Een operatie van zeven uur, acht uur aangevangen, vanmiddag om drie pas klaar. Wat een klus ook voor dat team dat daar aan tafel staat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
een topic voor Deisyy haar zusje, en hopen dat alles voorspoedig gaat.
jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een operatie van zeven uur, acht uur aangevangen, vanmiddag om drie pas klaar. Wat een klus ook voor dat team dat daar aan tafel staat.
Hopen en duimen dat alles goed gaat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een operatie van zeven uur, acht uur aangevangen, vanmiddag om drie pas klaar. Wat een klus ook voor dat team dat daar aan tafel staat.
nee de NOS doet ook verslag vertelde Kally en AT5 ook, maar aan AT5 heb jij dan weer niks.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:09 schreef spuitje het volgende:
Nou ja zeg........hoor net dat alleen SBS op de boot mee mag en ook als enige op het podium mag dinsdag.
Ja, ze doen wel verslag maar kunnen dus niet bij de spelers in de buurt komen. Mooi stom.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee de NOS doet ook verslag vertelde Kally en AT5 ook, maar aan AT5 heb jij dan weer niks.
Als je geen hele gekke dingen doet (en dat verwacht ik van jou eigenijk niet) dan is Microsoft Security Essentials een uitstekende virusscanner, en gratis....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
Toch mooi van McAfee. Het lukte op geen enkele manier de virusscanner up to date en draaiende te krijgen. Een mailtje eroverheen om te vragen om restitutie van het aankoopbedrag en vijf minuten later de bevestiging.
Nu natuurlijk nog even wachten of het echt wordt teruggestort op mijn cc, maar inmiddels draait NOD als een zonnetje op proef.
Tegenwoordig heeft bijna iedereen digitale tv volgens mij, en daar kun je alle regionale zenders op ontvangen (standaard pakket).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee de NOS doet ook verslag vertelde Kally en AT5 ook, maar aan AT5 heb jij dan weer niks.
Hou eens op!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef Toverheks het volgende:
is mij te warm, verlang zo naar de herfst/winter
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:13 schreef beequeen het volgende:
Wat eenTT, heksje .En uiteraard duim ik mee.
![]()
De NOS gaat bezwaar maken. spuitje. En terecht!
AD.
Zo, nu mijn tuintje in, in de schaduw. Dat dan weer wel.
ja maar Spuitje woond heel ver weg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft bijna iedereen digitale tv volgens mij, en daar kun je alle regionale zenders op ontvangen (standaard pakket).
Thanks voor de tip! Alhoewel ik het niet erg vind te betalen voor iets. Maar dan moet dat iets wel werken en als het gratis te verkrijgen is, blijf ook ik Hollander.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:16 schreef Leandra het volgende:
Als je geen hele gekke dingen doet (en dat verwacht ik van jou eigenijk niet) dan is Microsoft Security Essentials een uitstekende virusscanner, en gratis....
Hij komt er bij de tests iig erg goed uit, beter zelfs dan McAfee....
En het is dat ik dat updatevirus gedownload had (op slechts 1 PC) en ik dat gemeld heb en daardoor een gratis verlenging voor 2 jaar heb gekregen (voor 3 PC's), anders denk ik niet dat ik een nieuwe McAfee had genomen voor de PC's waar ik die op heb draaien.
M'n laptop is iig zonder McAfee maar met Microsof Security Essentials.
Test van mei 2010:
http://www.av-comparative(...)ret/avc_report26.pdf
Hier AVG all the way. Gratis en al 6 jaar virusvrij.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:16 schreef Leandra het volgende:
M'n laptop is iig zonder McAfee maar met Microsof Security Essentials.
Test van mei 2010:
http://www.av-comparative(...)ret/avc_report26.pdf
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou eens op!
Zes maanden is lang genoeg voor herfst en winter. Zeker als ik in die herfst toch een poosje in de tropen zit.
Het is zomer en het blijft zomer. En warm.
Ohja, Frankrijk hè? Dat vergeet ik steeds.quote:
Ik dus ook niet, maar ik ben er eigenlijk wel ziek van dat in zo'n test McAfee maar 38% scoort, en Security Essentials gewoon 59% (NOD vrij goed met 52% trouwens)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Alhoewel ik het niet erg vind te betalen voor iets. Maar dan moet dat iets wel werken en als het gratis te verkrijgen is, blijf ook ik Hollander.
Tja, Eindhoven is ook zo'n gatquote:
Je vind mij aan je zijdequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zal er maar eerlijk vooruit komen, ik hou van herfst, regen, wind, onweer kaarsjes al om 5 uur smiddags aan, ja sorry
En een score van slechts 34% gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier AVG all the way. Gratis en al 6 jaar virusvrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |