quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, na een week weet je niet beter waar de knopjes zitten enzo. Ik vind hem wel prettig, alleen in de hoogte had ik een tikkie minder witruimte fijner gevonden. Verder vind ik hem echt oprecht mooi, erg web 2.0 en feature wijs ook goed
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik krijg er een enorm linux gevoel van. Gemaakt met de beste bedoelingen, volgestopt met de hipste features maar je voelt en ziet gewoon dat het gemaakt is door een stel nerds.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:43 schreef KingOfMars het volgende:
Neem nou de knoppen profiel en thema-instellingen, helemaal rechtsboven. Die verzin je daar toch niet, als gebruiker? Compleet onduidelijke iconen, geen idee wat ze doen en ze vallen compleet weg. En het inbouwen van een Youtube knopje, terwijl Youtube links toch al automatisch geparsed worden tot mooie preview. Gebruikers wíllen helemaal geen knopjes, die willen dat dingen gewoon gebeuren.
Daarnaast vind ik de gebruikte lettertypes erg scherm onvriendelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:43 schreef KingOfMars het volgende:
Neem nou de knoppen profiel en thema-instellingen, helemaal rechtsboven. Die verzin je daar toch niet, als gebruiker? Compleet onduidelijke iconen, geen idee wat ze doen en ze vallen compleet weg. En het inbouwen van een Youtube knopje, terwijl Youtube links toch al automatisch geparsed worden tot mooie preview. Gebruikers wíllen helemaal geen knopjes, die willen dat dingen gewoon gebeuren.
Daarnaast vind ik de gebruikte lettertypes erg scherm onvriendelijk.
Nee J. ik kan ook nog niet quotenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:48 schreef KingOfMars het volgende:
Zeg Taly heb je eigenlijk de instellingen al gevonden?
Je kan het wel makkelijk uit zettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Daarnaast is deze layout nog een stukkie 'zwaarder' dan de baggerlayout door al die features. En ik vind het vervelend dat ik een melding krijg dat er nieuwe updates zijn, want dan verschuift mijn beeld en krijg ik een epileptische aanval.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:48 schreef KingOfMars het volgende:
Zeg Taly heb je eigenlijk de instellingen al gevonden?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het gaat me ook meer om de layout. De features haalde ik aan om het linux-gevoel dat ik erbij krijg uit te leggen. Er is vast wel weer aan te wennen hoor, maar mooier is FOK! er zeker niet op geworden. En al helemaal niet gebruiksvriendelijker. Typisch een layout gemaakt voor mensen die al jaren op FOK! zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |