Een operatie van zeven uur, acht uur aangevangen, vanmiddag om drie pas klaar. Wat een klus ook voor dat team dat daar aan tafel staat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
een topic voor Deisyy haar zusje, en hopen dat alles voorspoedig gaat.
jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een operatie van zeven uur, acht uur aangevangen, vanmiddag om drie pas klaar. Wat een klus ook voor dat team dat daar aan tafel staat.
Hopen en duimen dat alles goed gaat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een operatie van zeven uur, acht uur aangevangen, vanmiddag om drie pas klaar. Wat een klus ook voor dat team dat daar aan tafel staat.
nee de NOS doet ook verslag vertelde Kally en AT5 ook, maar aan AT5 heb jij dan weer niks.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:09 schreef spuitje het volgende:
Nou ja zeg........hoor net dat alleen SBS op de boot mee mag en ook als enige op het podium mag dinsdag.
Ja, ze doen wel verslag maar kunnen dus niet bij de spelers in de buurt komen. Mooi stom.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee de NOS doet ook verslag vertelde Kally en AT5 ook, maar aan AT5 heb jij dan weer niks.
Als je geen hele gekke dingen doet (en dat verwacht ik van jou eigenijk niet) dan is Microsoft Security Essentials een uitstekende virusscanner, en gratis....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
Toch mooi van McAfee. Het lukte op geen enkele manier de virusscanner up to date en draaiende te krijgen. Een mailtje eroverheen om te vragen om restitutie van het aankoopbedrag en vijf minuten later de bevestiging.
Nu natuurlijk nog even wachten of het echt wordt teruggestort op mijn cc, maar inmiddels draait NOD als een zonnetje op proef.
Tegenwoordig heeft bijna iedereen digitale tv volgens mij, en daar kun je alle regionale zenders op ontvangen (standaard pakket).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee de NOS doet ook verslag vertelde Kally en AT5 ook, maar aan AT5 heb jij dan weer niks.
Hou eens op!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef Toverheks het volgende:
is mij te warm, verlang zo naar de herfst/winter
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:13 schreef beequeen het volgende:
Wat eenTT, heksje .En uiteraard duim ik mee.
![]()
De NOS gaat bezwaar maken. spuitje. En terecht!
AD.
Zo, nu mijn tuintje in, in de schaduw. Dat dan weer wel.
ja maar Spuitje woond heel ver weg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft bijna iedereen digitale tv volgens mij, en daar kun je alle regionale zenders op ontvangen (standaard pakket).
Thanks voor de tip! Alhoewel ik het niet erg vind te betalen voor iets. Maar dan moet dat iets wel werken en als het gratis te verkrijgen is, blijf ook ik Hollander.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:16 schreef Leandra het volgende:
Als je geen hele gekke dingen doet (en dat verwacht ik van jou eigenijk niet) dan is Microsoft Security Essentials een uitstekende virusscanner, en gratis....
Hij komt er bij de tests iig erg goed uit, beter zelfs dan McAfee....
En het is dat ik dat updatevirus gedownload had (op slechts 1 PC) en ik dat gemeld heb en daardoor een gratis verlenging voor 2 jaar heb gekregen (voor 3 PC's), anders denk ik niet dat ik een nieuwe McAfee had genomen voor de PC's waar ik die op heb draaien.
M'n laptop is iig zonder McAfee maar met Microsof Security Essentials.
Test van mei 2010:
http://www.av-comparative(...)ret/avc_report26.pdf
Hier AVG all the way. Gratis en al 6 jaar virusvrij.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:16 schreef Leandra het volgende:
M'n laptop is iig zonder McAfee maar met Microsof Security Essentials.
Test van mei 2010:
http://www.av-comparative(...)ret/avc_report26.pdf
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou eens op!
Zes maanden is lang genoeg voor herfst en winter. Zeker als ik in die herfst toch een poosje in de tropen zit.
Het is zomer en het blijft zomer. En warm.
Ohja, Frankrijk hè? Dat vergeet ik steeds.quote:
Ik dus ook niet, maar ik ben er eigenlijk wel ziek van dat in zo'n test McAfee maar 38% scoort, en Security Essentials gewoon 59% (NOD vrij goed met 52% trouwens)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Alhoewel ik het niet erg vind te betalen voor iets. Maar dan moet dat iets wel werken en als het gratis te verkrijgen is, blijf ook ik Hollander.
Tja, Eindhoven is ook zo'n gatquote:
Je vind mij aan je zijdequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zal er maar eerlijk vooruit komen, ik hou van herfst, regen, wind, onweer kaarsjes al om 5 uur smiddags aan, ja sorry
En een score van slechts 34% gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier AVG all the way. Gratis en al 6 jaar virusvrij.
ja voorjaar is ook mooi, zo kijk je de ene dag naar buiten alles kaal en grauw en de volgende dag zie je alles opbloeien.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vind mij aan je zijde![]()
Maar het voorjaar vind ik ook prachtig. Die twee andere seizoenen gebeurt er te weinig
Ja, ontzettend leuk!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:21 schreef Toverheks het volgende:
Hey Mera, je mannetje heeft het druk he met al die avatar`s maar wordt een dikke vette hit op FOK
dan vraag je gewoon heul liev of je nog een dagje extra mag blijvenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:22 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook geen digitale tv...dus dan maa sbs6...Boeie
Maar ik woon in Frankrijk en ben dus afhankelijk van een schotelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft bijna iedereen digitale tv volgens mij, en daar kun je alle regionale zenders op ontvangen (standaard pakket).
quote:
Echt? Naja, ik ben er tevreden mee, nooit problemen gehad.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En een score van slechts 34% gefeliciteerd
hij moet wel ff in zijn pm box kijken want had hem ff een pm gestuurd met iets.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ontzettend leuk!Alleen hebben we vanaf morgen lekker twee weken vakantie samen dus ik denk dat het op een iets lager pitje komt, die hit.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
En ik ben exemplarisch voor heel Eindhoven.
Ik had een verlenging van twee jaar gekocht, maar als het niet eens lukt (en niet alleen mij ...) om dat kreng te installeren, heb ik er al geen fiducie (quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:21 schreef Leandra het volgende:
Ik dus ook niet, maar ik ben er eigenlijk wel ziek van dat in zo'n test McAfee maar 38% scoort, en Security Essentials gewoon 59% (NOD vrij goed met 52% trouwens)
Maar omdat ik nu 2 jaar gratis McAfee heb net een beetje minder ziek, dat dan wel weer
Oh shit, issie alweer vol?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij moet wel ff in zijn pm box kijken want had hem ff een pm gestuurd met iets.
jou box zit knokkievol wilde eerst jou pm sturen maar helaas.
Ach, ik heb ook alleen maar digitale TV omdat het ongewijzigd voortzetten van mijn internet kabelverbinding abo bij UPC duurder was dan het wijzigen in een abo met sneller internet, digitale TV met een zeer uitgebreid pakket en een decoder die ook kan opnemen, en bellen via de kabel (incl. onbeperkt naar alle vaste nrs in NL)....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
En ik ben exemplarisch voor heel Eindhoven.
Dus heel FOK! en het copywriters gilde hebben geen digitale televisie. Right.quote:
Ik bedoel meer dat je gewoon mijn grote voorbeeld bentquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus heel FOK! en het copywriters gilde hebben geen digitale televisie. Right.
Zelfs mijn moeder is al digitaal gegaan.
quote:
Oh, zeg dat dan!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik bedoel meer dat je gewoon mijn grote voorbeeld bent
Volgens mij denken ze dat zo ongeveer iedereen dat virus geüpdate had, en dat daarom iedereen die 2 jaar gratis moet hebben ofzo....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had een verlenging van twee jaar gekocht, maar als het niet eens lukt (en niet alleen mij ...) om dat kreng te installeren, heb ik er al geen fiducie () meer in. Ik vond het dan wel weer erg fideel (
) dat McAfee meteen toezegde om het geld (toch 90 euro, en dat is nog met 30% korting) terug te storten.
Ik kan gratis gebruik maken van McAfee en ik gebruik het dus niet. Ik vind een draak van een scanner geworden door de jaren heen. Ik gebruik Avira Antivir die is ook gratis en die bevalt prima met daarnaast voor malware Malwarebytesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar ik ben er eigenlijk wel ziek van dat in zo'n test McAfee maar 38% scoort, en Security Essentials gewoon 59% (NOD vrij goed met 52% trouwens)
Maar omdat ik nu 2 jaar gratis McAfee heb net een beetje minder ziek, dat dan wel weer
AT5 kan iedereen ondertussen toch wel ontvangen? Ik iig wel via UPC Digital.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze maken het zichzelf wel ingewikkeld door nu twee draaiboeken te moeten maken binnen vijf dagen. Ze hadden het sowieso kunnen houden bij één, door hoe dan ook die tocht te doen. Maar ja, ambtenaren houden van complexe toestanden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef Jian het volgende:
Als ze 2e worden komt er toch geen rondvaart, dus waar maakt die NOS zich druk om
ja maar er komt dan wel huldiging Museumplein, en ja de NOS heeft alles verslagen vind dat ze dat ook mogen doen, weer een kwestie van geld zal het wel weer zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:38 schreef Jian het volgende:
Als ze 2e worden komt er toch geen rondvaart, dus waar maakt die NOS zich druk om
Heb in Spanje Canal digital, dan kan ik wel al die zenders krijgen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar ik woon in Frankrijk en ben dus afhankelijk van een schotel
Ik heb ook nog zo'n ouderwetse, bolle televisie. Zolang die het nog prima doet, mag ie blijven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:46 schreef liesje1979 het volgende:
En ik heb ook geen digitale televisie, ik heb zelfs geen plasmascherm maar gewoon een vierkante met een beeld van ik denk 65 inch ofzo :")
ja BQ haar zoon was ook in een item van CNN, leuk toch.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:46 schreef Jian het volgende:
Museumplein op CNN, grappig wel![]()
http://edition.cnn.com/vi(...)x.cnn?iref=allsearch
Heb ik ook, maar kan dus geen regionale zenders etc. krijgen. Schijn je een andere kop voor nodig te hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb in Spanje Canal digital, dan kan ik wel al die zenders krijgen.
Nostalgisch, wel een gedoe dat je er elke keer kolen in moet gooien natuurlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo'n ouderwetse, bolle televisie. Zolang die het nog prima doet, mag ie blijven.
Leuk filmpjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:46 schreef Jian het volgende:
Museumplein op CNN, grappig wel![]()
http://edition.cnn.com/vi(...)x.cnn?iref=allsearch
Wat raar, bij mij zitten gewoon alle zenders erop. iets van 450 kanalen..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar kan dus geen regionale zenders etc. krijgen. Schijn je een andere kop voor nodig te hebben.
Ik weet niet wat voor een televisies jij gewend bent, maar ik woon in Philipscity, onze televisies lopen niet op hete kolen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:50 schreef Jian het volgende:
Nostalgisch, wel een gedoe dat je er elke keer kolen in moet gooien natuurlijk
Dat had die toch al gedaan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef Jian het volgende:
Nog een paar minuten (11.00 uur) en dan gaat Paul (die octopus) voorspellen wie de finale gaat winnen![]()
Hier live te zien;
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
Dat was een fotoshop fake.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef Jian het volgende:
Nog een paar minuten (11.00 uur) en dan gaat Paul (die octopus) voorspellen wie de finale gaat winnen![]()
Hier live te zien;
Ik vind dat SBS sowieso niets te zoeken heeft bij een nationaal gebeuren.... prima dat ze het ook willen uitzenden, maar we betalen de publieke omroep met z'n allen, dus ik mag toch verwachten dat we zaken als Koninginnedag, Dodenherdenking, 5 mei viering en ook een inhuldiging van WK finalisten gewoon gezien wordt als een publieke aangelegenheid, en dus dient te worden verslagen door de NOS.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar er komt dan wel huldiging Museumplein, en ja de NOS heeft alles verslagen vind dat ze dat ook mogen doen, weer een kwestie van geld zal het wel weer zijn.
maar SBS echt dan krijg je 5 min. uitzending en 9 min. reklame steeds, is echt niet leuk k9ijken.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef Jian het volgende:
Hier live te zien;
Ben benieuwd, en als hij het fout heeft dan ligt het er natuurlijk aan dat hij alleen maar wedstrijden van Duitsland kan voorspellenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef Jian het volgende:
Hier live te zien;
Godverdomme! En ik vanmorgen een heel verhaal gehouden voor een groep over Paul en dat we niet meer kunnen verliezen want dat zei dat octopussy.quote:
ik zweer het, heel engeland rent straks naar de bookmakers om te gokken, in engeland leeft dat gokken toch heel erg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef Jian het volgende:
Daar zijn de bakjes Duitsland Uruguay, de troostfinale doet ie eerst
Ja wa moestah balle!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:01 schreef Noek het volgende:
Krijg je eerst Guus met die reclame. WALCHELIJKE reclame!
Ze gokken daar ook wie BB uit moetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zweer het, heel engeland rent straks naar de bookmakers om te gokken, in engeland leeft dat gokken toch heel erg.
Een slag om de tentakel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
En dan een beetje één tentakel op Uruguay houden he? Hij houdt een slag om de arm
Ons mam zus en zo, ach flikker toch op.quote:
zit een mossel in die bakjes die moet ie eruit halenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze gokken daar ook wie BB uit moet
Wat is nou de bedoeling? Of blijft ie gewoon op een bakje zitten en is dat het.
Aahh, oké. Dankjewel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef Jian het volgende:
[..]
zit een mossel in die bakjes die moet ie eruit halen
hij gaat van bakkie op bakkie, snap er ook geen octopus vanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze gokken daar ook wie BB uit moet
Wat is nou de bedoeling? Of blijft ie gewoon op een bakje zitten en is dat het.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:08 schreef Jian het volgende:
[..]
zit een mossel in die bakjes die moet ie eruit halen
Gezelligquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:06 schreef Copycat het volgende:
Ex-vriend is in Nederland en belde net. Vanmiddag koffiedrinken en hopelijk neemt hij zijn dochtertje die ik nog nooit gezien heb mee.
Nou, ik niet. Hij ziet eruit als een rat met een balzak als hoofd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:07 schreef Jian het volgende:
Dat beest heeft best een wijze uitdrukking, ik geloof 'm wel
Oh kijk, het Duitse bakje gaat open.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij gaat van bakkie op bakkie, snap er ook geen octopus van
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Hij ziet eruit als een rat met een balzak als hoofd.
Alweer? Hij had toch al oranje voorspeld?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:58 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)edreigd__.html?p=2,1
Inderdaad, vandaag gaat Paultje voorspellen.
Zit dat beest niet zo af te zeiken, hij doet dit ook voor jou hoor en geheel belangeloosquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Hij ziet eruit als een rat met een balzak als hoofd.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
Spuitje was voorspelt jullie krijgen onweer.
Oh, ik loop achter, even bijlezenquote:
nee, door jan de Hoop vanmorgen op RTL ochtendnieuwsquote:
Meteo hier heeft het helemaal niet over onweer. En het is al weer droog. Was een bui om mijn tuin te pesten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
hij doet nu het bakje van Duisland open.
Spuitje was voorspelt jullie krijgen onweer.
Nietes, voor en mosselquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit dat beest niet zo af te zeiken, hij doet dit ook voor jou hoor en geheel belangeloos
Hij stáát er toch maarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit dat beest niet zo af te zeiken, hij doet dit ook voor jou hoor en geheel belangeloos
'quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef Toverheks het volgende:
nou ja, zagen jullie dat, bruusk werden de bakkie`s weer omhoog getrokken, hij wilde nog helemaal geen afscheid van de bakjes nemen.
stomme duitsers ook, dierenleed
Ja maar hij krijgt zometeen weer 2 nieuwe bakjes....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef Toverheks het volgende:
nou ja, zagen jullie dat, bruusk werden de bakkie`s weer omhoog getrokken, hij wilde nog helemaal geen afscheid van de bakjes nemen.
stomme duitsers ook, dierenleed
Ik vind dit idee toch echt leuker dan een olifant die bij een plas staat te niksen, maar dat is mijn meningquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:12 schreef Toverheks het volgende:
straks zwaait paultje ook nog naar ons met 1 tentakel, echt waar kijken we naar hahaha
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef Gert het volgende:
Stel dat er aliens komen, en dan doen ze ons in zo'n bakje met een camera erop, en dan komt er een enorme gore octo-alien met zwarte naald-tanden en als die dan je hersens via je oogballen naar binnen slurpt, wint FC Mars.![]()
Het blijven Nazi's hè, die moffen. Arme mossel.
Ik vraag me af of die splasht als je een kogel door z'n kop jast of tegen een muur kwakt. Wat gebeurt er dan met zo'n beest?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef CarOnline het volgende:
Wiens idee was dat eigenlijk, om uitgerekend een inktvis het WK te laten voorspellen![]()
Wie bedenkt er zo iets?!
nee, wij zijn helder hahaha kijken naar een domme octopus en geloven ook nog dat het helptquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nogal seniel, al die journalisten die daar foto's van maken en opgewonden lijken te zijn
Dit schijnt met het vorige EK ook al een hype geweest te zijn, Paultjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef CarOnline het volgende:
Wiens idee was dat eigenlijk, om uitgerekend een inktvis het WK te laten voorspellen![]()
Wie bedenkt er zo iets?!
Ik zat me eerlijk gezegd af te vragen of Heidi nog een cap zou komen posten.... dus niet al beginnen met schelden, want dan durft ie niet meer, uit angst voor een seniele journalist te worden uitgemaaktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nogal seniel, al die journalisten die daar foto's van maken en opgewonden lijken te zijn
Dan kan je gratis je vulpen bijvullen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die splasht als je een kogel door z'n kop jast of tegen een muur kwakt. Wat gebeurt er dan met zo'n beest?
Dan gaat-ie dood.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die splasht als je een kogel door z'n kop jast of tegen een muur kwakt. Wat gebeurt er dan met zo'n beest?
Oh!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Toen had hij ook alles goed voorspeld, behalve de finale.
Hoor dat klikken van die camera's en die opwinding. Zichzelf respecterende journalisten doen daar toch niet aan meequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat me eerlijk gezegd af te vragen of Heidi nog een cap zou komen posten.... dus niet al beginnen met schelden, want dan durft ie niet meer, uit angst voor een seniele journalist te worden uitgemaakt
Tentakels stropen, en vervolgens een Jamie receptje op loslaten, gewoon helemaal geweldigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet zeuren, we hebben een stream om naar te kijkenquote:
Ik hoor heel geen klikken joh, het geluid van mijn laptop doet het niet of nauwelijks, en ik ben niet aangesloten.... maar zelfs als het geluid het wel zou doen dan zou ik het waarschijnlijk uitzettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoor dat klikken van die camera's en die opwinding. Zichzelf respecterende journalisten doen daar toch niet aan mee
De parkieten in Het Oosterpark kunnen het niet eens worden. De ene helft denkt dat Nederland wint, de andere helft denkt Spanje. Kutparkietenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:22 schreef Toverheks het volgende:
nou hoppa ff de bakkies laten zakken dan kunnen we weer naar het echte leven, zag ook al ergens op internet een parkiet voorspelt ook al.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg, misschien dat ik straks naar het strand wil en dan wil ik misschien zwemmen.
Dus houdt eens op anders ben ik bang dat er vanalles langs mmijn benen zwemt.
Ja, kan iemand even cappen aub?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:22 schreef CarOnline het volgende:
Grr.
Nou ik bekijk de caps van jullie straks wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door PietjePuk007 op 09-07-2010 11:25:34 ]
quote:
Dus...ehm.....zo doe jij datquote:Hij die gaat slapen met een jeukende kont staat op met een stinkende vinger.
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xmlquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef Gert het volgende:
Waar is het eigenlijk op?
[..]
En jij zit wel naar die vieze Paul te kijken? Smerig gedrocht. En die heeft dúizenden en duizenden neefjes en nichtjes, en nog wel wat groter ook.
Is best wel koud nog hoor, de zee! Helemáál als het dan 30 graden is, dan is het echt zo'n dreun. Sterkte, heldin.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef FANN het volgende:
tvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwem ze vanmiddag hè, Lies!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Daarover gesproken. Gisteren stond er een 'zanger'-vriend (Remco?) van JV bij Take me Out. Toen hij samen met Johan in beeld kwam, werd ie direct door alle dames weggedrukt. En toen moest ie nog gaan zingen.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké dit is het aquarium, Paul zit linksboven te mediteren. Straks komen er twee bakjes naar beneden, een met een Spaanse en een met een Nederlandse vlag. Het bakje dat Paul openmaakt is van het land dat gaat winnen. Onderin de bakjes zit wel een lekkere mossel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, caps! Voor die pleurislijers die moeten werken, jeweetz.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké dit is het aquarium, Paul zit linksboven te mediteren. Straks komen er twee bakjes naar beneden, een met een Spaanse en een met een Nederlandse vlag. Het bakje dat Paul openmaakt is van het land dat gaat winnen. Onderin de bakjes zit wel een lekkere mossel.
[ afbeelding ]
Oh ja, en er zit ook geluid bij maar ik hoor niets want mijn computer is gisteren in elkaar gestort.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
Daarover gesproken. Gisteren stond er een 'zanger'-vriend (Remco?) van JV bij Take me Out. Toen hij samen met Johan in beeld kwam, werd ie direct door alle dames weggedrukt. En toen moest ie nog gaan zingen.
Dat was vast een herhaling dan, is al maanden geleden op tv geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Gisteren stond er een 'zanger'-vriend (Remco?) van JV bij Take me Out. Toen hij samen met Johan in beeld kwam, werd ie direct door alle dames weggedrukt. En toen moest ie nog gaan zingen.
oh balen dus, maar je mist nog weinig hoor duitsers en nederlands kommentaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, en er zit ook geluid bij maar ik hoor niets want mijn computer is gisteren in elkaar gestort.
Om de spanning ondragelijk te maken natuurlijk en het is gewoon goed voor je duits.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:29 schreef beequeen het volgende:
Waarom duurt het zo lang? Moet die eerste mossel eerst verteren ofzo?
Ah okay. Ik viel er gisteren toevallig in. Hij kwam me al bekend voor, die Remco.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat was vast een herhaling dan, is al maanden geleden op tv geweest![]()
Is overigens de begeleider van André Pronk.
Het is dat ik het een keertje gezien heb anders zou ik dat weggedrukt niet hebben begrepen, zonder kennis van dat systeem zou je denken dat hij bestormd werd door de dames toen die zagen dat hij gelieerd was aan JV.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ik mis wel alles van BB UK. Vannacht al zitten prutsen maar ik krijg het niet aan de praat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh balen dus, maar je mist nog weinig hoor duitsers en nederlands kommentaar.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:31 schreef Noek het volgende:
Wat een butt leven heeft dat beest. Hij kan alleen maar:
En terecht!![]()
Nog steeds XP problemen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:30 schreef Disana het volgende:
Oh ja, en er zit ook geluid bij maar ik hoor niets want mijn computer is gisteren in elkaar gestort.
kan er niemand ff bij jou komen kijken naar je computer?? want dat is echt balen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik mis wel alles van BB UK. Vannacht al zitten prutsen maar ik krijg het niet aan de praat.
Ook al? Peter heeft daar ook wekenlang aan meegedaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is dat ik het een keertje gezien heb anders zou ik dat weggedrukt niet hebben begrepen, zonder kennis van dat systeem zou je denken dat hij bestormd werd door de dames toen die zagen dat hij gelieerd was aan JV.
Die Remco maakt deel uit van een groepje mensen die in allerlei programma's figureert, hij zat ook al in Lekker Slim. In dat soort programma's zie je vaker mensen die in de SV-tijd wel eens op het paleis waren.
Net als dat een groot deel van de dames in dat programma webcamsletjes en such zijn?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Remco maakt deel uit van een groepje mensen die in allerlei programma's figureert, hij zat ook al in Lekker Slim. In dat soort programma's zie je vaker mensen die in de SV-tijd wel eens op het paleis waren.
Dat is de tekst hè, niet dat ik me nu zit te verheugen op NIKS NIKS NIKS?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:33 schreef Gert het volgende:
I have something very special for YOU YOU YOU!
Ja, alleen andere. Nog een oude backup gevonden en teruggezet, maar nu is het geluid dus wegquote:
Moet ze eerst sponsors hebben voordat die single er überhaupt van komt? Wat voor iets wordt het?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh en Tabitha gaat een single uitbrengen en is op zoek naar sponsors.
Dat jullie het maar even weten hè.
Stefan?
Dat is ook mannenwerk, hè? Misschien dat deze heren je computer even kunnen onderzoeken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik mis wel alles van BB UK. Vannacht al zitten prutsen maar ik krijg het niet aan de praat.
Oh, moet PB weten, die zorgt gewoon dat de platenverkoop dan als een tierelier loopt, en dat zei de platina cd mag uitreiken aan tabithaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook al? Peter heeft daar ook wekenlang aan meegedaan![]()
Oh en Tabitha gaat een single uitbrengen en is op zoek naar sponsors.
Dat jullie het maar even weten hè.
Stefan?
Ja, vanavond duikt mijn vriend erin. Ik wil hem nu nog niet storen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan er niemand ff bij jou komen kijken naar je computer?? want dat is echt balen.
denk nederlands tallig in een kabouterjurkjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet ze eerst sponsors hebben voordat die single er überhaupt van komt? Wat voor iets wordt het?
zeker trek in een visschotel he, met van die lekkere sausjesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef Laysa het volgende:
Hylarisch jullie over Paul![]()
En nu heb ik honger.....
Die twee zijn zo leuk. Deze ken ik. Is maar goed ook, want nu hoor ik niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook mannenwerk, hè? Misschien dat deze heren je computer even kunnen onderzoeken.
Ik heb het anderhalve keer gezien maar die Remco was erg aanwezig, zeg maar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net als dat een groot deel van de dames in dat programma webcamsletjes en such zijn?
In Lekker Slim moest ie het zeker afleggen tegen Samantha en Mireilla?
"Daar heb een wijf aan gezeten"quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Die twee zijn zo leuk. Deze ken ik. Is maar goed ook, want nu hoor ik niets natuurlijk.
Balen zeg. Ik lees dat J er vanavond naar gaat kijken. Succes.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:35 schreef Disana het volgende:
Ja, alleen andere. Nog een oude backup gevonden en teruggezet, maar nu is het geluid dus weg![]()
Oh kijk, daar is Paul. Rechts.
Systeemherstel al geprobeerd?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef beequeen het volgende:
Kut Paul met zijn kut mossel. Ik ga een broodje haring scoren, zie de caps later wel.
Dat werkt op deze oude backup niet, en de vorige XP viel helemaal uit elkaar, daar viel niets meer aan te redden. Ik herinner me vaag dat er iets met het geluid rechtstreeks vanaf het moederbord was, ik hoop dat mijn vriend het nog weet.quote:
Ja kost wat, schijfje laten persen en muziek opnemen enzo... Geen idee wat het wordt eigenlijk maar ik denk iets Nederlandstaligs à la 'en we hebben een woonboot'.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet ze eerst sponsors hebben voordat die single er überhaupt van komt? Wat voor iets wordt het?
quote:
We hebben een woonboot! Wie kent 'm niet!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja kost wat, schijfje laten persen en muziek opnemen enzo... Geen idee wat het wordt eigenlijk maar ik denk iets Nederlandstaligs à la 'en we hebben een woonboot'.
Ik denk dat Johan het een beetje beu is om anderen te sponsoren steeds.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hebben een woonboot! Wie kent 'm niet!
Maar Johan kan dat toch mooi sponsoren? Die heeft zoveel schijfjes gepersd, eentje meer maakt dan ook niet uit.
Ah neeee!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:49 schreef Disana het volgende:
De Spaanse mossel was het lekkerst
[ afbeelding ]
Volgens een collega van mij wel!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
bij het EK zat hij er ook naast in de finale toch?
Toch?!
Hij kan gewoon de druk niet aan, die Paul.:(
Vorige wedstrijd was de 2e keep ook al aan het warmlopen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
ik zei het ik zei het, Spanje gaat winnen, daar hadden we echt geen octopus voor nodig, heb genoeg aan mijn glazen bolletje![]()
Stekelenburg keept waarschijnlijk ook niet zegt zoon, kwam het net ff zeggen waarom wist ie nog niet.
Ik vind hem nog steeds schattig, kan er niets aan doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een homo van een octopus, hij zit dat Spaanse kistje nog steeds te huggen.
Ja het wel en wee van de sc. . .quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was een rare week.
Laysa haar operatie geslaagd, Marrije die toch elke dag kan bevallen, Hondjes haar dochter die een aanrijding had, nu Deisyy haar zusje onder het mes.
afschieten zegt mijn zoon, en die weet wel raad wat je daarna met paultje moet doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een homo van een octopus, hij zit dat Spaanse kistje nog steeds te huggen.
Ja maar Mera vindt 'm lief. Al heb ik wel eens gehoord dat octopussen slimme boze beesten zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
afschieten zegt mijn zoon, en die weet wel raad wat je daarna met paultje moet doen
Mera kan zoveel willenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar Mera vindt 'm lief. Al heb ik wel eens gehoord dat octopussen slimme boze beesten zijn.
Ik ben in Vancouver ooit eens een dagje naar een enorm zee-aquarium geweest en daar heb ik me ook bijna een uur staan te vergapen bij zo'n zelfde octopusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar Mera vindt 'm lief. Al heb ik wel eens gehoord dat octopussen slimme boze beesten zijn.
Je beseft wel dat ze dit vroeger ook met heksen deden hè.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mera kan zoveel willenecht heel langzaam die pootjes uitrukken en dan op de Barbeq leggen, smullen maar
Maar de parkiet en het varken zeiden dat Oranje zou winnen 2-1 dus nuquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi, dan hoeven we dus niet meer te voetballen, de uitslag is bekend
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je beseft wel dat ze dit vroeger ook met heksen deden hè.
Hehe, scherpquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je beseft wel dat ze dit vroeger ook met heksen deden hè.
Ha, zieje! Niks aan de handquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij het EK had hij ook alles goed behalve de finale
Toto!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Toverheks het volgende:
nog maar een keer wat er in mijn glazen bolletje stond 2-1 voor Spanje.
als ik dit ook gelijk heb, dan open ik volgende keer bij het EK op Fok een wedburo.
( of hoe zoiets ook heet)
en zondag wordt het *verbouwd* na de wedstrijd hsahhas oei nee mag ik niet zeggen, de jeugd van tegenwoordig gedraagt zich netjes, ze nemen wel de tramhokjes op het leidseplein.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Zaterdag opent hier om de hoek een nieuw Tapas-restaurant. Mooie timing.
ja dat was het, kon er ff niet opkomen, ja Paultje heeft me helemaal van slag gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Toverheks het volgende:
nog maar een keer wat er in mijn glazen bolletje stond 2-1 voor Spanje.
als ik dit ook gelijk heb, dan open ik volgende keer bij het EK op Fok een wedburo.
( of hoe zoiets ook heet)
Bijna, niet helemaalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je het tot nu toe elke wedstrijd goed gehad dan? Knap!
Doen we volgende keer jou in zo'n aquarium stoppen
Als Uruguay van Nederland gewonnen had, had ik alle auto's met een Uruguayaans kenteken hier in de straat in de fik gestoken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en zondag wordt het *verbouwd* na de wedstrijd hsahhas oei nee mag ik niet zeggen, de jeugd van tegenwoordig gedraagt zich netjes, ze nemen wel de tramhokjes op het leidseplein.
Zonder U. Interview.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Toverheks het volgende:
( was intervieuw nu zonder of met W, dat weet ik niet meer)
oke, ja er stond me iets van bij oke zal het onthoudenquote:
Vind dat een lieve gedachte van je Heksje. Maar je bent ook gewoon lief. Dat dus.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:19 schreef Toverheks het volgende:
en misschien heel stom, maar wil degene die een volgend topic opent gewoon
*duimen voor Deisyy haar zusje, deel 2 er van maken.
Dat als Deissy vanavond thuis komt ze weet dat we allemaal aan hun gedacht hebben.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoor dat klikken van die camera's en die opwinding. Zichzelf respecterende journalisten doen daar toch niet aan mee
Pfff, lekker dan. Zo hadden wij er op het werk eentje die kon stofzuigen en telefoneren tegelijk. Alleen als ze telefoneerde bleef ze wel een kwartier op de zelfde plek staan.En die stogzuiger maar loeien. En dan verwachten ze ook nog van je dat jij je kunt concentreren op je werk. De tweede keer dat ze het deed in mijn kantoor heb ik de stekker van die stofzuiger eruit getrokken en haar verteld dat ze maar moest telefoneren in haar eigen tijd. Heb zelden iemand zo verbaasd zien kijken. Ze deed toch niets??? Nee, dat was het hem dus juist!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, weer opgestart. Onze gesubsidieerde (als je begrijpt wat ik bedoel) schoonmaakster had even de stekker uit mijn computer getrokken want hij zat in de weg. Helft van mijn werk weg. En een beeldscherm zeiknat omdat ze vond dat hij stoffig was. Echt.![]()
![]()
Mag niks zeggen over zulke mensen maar schoonmaakwerk is niet bepaald het beste werk voor ze![]()
Ach, het was zojuist zelfs in het journaalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is non-nieuws, maar mensen vinden dat soort dingetjes nou eenmaal leuk.
Heb net even een rondje gemaakt. De voorspelling van de octopus staat prominent op de sites van: Telegraaf, AD, Spits en De Pers.
Volkskrant en Trouw melden het ook, maar wat bescheidener.
Alleen NRC besteedt er in het geheel geen aandacht aan.
Euh? Sociale werkplaats?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, weer opgestart. Onze gesubsidieerde (als je begrijpt wat ik bedoel) schoonmaakster
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
Deze Octopus is anders duidelijk voor Oranje
[ afbeelding ]
Ik ga gewoon in de fontein op het Frederiksplein zittenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:08 schreef Toverheks het volgende:kan jullie aanraden niet naar buiten te gaan ( spuitje mag wel ff is waarschijnlijk koeler bij haar) hier amsterdam 31 gr, mijn hele huid tintelt en niet op een prettige manier, het is me een partijtje bloedjeheet.
Ik moet straks wel, maar hier is het 34 graden. Hou je ramen en deuren dicht.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:08 schreef Toverheks het volgende:kan jullie aanraden niet naar buiten te gaan ( spuitje mag wel ff is waarschijnlijk koeler bij haar) hier amsterdam 31 gr, mijn hele huid tintelt en niet op een prettige manier, het is me een partijtje bloedjeheet.
nou heb wel balkondeur open, scherm naar beneden en lamellen dicht is hier wel lekker in de huiskamer maar buiten nee, gewoon geen weer voor een hollander zeggen ze toch altijd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet straks wel, maar hier is het 34 graden. Hou je ramen en deuren dicht.
Maar onze nieuwe burgermeester heeft een goede beurt gemaakt door in z'n eerste toespraak de taxi-chauffeurs en het horeca-personeel te vermanen.quote:
Er is al een topic over in OUD....quote:
oke, vooral de taxichauffeurs, heeft hij ook geroepen, eerst goed nederlands leren en de straatnamen uit het hoofd weten of?????quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar onze nieuwe burgermeester heeft een goede beurt gemaakt door in z'n eerste toespraak de taxi-chauffeurs en het horeca-personeel te vermanen.
ja echt leandra belachelijk gewoon, en dacht gelijk aan jou en marrije, slaat echt nergens op, waar halen mensen de moed vandaan om zoiets alleen maar te denken, en er een wet van te willen maken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is al een topic over in OUD....
Het is te gek voor woorden, maar waarschijnlijk heeft de beiden fulltime werkende goed verdienende ouder sowieso weinig te vrezen, want die hebben toch maar 2 keer een uur per dag voor de kleine, en in dat uur moet er ook nog gegeten worden en het krummel naar het KDV gebracht worden.
Dat is idd waarschijnlijk veel beter dan een stel met een mindere financiële situatie omdat alleen papa maar werkt en mama gewoon de moeite neemt om zelf haar kind op te voeden.
Hij vroeg zich hardop af hoe het kan dat taxichauffeurs en horeca-personeel lijken te denken dat de toerist toch wel naar Amsterdam komt onafhankelijk van hoe ze behandeld worden? Hij wil dat dat verandert en denkt dat de Amsterdammer zelf dat ook wel prettig zou vinden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, vooral de taxichauffeurs, heeft hij ook geroepen, eerst goed nederlands leren en de straatnamen uit het hoofd weten of?????
OUD is het subforum Ouder(s)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja echt leandra belachelijk gewoon, en dacht gelijk aan jou en marrije, slaat echt nergens op, waar halen mensen de moed vandaan om zoiets alleen maar te denken, en er een wet van te willen maken.
(en wat is OUD)
Ik neem aan dat die printerkabel iig wel te vervangen is, en geen vaste kabel is zodat je hele printer in één keer waardeloos is geworden??quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:34 schreef Copycat het volgende:
Kut. De laptop USBkant van de printerkabel is ingedeukt en past niet meer. Ik dacht van de week al dat ik iets onder mijn schoen had.
ja jammer voor de goedwillende chauffeur, maar ben ook wel blij dat we nu dan (lijkt het) een normale burgemeester krijgen die ook naar de echte Amsterdammer luisterd en geen thee gaat lopen leuten in elke moskee van onze stad.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vroeg zich hardop af hoe het kan dat taxichauffeurs en horeca-personeel lijken te denken dat de toerist toch wel naar Amsterdam komt onafhankelijk van hoe ze behandeld worden? Hij wil dat dat verandert en denkt dat de Amsterdammer zelf dat ook wel prettig zou vinden.
De taxi-branche gaat wéér helemaal op de schop genomen worden. De goedwillende chauffeurs moeten daar zo langzamerhand knettergek van worden.
huh, heb helemaal me eigen niet gequotquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vroeg zich hardop af hoe het kan dat taxichauffeurs en horeca-personeel lijken te denken dat de toerist toch wel naar Amsterdam komt onafhankelijk van hoe ze behandeld worden? Hij wil dat dat verandert en denkt dat de Amsterdammer zelf dat ook wel prettig zou vinden.
De taxi-branche gaat wéér helemaal op de schop genomen worden. De goedwillende chauffeurs moeten daar zo langzamerhand knettergek van worden.
Even met een schaartje teruggeduwd en hij loopt weer als een zonnetje.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:36 schreef Leandra het volgende:
Ik neem aan dat die printerkabel iig wel te vervangen is, en geen vaste kabel is zodat je hele printer in één keer waardeloos is geworden??
maak vandaag nou niet teveel kilometers en steek je hand uit als je de bocht omgaat.quote:
moet je oplettenquote:
Het duurde ook maar 10 seconden. Toen was je vast geboeid Yolanthes tattoo aan het lezen.quote:
Ja? Ga ik heel erg wennen aan het feit dat verschillende gedeeltes van de lay out op verschillende snelheden bewegen als ik scroll? Dus de helft nog 10 cm naar beneden hangt terwijl de rest al bij het einde van de pagina is? Ik denk namelijk zelf dat ik daar niet aan ga wennen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
De nieuwe layout went echt wel, en snel ook. Ik vond het heel erg eerst en moest onwijs wennen maar na 2 dagen was ik alweer vergeten dat hij nieuw was. Alleen dat van die smileys vind ik ook jammer en te lui om de codes die ik niet ken uit mijn hoofd te leren.
vraag nou maar aan want Ian heeft straks geen tijd meer denk ik,dan heb je hem alvast.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Laysa het volgende:
Stiekum wil ik ook wel een ''IanAva''...maar dit is niet mn laptop...dus ik blijf wel het verwende prinsesje
Je moet hem toch verplicht naar Fok uploaden tegenwoordig, dus dat maakt volgens mij niet zoveel uit op wat voor computer je zit.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Laysa het volgende:
Stiekum wil ik ook wel een ''IanAva''...maar dit is niet mn laptop...dus ik blijf wel het verwende prinsesje
Sorry hoor, maar dat van die emoticons is echt absurd, vooral omdat het in FF wel werkt en IE niet, en Danny heeft nota bene zo'n afkeer van FF.... zorg dan iig dat het in IE werkt voor je het iedere keer in de testfase forumbreed doorheen knalt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
De nieuwe layout went echt wel, en snel ook. Ik vond het heel erg eerst en moest onwijs wennen maar na 2 dagen was ik alweer vergeten dat hij nieuw was. Alleen dat van die smileys vind ik ook jammer en te lui om de codes die ik niet ken uit mijn hoofd te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |