Die staan er dan ook niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb even de livestream bekeken, het kan aan mij liggen, maar ik zie niet die doosjes in het aquarium van Paul staan.
duitslandquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef SemperSenseo het volgende:
Wat was de voorspelling Uruguay - Duitsland? Heb 'em gemist omdat die s*kkels van de NOS overgingen op normaal nieuws
Hij heeft net Duitsland voorspeld, straks komt de finale.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb even de livestream bekeken, het kan aan mij liggen, maar ik zie niet die doosjes in het aquarium van Paul staan.
Es ist Pommes.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe ga ik dit mijn kleinkinderen later uitleggen.![]()
Opa heeft het legendarische wereldkampioenschap van oranje meegemaakt, daar herinner ik me niet zoveel van hoor, maar er was een octopus en die kon alle wedstrijden voorspellen, nou dat was me spannend zeg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Opa heeft het legendarische wereldkampioenschap van oranje meegemaakt, daar herinner ik me niet zoveel van hoor, maar er was een octopus en die kon alle wedstrijden voorspellen, nou dat was me spannend zeg.![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef Tomatenboer het volgende:
En het erge is dat opa nog zenuwachtig was ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Welke zender? Site?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:22 schreef Bravebart het volgende:
Die Nederlandse radiogast die Duits praat, epic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |