quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:17 schreef Laydina het volgende:
@hob (dacht ik tenminste haha ) .. de regen is niet lekker.. wordt het alleen maar benauwd van
Er is nog geen gelegheidquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:20 schreef MissHobje het volgende:
Sarabi ik vind die 1e wel heel stijlvol
2e persoonlijk iets minder, maar weet de gelegenheid ook niet.. dat kan wel doorslag geven.
beide staan je goed hoor!!
Ow dat kan ook vast en zeker. Tis niet veel wss en daarbij zal het toch warm aanvoelenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja beetje wel maar ik laat me er niet door tegenhouden.
In het weekend kan ik niet naar het strand, dus heb mijn zinnen gezet op volgende week
Het nadeel van die blauwe vind ik dat blauwe gedeelte boven je borsten. Dat ziet er beetje vaag uit. Omdat het net neit op je borsten zit terwijl je dat wel beetje verwacht enzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef Sarabi het volgende:
Allemaal roze tot nu toe dus?
Wel vervelend mijn beste vriendin zegt de blauwe(en die heeft ook mijn voorkeur ookal vind ik ze beide mooi)
Vind ik ook hoor, maar vind de voorkant mooier dan dat ik de achter/zijkant lelijk vind dus trek het toch gewoon aanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik eerlijk ben, overigens: op zich staat curve hugging kleding je erg goed en van voren vind ik ze érg flatteus, maar van de zij&achterkant wat minder.
Ja, IRL lijkt het wel iets minder vaagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het nadeel van die blauwe vind ik dat blauwe gedeelte boven je borsten. Dat ziet er beetje vaag uit. Omdat het net neit op je borsten zit terwijl je dat wel beetje verwacht enzo.
beetje vaag dus vooral.
En dan gewoon altijd de ene knie voor de andere zetten als je staatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar vind de voorkant mooier dan dat ik de achter/zijkant lelijk vind dus trek het toch gewoon aan
Bruiloft inderdaad en er komt een feest van oma aan, die vind dit soort jurken ook helemaal geweldigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan gewoon altijd de ene knie voor de andere zetten als je staatIk vind het wel echt gave modellen, bij wat voor gelegenheid trek je zoiets aan? Bruiloft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |