Ik zou je graag nuttig commentaar willen geven, maar ik heb helaas totaal geen verstand van studiofotografie (mijn "studio" bestaat uit twee lakens, natuurlijk licht of een bouwlamp en ingebouwde flitser

). Maar wil toch proberen om wat opmerkingen te maken

1. Is super, mooie dof, compo en natuurlijk gewoon

2. Vind ik nog wat donker in het gezicht. Ook zou ik proberen de schaduw te voorkomen, maar goed weet niet over welk materiaal jij beschikt en ook niet hoe de schaduw het beste te voorkomen dan. Denk in ieder geval wat meer licht van de voorkant.
3. Is mooi al zijn de schaduwen op het gezicht en de handen van de vrouw bv erg sterk aanwezig. Ik vind het persoonlijk hier niet zo storend maar probeer erop te letten dat het gezicht altijd goed uitkomt.
4. De houding is wat spastisch, denk dat ze het meisje beter wat anders had kunnen vastpakken, op haar heup zetten of zo.
5.

uitermate grappig, niet echt flatteus voor mama

6.O+ perfect
7. en 8. zijn erggg donker, dat geef je zelf aan aan. Ik weet niet wat je al aan nabewerking hebt gedaan en of je in raw schiet, maar het lijkt mij dat je dit in PS nog moet kunnen corrigeren. Verder onzettend lieve foto's en babyhandjes doen het altijd goed

9.

erg jammer van die afgeknipte vingertjes, verder een mooie foto, belichting van het meisje gaat je met een zwarte achtergrond beter af zo te zien.
9. Gewoon helemaal goed

Belangrijkste is denk ik letten op de schaduwen.