quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef HeatWave het volgende:
De finale 2006 had ie ook, als enige, fout.
Stond er niet een ban op voorspellen van wedstrijduitslagen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:56 schreef BrandX het volgende:
We gaan die Spanjaarden verslaan met 2-1, wat ik je brom![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zit hij op 75%, nog dichter bij 80%quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:56 schreef OmniRocket het volgende:
wat nou als Uruguay van Duitsland wint?
Hij heeft nu 8 voorspellingen gedaan
nope, op het melden van valse tussenstandenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Stond er niet een ban op voorspellen van wedstrijduitslagen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:56 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ah, ok.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, op het melden van valse tussenstanden![]()
en we hebben er al een stuk of 40 ofzo gesloten de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij zijn er nu zo'n 15 topics open over die inktvis. I mean, come on.
Beetje jammer dat eerst de troostfinale gespeeld word, en zal hij die wel fout voorspeld hebben, en dus word Spanje wereldkampioenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:56 schreef BrandX het volgende:
Jullie snappen er helemaal niets van.
Tot nu toe heeft onze grote vriend Paul de octopus altijd een slagingspercentage gehad van rond de 80%.
Tot nu toe heeft hij deze ronde alle uitslagen goed, dus dat kan alleen maar inhouden dat hij nu fout moet zitten, om zijn reputatie geen schade aan te doen.
[..]
oftewel:
7 wedstrijden goed is 100%
6 wedstrijden goed is 85,7%
Dan doet meneer de octopus het dus nog goed vergeleken met vorige keren.
Oftewel:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEDERLAND WORDT WERELDKAMPIOEN!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk het ook, met als ruststand 1-0 voor Spanje. Gewoon een soort tweede Brazilië, Nederland is op z'n best wanneer er druk achter zit.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:56 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoe bijgelovig ben jequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat eerst de troostfinale gespeeld word, en zal hij die wel fout voorspeld hebben, en dus word Spanje wereldkampioen
net weer een stuk of watquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
en we hebben er al een stuk of 40 ofzo gesloten de afgelopen dagen
Tis toch watquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef marcodej het volgende:
En een parkiet, een varken, een dolfijn en een Nederlandse octopus kozen voor Nederland. Het wordt dus 4-1.
Ik niet zo zeer hoor, ik denk eerder die mensen die die stream hebben gekeken, en baalde toen Paultje de mossel uit de spaanse doos opat...quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |