Das hier ookquote:
Ik kan niet denken met dit weerquote:
Nee, ze stonden daadwerkelijk buiten. De motor van hun busje draaide gelukkig nog wel om de airco aan de gang te houden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:27 schreef NJ het volgende:
Ik snap die dienders wel. Konden ze ten minste even lekker in een auto met airco zitten.
Dat zeg ik ouwe 3 - 3,5kquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:37 schreef Armageddon het volgende:
3300 bruto hierr voor 37 uur en 9 weken vakansie.
Bij mij is het al op voordat het gestort is!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:38 schreef KingOfMars het volgende:
Geen idee wat ik verdien, te weinig waarschijnlijk want het is elke maand op.
Check.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik weet het niet wanneer het op is, daar gaat m'n vrouw over.
Tssss. Dan onderzoek je veranderende visstand en vind je veranderende visstand ga je bij het nieuws klagen dat je zo geschrokken bent dat er andere vissen waren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat de flying fuck trouwens: Duikers treffen monstermeervallen in Maas
Een echte kerel had zo een vis met zijn blote handen aan wal gesleept en op de gereedstaande Webert gesmeten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:42 schreef NJ het volgende:
Tssss. Dan onderzoek je veranderende visstand en vind je veranderende visstand ga je bij het nieuws klagen dat je zo geschrokken bent dat er andere vissen waren.
Zo te zien verdien jij goed.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:38 schreef KingOfMars het volgende:
Geen idee wat ik verdien, te weinig waarschijnlijk want het is elke maand op.
Geen idee waarom het dan altijd op is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |