jong genoeg.![]()
Nog een uurtje en dan eerst vakantie!
al moet ik zeggen dat het lastig is om met een eigen bedrijf (in de tijd van recessie zeker) het gevoel te hebben dat je de deur achter je dicht gooit om laten we zeggen 19 uur en dat je er dan ff klaar mee bent. Als startende ondernemer net voor de recessie heb je het nu eenmaal niet makkelijk (tenminste, de meesten niet) en ben je toch geneigd te pakken wat je pakken kan en zodoende wel een financieel gezond bedrijf te hebben, maar dus ook min of meer altijd aan het werk te zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, wat zijn zekerheden, niets is zeker in dit leven, een bedrijf waar je werkt kan ook over de kop gaan, een bedrijf wat je zelf opstart ook.
moeilijk onderwerp dit.
quote:
Het wordt nu door een collegaatje aan mij overgedragen, want zij gaat op vakantie. De afspraak was dat zij het af zou hebben voordat ze zou gaan, want ik ben er afhankelijk van. Ik kan het verder aan niemand anders overdragen, zij en ik zijn de enigen die weten van de hoed en de rand. Ze is wel weer kei-lief, dat helpt wel watquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou dat krijg je dan mooi niet af en dus draag je het na die vijf dagen over aan een collega. Mazzelaar
Blijft er dus voor twee weken tot na de vakantie liggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog vijf dagen werken en dan vakantie. Krijg ik nu op de valreep voor ongeveer drie weken werk in m'n mik geschoven
Dat is eigenlijk wel waar. Als je het een jaar of drie-vier doet, dan gaat 't redelijk vanzelfquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat werk van Teun nou ook weer niet
Ja, maar dat voelt niet goedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Blijft er dus voor twee weken tot na de vakantie liggen
Als ze zo lief was had ze zich aan die afspraak gehouden denk ik, nu is het: Daaaaaag Teun, hier is mijn meuk, doe jij het even? Ik ga met mijn cocktail op het strand hangen, dag hoor!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het wordt nu door een collegaatje aan mij overgedragen, want zij gaat op vakantie. De afspraak was dat zij het af zou hebben voordat ze zou gaan, want ik ben er afhankelijk van. Ik kan het verder aan niemand anders overdragen, zij en ik zijn de enigen die weten van de hoed en de rand. Ze is wel weer kei-lief, dat helpt wel wat
Ze doet hartstikke d'r best maar is ook druk. Maakt onderdeel uit van een heel klein team dat heel veel werk moet verzetten en ze was ook afhankelijk van derden die zaken aan moesten leveren en dat niet op tijd gedaan hebben. En dat waren natuurlijk weer eens docenten die gewoon overal schijt aan hebben en liever lui dan moe zijn (de paar goeden daargelaten)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ze zo lief was had ze zich aan die afspraak gehouden denk ik, nu is het: Daaaaaag Teun, hier is mijn meuk, doe jij het even? Ik ga met mijn cocktail op het strand hangen, dag hoor!
ben jij leraar teun??? misschien brutale vraag of je hebt wel eens gezegt wat je als beroep hebt dat ik daar over heen gelezen heb of gemist. ( dat kan ook)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
De grap is natuurlijk dat diezelfde docenten afhankelijk zijn voor het eindproduct in het volgende schooljaar en gelijk staan te gillen waarom het er nog niet is.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
En straks vermoedelijk op de fiets een ijsje gaat halen van 2 euro
je hebt het maar druk he Ian, maar je bent een *hit* hoor op FOK en je wordt beroemd later als je groot bentquote:
Nee, gelukkig niet zeg, ik zou er niet graag tussen zitten, tussen al die klagersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben jij leraar teun??? misschien brutale vraag of je hebt wel eens gezegt wat je als beroep hebt dat ik daar over heen gelezen heb of gemist. ( dat kan ook)
Trek je wel even een broek aan voordat je gaat?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
En straks vermoedelijk op de fiets een ijsje gaat halen van 2 euro
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trek je wel even een broek aan voordat je gaat?
voor jou had ik nog een ijsje in de vriezer bewaard.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trek je wel even een broek aan voordat je gaat?
Oh ja!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor jou had ik nog een ijsje in de vriezer bewaard.
[ afbeelding ]
een echt Disana haplekkerkoudijsje, net als verleden keer.
oh oke. dus leraren zijn klagers nou dat weet ik dan ook weerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zeg, ik zou er niet graag tussen zitten, tussen al die klagers
Ik gok dat ongeveer 50-60 procent niet veel anders doet dan klagen. De anderen doen gewoon wat ze moeten doen en heeft wel plezier.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke. dus leraren zijn klagers nou dat weet ik dan ook weer
moet een grap wezen he zag hem vanmorgen al ergens op Hyves van iemand.quote:
mag toch Disanaquote:
de koning van Lombardijen, maar dat rijmt weer nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit al een tijdje zo nu en dan te prakkiseren hoe dat met die laatste regel van het volkslied moet aanstaande zondag. Vooralsnog kom ik niet verder dan: De ko-ho-ho-ning van Hispanje zit vanavond verkeerd.
Hij zit de hele dag avatars te maken en met een handspiegel te kijken of het succes hem ook aan te zien valt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
valt niet op, maar tussen ons gezegt en gezwegen Ian heeft geen tijd meer voor ons
Als ik geen ava's zit te painten zit ik me af te trekken op de aandacht die ik er voor krijg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
valt niet op, maar tussen ons gezegt en gezwegen Ian heeft geen tijd meer voor ons
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik geen ava's zit te painten zit ik me af te trekken op de aandacht die ik er voor krijg.
maar je zag het he Schrutz, ik post en hoppa daar is ian, die houd ons gewoon in de gaten hahahaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zit de hele dag avatars te maken en met een handspiegel te kijken of het succes hem ook aan te zien valt.
Ik wil niet weten hoe jouw tekending er inmiddels uitziet dan..... want als ik kijk met welke snelheid het allemaal gaat dan lijkt het me sterk dat je na het rukken nog tijd hebt om een doekje te pakken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik geen ava's zit te painten zit ik me af te trekken op de aandacht die ik er voor krijg.
Was het in Zwolle niet warm dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
Zo, lekker tweeënhalf uur heet treinen van Groningen naar Arnhem. Gelukkig met tussenstop in Zwolle.
Drink jij wel eens een paar weken niet om te kijken of het je nog lukt om zonder alcohol te leven?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kan ik dan iig even de trein uit en nieuw bier halen
Hier 31.5quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Zo thuis, 26 graden hier maar in de huiskamer, Paradise
Nee, nooit. Hooguit een dag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Drink jij wel eens een paar weken niet om te kijken of het je nog lukt om zonder alcohol te leven?
Nou ja, zolang je het bij bier houdt en geen sterken drank neemt, kun je er aardig oud mee worden.quote:
In dat kader hebben we ook een fantastisch volksliedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks, wij zijn eindelijk underdog, we gaan ze sluipvermooren, heel sneaky
Ik drink nooit sterke drank, kan ik ook helemaal niet tegen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je het bij bier houdt en geen sterken drank neemt, kun je er aardig oud mee worden.
Pcies, dinsdag zingen wequote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In dat kader hebben we ook een fantastisch volkslied
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, dinsdag zingen we
Een prinse supporter van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd Zondag geliquideerd !
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jouw tekending er inmiddels uitziet dan..... want als ik kijk met welke snelheid het allemaal gaat dan lijkt het me sterk dat je na het rukken nog tijd hebt om een doekje te pakken.
veel plezier Pietje, en niet teveel van de sausjes snoepen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een ingelaste FOK!bbq, ben er ook niet vanaaf. kusjekroel
ja kwam ook weer ff kijken, denk dat het vanavond wordt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
Pfffffff............nog steeds niets van Dees. Nog even en we zijn aan topic drie toe
Bron: Telegraafquote:NOS en SBS6 slaan handen ineen bij huldiging
AMSTERDAM - Als het Nederlands elftal zondag wereldkampioen wordt, zullen SBS6 en de NOS de huldiging van de ploeg, dinsdag in Amsterdam, gezamenlijk in beeld brengen. Alle festiviteiten, inclusief een eventuele boottocht en de 'bordesscène' op het Museumplein, zijn zowel via SBS 6 als via de NOS op Nederland 1 live te volgen.
De omroepen hebben afgesproken dat de NOS de hele registratie van de huldiging voor zijn rekening neemt en deze beelden één op één aan SBS 6 doorzet. Tijdens de boottocht, die alleen doorgaat als het Nederlands elftal wereldkampioen wordt, vaart een 'neutrale' voetbalverslaggever van KNVB TV mee om spelers en staf te interviewen voor SBS 6 en de NOS.
SBS-directeur Eric van Stade laat wel weten dat het podium en de ruimte achter het podium, waar bijvoorbeeld ook de spelersvrouwen zijn, exclusief blijft voor SBS. „Het is voor ons het allerbelangrijkste dat heel Nederland kan meegenieten van alle beelden van wat hopelijk een historische dag in de geschiedenis van ons land gaat worden.”
Ook Jan de Jong, algemeen directeur van de NOS, is te spreken over de afspraken. „Ik ben blij met deze oplossing. Nu alleen nog even wereldkampioen worden, maar dat is een detail.”
Zet dinsdag maar in je agenda danquote:
quote:Alcoholverbod in treinen bij huldiging
AMSTERDAM - In alle treinen en op alle stations in Nederland geldt dinsdag een totaal alcohoholverbod. Het is verboden om alcohol te nuttigen of dronken te zijn op een station of in de trein.
Dit staat op de website van de gemeente Amsterdam, de stad waar de huldiging van het Nederlands elftal dinsdag plaatsvindt.
Oh gelukkig, dacht al dat ik de enige was zonder levenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dacht al dat ik de enige was zonder leven
usericonsquote:
50 kb.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zit er nu ook een limiet aan wat betreft filesize?
Dat sowieso, maar het was eerst maar 10 kb ofzo toch? Minder in elk geval dacht ik. Dus er is vooruitgang.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:05 schreef Dementor het volgende:
[..]dus de leuke bewegende avatars kunnen we nu ook vergeten.
Het is fuckin'kansloos! Roekka!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het was eerst maar 10 kb ofzo toch? Minder in elk geval dacht ik. Dus er is vooruitgang.
lol, ik hoop dat ie gelijk heeftquote:
Ja, Nowlife taferelen. Jammer hoorquote:
Je vergeet privacyquote:
Weer zo'n drogreden.quote:
En danny zijn gratis reclame kwijt zijn? rightquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weer zo'n drogreden.
Als ze om privacy geven dan zouden ze op z'n minst Google moeten blokkeren zodat dit topic niet binnen 5 minuten in de zoekresultaten verschijnt.
Maar wel bazelen over privacy.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En danny zijn gratis reclame kwijt zijn? right
Begint erop te lijken dat danny maar één ding denk; hoe kan ik meer verdienen met mijn sitequote:
Goed, daar kun je hem slecht ongelijk in geven, denk ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Begint erop te lijken dat danny maar één ding denk; hoe kan ik meer verdienen met mijn site
Ahww wat góed dat de operatie ok is gegaan, vast een hele opluchting!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Die TT's, wat lief![]()
Mijn zus is vanmorgen uiteindelijk toch pas om half 10 naar de ok gegaan, om kwart voor 4 werd mijn zwager gebeld door de chirurg, die vertelde dat de operatie naar wens was verlopen, ze hebben heel veel weg kunnen halen, maar niet alles. Over 10 dagen krijgen ze de uitslag in welke graad de tumor zich bevindt en aan de hand van die uitslag wordt de verdere behandeling bepaald.
Mijn zwager mocht al snel bij haar en belde even later zodat wij ook even bij haar konden. Nog geen uur nadat ze van de ok kwam, stond ik aan haar bed. Ze reageerde zelfs door heel zachtjes terug te fluisteren, wat een geweldig mooi moment. Toen de zuster vroeg welke dag het was mompelde ze "9 juli" ..."2010" om daar nog eens achteraan te mompelen dat ze daar op geoefend had.
We waren opgelucht dat vandaag dan eindelijk de dag was, de dag dat dat lelijke ding uit haar hoofd werd gehaald en nu ben ik blij dat deze dag voorbij is. De eerste stap is gezet en het was een goede.
Jullie medeleven doet me zo goed, bedankt
Heel mooi Deisy, ik hoop dat de rest ook weggehaalt wordtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:19 schreef Deisyy het volgende:
..
Tja, behalve dat ik Fok een sociale site vond ipv een commerciele en het daardoor steeds minder aantrekkelijk wordt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed, daar kun je hem slecht ongelijk in geven, denk ik.
Tja, dat vind ik ook, maar het moet toch ergens van betaald worden, en erop willen verdienen vind ik geen crime. Maargoed ik ben ook redelijk commercieel ingesteld.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, behalve dat ik Fok een sociale site vond ipv een commerciele en het daardoor steeds minder aantrekkelijk wordt.
Ik ben ook van de 'oude stam' zeg maar, die vind dat internet voor iedereen gratis toegankelijk moet zijn.
Stel je voor dat je voor Youtibe moest betalen?
Dan gaat ie maar werken voor zijn geldquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, dat vind ik ook, maar het moet toch ergens van betaald worden, en erop willen verdienen vind ik geen crime. Maargoed ik ben ook redelijk commercieel ingesteld.
Ah... hier heb ik de hele dag op gewacht...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus is vanmorgen uiteindelijk toch pas om half 10 naar de ok gegaan, om kwart voor 4 werd mijn zwager gebeld door de chirurg, die vertelde dat de operatie naar wens was verlopen, ze hebben heel veel weg kunnen halen, maar niet alles. Over 10 dagen krijgen ze de uitslag in welke graad de tumor zich bevindt en aan de hand van die uitslag wordt de verdere behandeling bepaald.
Mijn zwager mocht al snel bij haar en belde even later zodat wij ook even bij haar konden. Nog geen uur nadat ze van de ok kwam, stond ik aan haar bed. Ze reageerde zelfs door heel zachtjes terug te fluisteren, wat een geweldig mooi moment. Toen de zuster vroeg welke dag het was mompelde ze "9 juli" ..."2010" om daar nog eens achteraan te mompelen dat ze daar op geoefend had.
We waren opgelucht dat vandaag dan eindelijk de dag was, de dag dat dat lelijke ding uit haar hoofd werd gehaald en nu ben ik blij dat deze dag voorbij is. De eerste stap is gezet en het was een goede.
Als we dat tegen iedereen zeggen die een service aanbiedt tegen betaling wordt het wel een beetje saai hè?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan gaat ie maar werken voor zijn geld
Zoveel vernieuwingen en mogelijkheden heeft fok nou ook weer niet.
O Deissyy toch...............wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan!! Nu maar hopen dat met een verdere behandeling ook de restjes weg kunnen worden gehaald!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Tuurlijk, je kunt er altijd voor kiezen niet van die 'service' gebruik te maken. Dat is ook wat ik doe.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als we dat tegen iedereen zeggen die een service aanbiedt tegen betaling wordt het wel een beetje saai hè?![]()
Ik snap je punt hoor daar niet van.![]()
Bedank dat vuige 020 wijf op die bezemsteel maar, die is verantwoordelijk voor die TT'squote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Bikkelquote:
Ja, dat vind ik ook wel. Heb ongeveer 40 procent van de tijd in het zwaarste verzet gefietst (15 versnellingen toerfiets)quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel. Heb ongeveer 40 procent van de tijd in het zwaarste verzet gefietst (15 versnellingen toerfiets)
Fijn om te horen dat de operatie naar wens verlopen is! Heel veel sterkte de aankomende tijd!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Is ook zo, maar je zal aardig wat vocht verloren hebben denk ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eerst een beetje uitzweten, douchen is nu nutteloos.
Ik zweet meer dan dat ik plas op warme dagen. Het lekt bij mij bij het minste of geringste overal vanaf.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is ook zo, maar je zal aardig wat vocht verloren hebben denk ik
Dat lijkt me best lastig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zweet meer dan dat ik plas op warme dagen. Het lekt bij mij bij het minste of geringste overal vanaf.
Dat is het ook, ik kan mij op een warme dag wel vier keer douchen. Het voordeel is dat je het niet zo snel te warm hebt.quote:
Oh dat is wel grappig, een paar dagen geleden kon je nog veel winst maken als Spanje won.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:49 schreef Gert het volgende:
Zal ik geld op Spanje gaan zetten of niet?
De odd is 1.6 dus als je 100 euro wilt verdienen bij winst van Spanje, moet je 160 euro inzetten.
Ik zou op NL zetten. Win je nog meer mee ook dan. Maar niet teveel anders is het zonde.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:49 schreef Gert het volgende:
De odd is 1.6 dus als je 100 euro wilt verdienen bij winst van Spanje, moet je 160 euro inzetten.
Ik zou op Spanje zetten, Nederland heeft niets te zoeken in die finale.En was Jian het niet die zei dat je dan alleen maar kon winnen? Bij verlies heb je feest, bij winst heb je winst.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:49 schreef Gert het volgende:
Haha, ik heb dat nu al zo vaak gehoord.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou op Spanje zetten, Nederland heeft niets te zoeken in die finale.En was Jian het niet die zei dat je dan alleen maar kon winnen? Bij verlies heb je feest, bij winst heb je winst.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou op Spanje zetten, Nederland heeft niets te zoeken in die finale.En was Jian het niet die zei dat je dan alleen maar kon winnen? Bij verlies heb je feest, bij winst heb je winst.
Dus dan is het extra feest als voor je als Nederland wintquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:49 schreef Gert het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat nu al zo vaak gehoord.
Maar tot nu toe speelt Oranje overal doorheen.![]()
Ook deze wedstrijd zullen ze de bal op de voet nemen en zo door het net heen rennen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat nu al zo vaak gehoord.
Maar tot nu toe speelt Oranje overal doorheen.![]()
Ook deze wedstrijd zullen ze de bal op de voet nemen en zo door het net heen rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |